Οικογένεια-Code Week 2024
Εργαστήρια Δεξιοτήτων
3ος θεματικός κύκλος : Ενδιαφέρομαι και ενεργώ – Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη
Θέμα «Ανθρώπινα δικαιώματα»
Τίτλος: «Η οικογένεια δεν έχει αριθμητική, είναι απλώς μοναδική!»
Βασικοί στόχοι:
- Καλλιέργεια των δεξιοτήτων του 21ου αιώνα- 4Cs (συνεργασία, κριτική σκέψη, επικοινωνία, δημιουργικότητα)
- Καλλιέργεια δεξιοτήτων της κοινωνικής ζωής (κοινωνικές δεξιότητες, ενσυναίσθηση και ευαισθησία)
- Να προκληθεί το ενδιαφέρον των μαθητών σχετικά με τη διαφορετική δομή άλλων οικογενειών εκτός από τη δική τους.
- Να εντοπίσουν ομοιότητες και διαφορές μεταξύ των οικογενειών των συμμαθητών τους.
- Να εκφράσουν αντιλήψεις, συναισθήματα, ιδέες για την έννοια της «οικογένειας».
Αφορμή για την ενασχόληση μας με το συγκεκριμένο θέμα στάθηκε η Παγκόσμια Ημέρα Τρίτης Ηλικίας – η Μέρα του Παππού και της Γιαγιάς , την οποία αξιοποιήσαμε με ανάγνωση σχετικών παραμυθιών, συζήτηση, δραστηριότητες και κατασκευές
Έπειτα σχεδιάσαμε ένα ιστόγραμμα με όλα όσα γνωρίζουμε για την οικογένεια, διαβάσαμε βιβλία, κάναμε τη δική μας έρευνα για τα διάφορα είδη οικογενειών, τα οποία γνωρίσαμε μέσω διαφόρων ζώων που επισκέφτηκαν την τάξη μας.
Το θέμα αυτό ήταν μία πολύ καλή ευκαιρία για μία γνωριμία με τον προγραμματισμό και τη ρομποτική, καθώς η κυρία μας σχεδίασε δραστηριότητες με το ρομποτάκι του Νηπιαγωγείου μας, τη Beebot, αφού πρώτα μάθαμε να προσανατολιζόμαστε στο χώρο, χρησιμοποιώντας το σώμα μας!
Στόχος μας ήταν να βοηθήσουμε τα μικρά ζωάκια να βρουν την οικογένεια τους ακολουθώντας τη σωστή διαδρομή
Φυσικά στο τέλος του προγράμματος , ακολούθησε αξιολόγηση και το Πιστοποιητικό Συμμετοχής του Νηπιαγωγείου μας στην εβδομάδα Προγραμματισμού
Επέτειος 28ης Οκτωβρίου
Απελευθέρωση της Θάσου-18 Οκτωβρίου 1912
Καλώς ήρθατε στο Νηπιαγωγείο μας!
Οι πρώτες μέρες γνωριμίας είναι πολύ σημαντικές, καθώς τα παιδιά, πρέπει να νιώσουν ασφαλή και χαρούμενα σε αυτό το νέο πλαίσιο!
Έτσι λοιπόν κι εμείς ξεκινήσαμε τη σχολική μας χρονιά με παιχνίδια γνωριμίας, με δραστηριότητες που είχαν στόχο να γνωρίσουμε τον εαυτό μας, τους άλλους , το σχολείο μας! Πώς τα κάναμε όλα αυτά;;
Φέρνοντας από το σπίτι το αγαπημένο μας παιχνίδι για να το παρουσιάσουμε στους συμμαθητές μας..
Ζωγραφίζοντας το πορτρέτο του εαυτού μας και βρίσκοντας το όνομά μας για το παρουσιολόγιο..
Χορεύοντας γύρω από τα αρχικά του ονόματος μας και ψάχνοντας να βρούμε ποιο είναι το δικό μας…
Παίρνοντας συνέντευξη από τους συμμαθητές μας, για να τους γνωρίσουμε καλύτερα..
Δημιουργώντας έργα…
Θέτοντας τους δικούς μας κανόνες, τους οποίους συμφωνήσαμε να τηρούμε όλοι…μικροί και μεγάλοι!!!
Αγιασμός Νηπιαγωγείου Θεολόγου 2024-2025
Ο Αγιασμός μας για τη νέα αυτή σχολική χρονιά τελέστηκε την Πέμπτη 12 Σεπτεμβρίου 2024, όπως πάντα με το Δημοτικό Σχολείου Θεολόγου Ποτού! Αφού λάβαμε την ευλογία της εκκλησίας, ακολούθησε μια πρώτη γνωριμία και ενημέρωση στην αίθουσα του Νηπιαγωγείου και οι μαθητές και οι μαθήτριες μας έλαβαν δωράκια καλωσορίσματος από τη Νηπιαγωγό τους και ένα υπέροχο μπαλόνι από το Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων για να ξεκινήσει όμορφα η χρονιά μας!!
Ενημέρωση για τον Αγιασμό του Σχολικού Έτους 2024-25
Καλή και Ευλογημένη Σχολική χρονιά σε όλους μας!!!
Με εκτίμηση η εκπαιδευτικός του νηπιαγωγείου
Συμεωνίδου Άννα
«Φιλία-Συναισθήματα»
Τίτλος: «Με τον φίλο μου εγώ σε έναν καλύτερο κόσμο θα ζω»
Βασικοί στόχοι του προγράμματος:
- καλλιέργεια των δεξιοτήτων φιλίας
- οργάνωση δραστηριοτήτων που θα ενισχύουν τη συνεργασία και το κλίμα αλληλοσεβασμού και αλληλοκατανόησης μέσα στην τάξη
- υιοθέτηση αξιών και προτύπων σεβασμού και συνεργασίας
Τα παιδιά πρότειναν να κατασκευάσουν ομαδικές ζωγραφιές και
να γράφουν κάθε φορά τα ονόματα όλων της εκάστοτε ομάδας.
Έτσι προέκυψε η ανάγκη για τον “Τοίχο της συνεργασίας”
Κάθε φορά που κάποιος μέσα στην τάξη έκανε κάτι καλό για κάποιον άλλον,
γράφαμε αυτή την όμορφη πράξη σε ένα φυλλαράκι
και το δέντρο της φιλίας μας γινόταν ακόμη ομορφότερο!
“Πάσχα”
Εργαστήρια Δεξιοτήτων
1ος θεματικός κύκλος: Ζω καλύτερα – Ευ ζην
Θέμα: «ΥΓΕΙΑ: Ασφάλεια στο δρόμο»
Τίτλος: «Τον Κ.Ο.Κ αγαπώ Με ασφάλεια κυκλοφορώ»
Βασικοί στόχοι του προγράμματος:
- Καλλιέργεια των δεξιοτήτων του 21ου αιώνα, δεξιότητες μάθησης, δεξιότητες ζωής: σεβασμός και υπευθυνότητα
- Να αποκτήσουν τα παιδιά οδική συνείδηση. Να καλλιεργήσουν το ένστικτο της αυτοπροστασίας και να κατανοήσουν τρόπους προστασίας και πρόληψης ατυχημάτων.
- Να μάθουν τα σήματα οδικής κυκλοφορίας. Να μάθουν για την σωστή συμπεριφορά των οδηγών και των πεζών.
- Να μάθουν τα δικαιώματα των πεζών και τις υποχρεώσεις των πεζών. Να προβληματιστούν και να προτείνουν λύσεις για τη μείωση των ατυχημάτων στο δρόμο.