Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Διατροφής, ασχοληθήκαμε με τη θεματική ενότητα της υγιεινής διατροφής και τα παιδιά συμμετείχαν σε πολλές δραστηριότητες. Αρχικά, διαβάσαμε το παραμύθι ” Η Φρουτοβιταμινοχώρα” και συζητήσαμε για το περιεχόμενο του. Έπειτα φτιάξαμε στεφάνια για να παίξουμε το παραμύθι. Τα παιδιά συμμετείχαν ενεργά στη δραματοποίηση του παραμυθιού και το παίξαμε πολλές φορές ώστε να κάνουν όλα, όλους τους ρόλους. Ακολούθησε συζήτηση για τις ομάδες των τροφών, χρησιμοποιώντας σχετικό εποπτικό υλικό και ομαδοποίηση σχετικών εικόνων στην αντίστοιχη ομάδα όπου ανήκουν. Είδαμε σχετικά βίντεο και συζητήσαμε για την αξία της υγιεινής διατροφής, ποιες είναι οι υγιεινές και οι ανθυγιεινές τροφές και πώς συνδέεται με την υγεία του οργανισμού μας, την ευεξία και την καλή φυσική κατάσταση. Το κάθε παιδί ανέλαβε να σκεφτεί και να μας προτείνει ένα υγιεινό μενού με 3 γεύματα (πρωινό, μεσημεριανό και βραδινό) και έπειτα κάναμε κατηγοριοποίηση εικόνων σε υγιεινές και ανθυγιεινές τροφές. Κάναμε ατομική κατασκευή – πιάτα με υγιεινές τροφές και ακολούθησαν ομαδικές κατασκευές όπως η πυραμίδα και η ασπίδα της υγιεινής διατροφής. Φτιάξαμε φρουτοσαλάτα με τα αγαπημένα μας φρούτα και τη φάγαμε κατά τη διάρκεια του δεκατιανού μας γεύματος. Σε επόμενη δραστηριότητα, ξεχωρίσαμε τις καρτέλες που είχαμε στη διάθεση μας σε φρούτα και λαχανικά και ψηφίσαμε ποιο είναι το αγαπημένο μας φρούτο και λαχανικό. Η ψηφοφορία έδειξε ότι η πλειοψηφία προτιμάει το μήλο. Ακολούθησαν δραστηριότητες για το μήλο όπως ταξινόμηση ανάλογα με το μέγεθος , ατομικές κατασκευές και μάθαμε την παροιμία “Ένα μήλο την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα”. Έπειτα, διαβάσαμε ένα σχετικό ποιηματάκι και βάλαμε τις προτάσεις στη σειρά ώστε να φτιάξουμε το ποιηματάκι αρχικά στην παρεούλα και έπειτα σε ατομικό φύλλο εργασίας . Τέλος, ακούσαμε και χορέψαμε το τραγούδι “Μήλο μου κόκκινο”. Στο στάδιο της αξιολόγησης των δραστηριοτήτων οι μαθητές συμπλήρωσαν ατομικό φύλλο εργασίας όπου ξεχώρισαν τις υγιεινές και ανθυγιεινές τροφές.