Άρθρα κατηγορίας ΔΡΑΣΕΙΣ
Αντίο Μάρτη…καλώς τα χελιδόνια! σε συνεργασία με τα παιδιά του Δημοτικού σχολείου
Με μεγάλη χαρά υποδεχτήκαμε στο Νηπιαγωγείο μας τους μαθητές των Α΄και Β’ τάξεων του Δημοτικού σχολείου με τους εκπαιδευτικούς τους, Κυριακή Μπαλή και Ευστάθιο Θεοδωρίδη. Σύμφωνα με το έθιμο, τα παιδιά φόρεσαν από την 1η έως την 31 Μάρτη βραχιολάκια από κόκκινη και άσπρη κλωστή για να μην “καούν” από τον ανοιξιάτικο ήλιο! Τα παιδιά έβγαλαν τα βραχιολάκια Μαρτάκια τους και τα άφησαν πάνω στα κλαδιά της αμυγδαλιάς για να τα βρουν τα χελιδόνια να φτιάξουν τις φωλιές τους…..στη συνέχεια τραγούδησαν όλοι μαζί τα κάλαντα της Άνοιξης-χελιδονίσματα.
Τα χελιδόνια μας γλυκάνανε με τα σοκολατένια αυγουλάκια!!!
ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΤΑ ΚΑΛΑΝΤΑ ΤΗΣ ΑΝΟΙΞΗΣ-ΧΕΛΙΔΟΝΙΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ
Χελιδονίσματα στο χωριό
Αποχαιρετώντας το Μάρτη….με την αναβίωση του εθίμου του Μάρτη, τα κάλαντα και τα χελιδονίσματα – ένα έθιμο που έχει τις ρίζες του στα αρχαία χρόνια – Τα νήπια επισκέφτηκαν το Δημοτικό σχολείο, τον Παιδικό Σταθμό και τις γειτονιές του χωριού, τραγούδησαν τα κάλαντα και ευχήθηκαν σε όλους και του χρόνου με υγεία!
Γιορτή 25ης Μαρτίου
Με χαρά, με θάρρος και υπερηφάνεια οι μικροί μας μαθητές απήγγειλαν τα ποιήματά τους, χόρεψαν παραδοσιακούς χορούς της Ελλάδας μας και τραγούδησαν τα τραγούδια!
Η χαρά, η συγκίνηση και τα θερμά χειροκροτήματα των καλεσμένων μας-γονιών, μας έκαναν να νιώσουμε ακόμη πιο περήφανοι!!!
ΖΗΤΩ Η 25Η ΜΑΡΤΟΥ!!!
Επίσκεψη του ”Λυκείου των Ελληνίδων Βέροιας” στο νηπιαγωγείο μας
Την Πέμπτη 29/2/2024, πραγματοποιήθηκε στο νηπιαγωγείου μας η σχολική δράση στα πλαίσια του προγράμματος : “Το Λύκειο των Ελληνίδων Βέροιας ντύνει τα νιάτα του τόπου μας”, όπου οι υπεύθυνες κυρίες του Δ.Σ. κ. Λόλα και κ. Μαρία έντυσαν με παραδοσιακές φορεσιές τους μικρούς μας μαθητές, τους μίλησαν για την παράδοση του τόπου μας και χόρεψαν μαζί τους.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ!
Συμμετοχή στο πρόγραμμα Make A Wish-Αστέρι της Ευχής
Ευχαριστούμε πολύ τους γονείς του νηπιαγωγείου μας που βοήθησαν ώστε να εκπληρωθεί μια ευχή!
των αισθημάτων προσφοράς και αλληλεγγύης
προς τα παιδιά ευχής.
Κινητή Βιβλιοθήκη
Φέτος θα έχουμε τη χαρά να μας επισκέπτεται κάθε μήνα στο νηπιαγωγείο η κινητή βιβλιοθήκη της Δημόσιας Κεντρικής Βιβλιοθήκης Βέροιας. Οι υπεύθυνοι με προθυμία και αγάπη δίνουν τη δυνατότητα στους μικρούς μαθητές να γνωρίσουν και να δανειστούν βιβλία. Θα είναι μια υπέροχη εμπειρία κι ένας εμπλουτισμός γνώσεων και απολαύσεων για μαθητές και εκπαιδευτικούς.
Ευχαριστούμε πολύ τους υπεύθυνους!


Παρέλαση 28ης Οκτωβρίου
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΗΜΕΡΑ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ-29/9/2023
Συμμετοχή στο Διαπεριφερειακό Θεματικό Δίκτυο: «Ασφάλεια στο Διαδίκτυο»
Το Νηπιαγωγείο μας τη σχολική χρονιά 2022-23 εντάχθηκε για τρίτη χρονιά στο Διαπεριφερειακό Θεματικό Δίκτυο «Ασφάλεια στο Διαδίκτυο».
Κύριος εκπαιδευτικός στόχος του προγράμματος: «Να μάθουν τα παιδιά πώς πρέπει να χρησιμοποιούν το Διαδίκτυο έτσι ώστε να αποτελεί χρήσιμο εργαλείο γι’ αυτά και να ερευνήσουν τους κινδύνους που εγκυμονεί η μη σωστή χρήση του»
Ακολουθούν οι δράσεις του προγράμματος: «Παίζω, μαθαίνω και προσέχω στο διαδίκτυο!»


















