Ας μετρήσουμε! 1…

Με αφορμή το προηγούμενο διάστημα που μιλούσε και παρουσίαζε ο καθένας τον εαυτό του και οριζόντας ότι ο καθένας είναι ένας και μοναδικός μιλήσαμε για τον αριθμό 1. Τι σημαίνει ένα; Τι ένα βλέπεις στην τάξη; Τι ένα έχεις πάνω σου; Τι ένα υπάρχει στον κόσμο σου; Τι ένα υπάρχει στη φύση; Διάφοροι προβληματισμοί τέθηκαν με αφορμή τον αριθμό 1.
Στη συνέχεια οι μαθητές έφεραν ένα αντικείμενο ο καθένας, έδειξαν ένα δάχτυλο και έκαναν τον αριθμό 1 με τα χέρια και το σώμα τους.

IMG 0186  IMG 0188  IMG 0187

Έπειτα, συμπλήρωσαν ένα φύλλο εργασίας για τον αριθμό 1 και στη συνέχεια έπαιξαν ένα παιχνίδι μουσικοκινητικό. Στα τραπέζια είχε γραμμένους  διαφόρους αριθμούς. Όποτε ακουγόταν η μουσική έτρεχαν και χόρευαν και όποτε σταματούσαν έπρεπε οι μαθητές να αναγνωρίζουν τον αριθμό 1 και να τον ακουμπούν με το ποτήρι που κρατούσαν στο χέρι.

IMG 0189 IMG 0190 IMG 0191 IMG 0192 IMG 0193