Εργαστήριο Δεξιοτήτων-Θεματικός κύκλος “Ζω καλύτερα- Ευ ζην”

“Ανάπτυξη της κοινωνικής και προσωπικής ταυτότητας και αυτονομίας”

Στόχοι:

  • Τα παιδιά να δημιουργήσουν προσωπικές σχέσεις μέσα σ’ ένα κλίμα συναισθηματικής αποδοχής, ασφάλειας και αυτοεπιβεβαίωσης.
  • Να  παρέχονται ευκαιρίες σε κάθε παιδί για τη διαμόρφωση μιας θετικής προσωπικής και κοινωνικής εικόνας του εαυτού του, μέσα από την αλληλεπίδραση με τα υπόλοιπα μέλη της ομάδας.
  • Μέσα από τις καθημερινές εμπειρίες, κάθε παιδί να προβληματιστεί, να εκφράσει απόψεις και να βρει λύσεις για τους τρόπους ομαλής λειτουργίας της τάξης και μέριμνας του εαυτού τους.
  • Τα παιδιά να συνειδητοποιήσουν πόσο θαυμαστές και ιδιαίτερες ικανότητες έχουν τα χέρια τους.
  • Τα παιδιά να συνειδητοποιήσουν την αξία της αίσθησης της όρασης.
  • Κάθε παιδί να αντιληφθεί ότι για να είμαστε χαρούμενοι, στα πλαίσια επικοινωνίας με τους άλλους, υπάρχουν σημαντικοί κανόνες.
  • Τα παιδιά να βελτιώσουν την ικανότητα της επικοινωνίας με τους άλλους για να δημιουργήσουν σχέσεις φιλίας.

Ενδεικτικές δραστηριότητες

Δραστηριότητες γνωριμίας/Δραστηριότητες για τον “εαυτό” μου

Δημιουργία βιβλίου γνωριμίας “Μάθε τα πάντα για εμένα”. Η ιδέα από εδώ

Ενδεικτικά το εξώφυλλο και κάποιες σελίδες
20241017 123131
20241017 123146 20241017 123155 20241017 123201

 

Το βαλιτσακί γνωριμίας, το οποίο κάθε παιδί παίρνει στο σπίτι του και το γεμίζει με τα αγαπημένα του αντικείμενα. Στη συνέχεια τα παρουσιάζει στην ολομέλεια. Έπειτα δημιουργούν ένα ανθρωπάκι από χαρτόνι και γράφουν πάνω σε αυτό τα χαρακτηριστικά του γνωρίσματα.

20241104 100657 20241011 100438 20241022 095044   

Δραστηριότητες με τα ονόματα μας

20240927 095116

Αναζητώ το αρχικό γράμμα του ονόματος μου

20241002 082333

Δημιουργώ το αρχικό γράμμα του ονόματος μου

20241002 094426

Ανασύνθεση ονόματος

20241002 095306

Ανασύνθεση ονόματος

20241002 110400

Αναζητώ το όνομα μου

20241007 103156

Δημιουργώ με τα γράμματα του ονόματος μου εμπνευσμένοι/ες από τον Πάουλ Κλέε

20241007 103342 1728558328220Δραστηριότητες συνεργασίας

 

1728377556894

Ζωγραφίζω με το χέρι του άλλου

1728377556914

1729510428706

1729510428718

Με τα χέρια μου μπορώ

1729510428729 1729510543957 1729510543970

1731065921936

Ο “Γλύπτης”

172837798904

Ο “καθρέφτης”

1728377989049

1730370298801 1

“Κώνος συνεργασίας”

1730370298824

1728378315620

“Οδηγός”

1728377937024

“Στάσου στην πλάτη μου για να σηκωθείς”

Γνωριμία με τα συναισθήματα

20241029 105236

Αξιοποίηση του παραμυθιού ¨Η παλέτα των συναισθημάτων”

20241030 104302

“Αγαλματάκια συναισθημάτων”

1730447433382

Λογισμικό ΕΛΠεΙΔΑ “Το κουτί των συναισθημάτων”

20241118 094759

Προσέγγιση “Θυμού”

20241118 095950 20241118 110444

20241125 110306

Διαχείριση θυμού και επίλυση συγκρούσεων

20241127 101427

20241127 101435

20241106 101043

Το “Δέντρο της φιλίας”

20241107 082245

1733398531979

Η “φιλία” σε διάφορες χώρες

Φθινόπωρο

 Είδαμε ένα βίντεο και συζητήσαμε πάνω σε αυτό… 

Το βίντεο εδώ

Μιλήσαμε για το Φθινόπωρο

20241127 105027 20241127 105009

Παίξαμε φωνολογικά παιχνίδια

20241127 110617 20241127 110609 20241127 110603

 

Παίξαμε παιχνίδια στον υπολογιστή για το γράμμα Φφ εδώ

Αφού είδαμε πολλά είδη μανιταριών ζωγραφίσαμε το δικό μας μανιτάρι…

20241202 115046 20241202 115315 20241202 121106 20241202 120838 20241202 120235 20241202 120002 20241202 115711 20241202 115610

Το φθινόπωρο…

20241203 081727

28η Οκτωβρίου

28η Οκτωβρίου

Κάναμε κατασκευές…..20241118 085612 ξηγκθ

Κατασκευή αλεξίπτωτου από ΕΔΩ

 

20241127 101349

Κατασκευή ιδέα από ΕΔΩ

Φτιάξαμε την πόλη του πολέμου και την πόλη της ειρήνης βασισμένοι στο βιβλίο “Η πόλη που έδιωξε τον πόλεμο” του Α. Παπαθεοδούλου

20241127 101406 20241127 101400

Γιορτάσαμε….20241113 084657

 

Παρελάσαμε...Screenshot 20241113 084741 Viber

Εργαστήριο Δεξιοτήτων-Θεματικός Κύκλος “Δημιουργώ και καινοτομώ-Δημιουργική Σκέψη και Καινοτομία” (Stem/Steam Ρομποτική)

«STE(Α)M και Εκπαιδευτική Ρομποτική μέσα από τον κύκλο του Νερού και την Υδροδυναμική»

Αποτυπώσαμε τον κύκλο του νερού

1716395498275

Χωριστήκαμε σε ομάδες και τοποθετήσαμε τις εικόνες από την ιστορία του “Σταγονούλη” στη σωστή σειρά

1716365021494 censored

1716365021459

1716365021483

1716365021473

1716365021450

Χωριστήκαμε σε ομάδες και οδηγήσαμε το ποντίκι/ρομπότ στα μέρη από τα οποία περνάει το νερό στο ταξίδι του 1716446367273 1716446367280

1716446367334