Εργαστήριο Δεξιοτήτων, Θεματικός Κύκλος Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ-Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη

Ανθρώπινα Δικαιώματα: “Η οικογένεια δεν έχει αριθμητική, είναι απλώς μοναδική!”

Το πρόγραμμα συμπεριλαμβάνεται στο προτεινόμενα του ΙΕΠ και βρίσκεται εδώ

Το παρόν Σχέδιο Δράσης προσεγγίζει θέματα οικογενειακής ποικιλομορφίας με σκοπό την αντιμετώπιση των διακρίσεων  μέσα από δραστηριότητες που στοχεύουν στην καλλιέργεια και ενίσχυση των δεξιοτήτων μάθησης του 21ου αιώνα στους μαθητές (4Cs – συνεργασία, κριτική σκέψη, δημιουργικότητα και επικοινωνία), αλλά και στην καλλιέργεια δεξιοτήτων κοινωνικής ζωής (κοινωνικές δεξιότητες, ενσυναίσθηση και ευαισθησία).

Ενδεικτικές Δραστηριότητες 

Μαθαίνοντας τη λέξη οικογένεια

20250204 103530

Ιστόγραμμα ” Τι είναι οικογένεια;”

20250204 111350 20250210 092704

Όμορφες και δύσκολες στιγμές στις οικογένειες

20250206 111007

20250206 110238 20250206 110233

1747802646841

Πώς νιώθω στην οικογένειά μου

20250210 100626

Διαμόρφωση και Λειτουργία της Δανειστικής Βιβλιοθήκης

“Συμβόλαιο καλού αναγνώστη”

1742291343181

Επιλογή αγαπημένου βιβλίου των παιδιών και των γονέων 

1742291343173

Δημιουργία αφίσας

1742291343131

Η Βιβλιοθήκη μας

1747118978102 1747118978114

Διαμόρφωση συνοδευτικών παιχνιδιών για τα βιβλία της δανειστικής βιβλιοθήκης

20250328 082119 20250328 082128

Τσάντες από παλιάT shirts γονέων με τις ζωγραφιές των παιδιών 20250217 082605

 

Κάρτες δανεισμού βιβλίων

20250514 092851

Παγκόσμια Ημέρα “Σου δωρίζω ένα βιβλίο”, 14 Φεβρουαρίου

Δημιουργήσαμε ένα ομαδικό βιβλίο για να το δωρίσουμε στο Δημοτικό

20250129 101002

 

και με αφορμή την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου, δημιουργήσαμε ατομικά βιβλία για να τα δωρίσουμε στους αγαπημένους μας

20250214 111110

 

 

Εργαστήριο Δεξιοτήτων-Θεματικός Κύκλος “Φροντίζω το περιβάλλον” (Κοινωνικές επιστήμες, Φυσικές επιστήμες)

“Ανακύκλωση παντού! Ανακύκλωση πάντα!”

Στόχοι 

  • Με αφορμή τα πεταμένα υλικά από τις εικαστικές Χριστουγεννιάτικες δημιουργίες στο καλάθι της τάξης, τα παιδιά να προβληματιστούν  και να ανταλλάξουν απόψεις.
  • Τα παιδιά να βιώσουν και να υιοθετήσουν οικολογικές στάσεις διαχείρισης των υλικών.
  • Τα παιδιά να εκφράσουν απόψεις και συναισθήματα που τους δημιουργήθηκαν μέσα από την ενασχόλησή τους με την τακτική της ανακύκλωσης.
  • Οι μαθητές να αντιληφθούν ότι το πρόβλημα των σκουπιδιών, μας αφορά όλους και χρειάζεται η συλλογική προσπάθεια για να αντιμετωπιστεί.
  • Τα παιδιά να σκεφτούν τρόπους επαναχρησιμοποίησης διαφόρων υλικών για τη δημιουργία παιχνιδιών.
  • Τα παιδιά να στείλουν μηνύματα ανακύκλωσης στην ευρύτερη κοινότητα.   

Ενδεικτικές δραστηριότητες

1742280071209

Ταξινόμηση ανακυκλώσιμων

1742280071097 1742280071134

 

20241113 085726

Χριστουγεννιάτικα στολίδια με ανακυκλώσιμα υλικά

20241113 085622

 

20241212 113130                                                                                                                                                         

20250116 093445

Παιχνίδι με καρτέλες ανακυκλώσιμων υλικών και ζάρι

20250116 093724  

20250121 100553

Δημιουργία παιχνιδιών από ανακυκλώσιμα

1742280100104 1742280100060

1742280071080

Κατασκευή κάδου ανακύκλωσης

20250117 113240

Δημιουργία αφίσας

        

Εγγραφές μαθητών/τριών στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2025-26



Λήψη αρχείου

Πιο συγκεκριμένα,

  • Οι εγγραφές θα πραγματοποιηθούν από 5 έως 24 ΜΑΡΤΙΟΥ 2025
  • ΕΓΓΡΑΦΟΝΤΑΙ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ/ΤΡΙΕΣ ΓΕΝΝΗΜΕΝΟΙ ΤΟΥ 2021. Εγγραφές μετά την 24η Μαρτίου θεωρούνται εκπρόθεσμες και χρειάζονται την έγκριση του Διευθυντή Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης. Η εγγραφή προνηπίου στο δεύτερο έτος του Νηπιαγωγείου γίνεται αυτεπάγγελτα.
  • YΠΟΒΟΛΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΑΙΤΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: https://proti-eggrafi.services.gov.gr/

Για την αίτηση θα χρειαστούν:

  • Οι κωδικοί του TaxisNet
  • Τα στοιχεία του παιδιού
  • Αποδεικτικό για τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας, το οποίο θα σας ζητηθεί να ανεβάσετε στην πλατφόρμα
  • Στοιχεία άλλου-ων τέκνου-ων που φοιτά-ουν στη ίδια ή συστεγαζόμενη σχολική μονάδα
  • Στοιχεία συνοδών κατά την προσέλευση και αποχώρηση των παιδιών από τη σχολική μονάδα

Θα ζητηθούν στοιχεία επικοινωνίας, οπότε προσέχουμε να συμπληρώσουμε με προσοχή το email μας και το τηλέφωνο μας

Σε περιπτώσεις γονέων/κηδεμόνων που αδυνατούν να κάνουν χρήση της ηλεκτρονικής υπηρεσίας «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr), η αίτηση μπορεί να υποβληθεί με παρουσία στο Νηπιαγωγείο έπειτα από τηλεφωνική επικοινωνία για να καθοριστεί η ώρα.

ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΠΟΥ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΠΡΟΣΚΟΜΙΣΕΤΕ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΩΣ 31 ΜΑΪΟΥ

  • Η αίτηση εγγραφής για το τμήμα πρόωρης υποδοχής και για το Προαιρετικό Ολοήμερο (την λαμβάνετε από το σχολείο ή την εκτυπώνετε aitisi_gonea_nhp_neo_ypodeigma). Προϋπόθεση της συμμετοχής στο τμήμα πρόωρης πρωινής ζώνης είναι η συμμετοχή στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα.
  • Βεβαίωση φοίτησης του/της αδερφού/ης στο δημοτικό σχολείο στην περίπτωση που υπάρχει. Για την έκδοση της βεβαίωσης, οι ενδιαφερόμενοι συνδέονται με τους κωδικούς TaxisNet στο https://www.gov.gr/ipiresies/ekpaideuse/eggraphe-se-skholeio/attending-school . Δεν απαιτείται η συμπλήρωση άλλου στοιχείου.
  • Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή (ΑΔΥΜ), το λαμβάνετε από το σχολείο ή από τον γιατρό ή το εκτυπώνετε adym_
  • Βιβλιάριο υγείας του/της μαθητή/τριας, ή άλλου στοιχείου, από το οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν τα εμβόλια που προβλέπονται και είναι ενταγμένα στο Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών.
  • Δήλωση συναίνεσης έτερου γονέα (την λαμβάνετε από το σχολείο ή την εκτυπώνετε Dilosi συναίνεσης)
  • Για τους αλλοδαπούς/ές μαθητές/τριες χρειάζεται επιπλέον ληξιαρχική πράξη γέννησης ή ομοειδές πιστοποιητικό, επίσημα μεταφρασμένα.
  • Γνωμάτευση από ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ., εφόσον υπάρχει, σε περίπτωση μαθητή/τριας με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Επισημαίνεται ότι η γνωμάτευση αυτή δεν αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής του/της μαθητή/τριας στο Νηπιαγωγείο, διευκολύνει όμως την οργάνωση για την υποστήριξη μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.

ΩΡΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΜΕ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ: ΔΕΥΤΕΡΑ- ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 12:10 -13:00