Το νηπιαγωγείο μας συμμετείχε στην εξ αποστάσεως εκδήλωση που διοργάνωσε η Πανελλαδική Φιλοζωική Περιβαλλοντική Ομοσπονδία(Π.Φ.Π.Ο) για την Πανελλήνια Ημέρα Σχολικής Φιλοζωίας. Μέσα από παραμύθια, συζητήσεις και παιχνίδια οι μικροί μας μαθητές μαθαίνουν για τις ανάγκες των αδέσποτων ζώων, τους λόγους που βρίσκονται στο δρόμο και τρόπους με τους οποίους μπορούμε να τα προστατεύουμε και να τα φροντίζουμε. Η ενασχόλησή μας με τα αδέσποτα ζώα βοηθά τα παιδιά να αναπτύξουν την ενσυναίσθηση, την υπευθυνότητα και τον σεβασμό προς όλα τα έμβια όντα, καλλιεργώντας έτσι αξίες φιλοζωίας και συμβάλλοντας στη διαμόρφωση ενεργών και ευαισθητοποιημένων πολιτών.
