ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΟΔΟΝΤΙΑΤΡΟΥ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΜΑΣ

Στα πλαίσια της Στοματικής Υγιεινής και Διατροφής το νηπιαγωγείο Ρουπακίου προσκάλεσε Οδοντίατρο από το Κέντρο Υγείας Γαστούνης , για να ενημερώσει τους μικρούς μας μαθητές πώς να βουρτσίζουν τα δόντια τους καθημερινά, πρωί και βράδυ, χρησιμοποιώντας οδοντόβουρτσα και φθοριούχο οδοντόκρεμα και πώς πρέπει να  καταναλώνουν υγιεινές τροφές, όπως φρούτα, λαχανικά, γάλα και προϊόντα ολικής άλεσης, που βοηθούν στην ανάπτυξη γερών δοντιών και οστών. Υοθετώντας έτσι καλές συνήθειες που συμβάλλουν στη διατήρηση ενός όμορφου χαμόγελου και μιας καλής γενικής υγείας. Επίσης συνδυάσαμε την επίσκεψη και με τη συμμετοχή μας  στη Δράση στο Εθνικό Θεματικό Δίκτυο  Αειφόρου Εκπαίδευσης, που υλοποίησε το Κ.Ε.Π.Ε.Α. Ιεράπετρας Νεάπολης  με τίτλο: “Διατροφή -Περιβάλλον και Υγεία”.

IMG 3984 DIATROFH PERIBALLON YGEIA IERAPETRA IERAPETRA odontiatros

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *