Πάντα τα λουλούδια ομορφαίνουν κάθε γωνιά που στολίζουν με τα ομορφα χρώματα τους και με το άρωμα τους ! Με τον ερχομό της άνοιξης όπως κάθε χρόνο ανανεώνουμε τα φυτά στις γλάστρες και τα παρτέρια μέσα κι έξω απο το σχολείο και πάντα με την πολύτιμη συνδρομή και συνεργασία των γονιών των μαθητών μας .
Επίσης έγινε περιποίηση του πρασίνου και κλαδεμα τών δέντρων .
Λουλούδιασε ο τόπος για μιά ακόμη φορά και συγχρόνως βοηθάμε τις μέλισσες να βρουν γύρη και άλλα έντομα καταφύγιο. Τα παιδιά χωρίζονται σε ομάδες και αναλαμβάνουν την φροντίδα των φυτών (πότισμα και καθάρισμα ),ενώ για το καλοκαίρι θα αναλάβουν επίσης το πότισμα με σειρά ,αφού το σχολείο μας ειναι γεμάτο δέντρα και λουλούδια και το πότισμα λόγω ζέστης ειναι το πλέον απαραίτητο.