Εργαστήρια δεξιοτήτων 2022-2023

Εργαστήρια δεξιοτήτων για το έτος  :2022-2023

Παρουσίαση υλοποίησης των εργαστηρίων δεξιοτήτων σχολικού έτους 2022-2023

Δείτε εδω όλα τα εργαστήρια: Παρουσίαση υλοποίησης των εργαστηρίων δεξιοτήτων σχολικού έτους 2022

 Ως προς τη  Θεματική Ενότητα

Ζω καλύτερα- Ευ ζην

 1η θεματική ενότητα: « ΖΩ ΚΑΛΥΤΕΡΑ-ΕΥ ΖΗΝ»

 Τίτλος:  «Η γιορτή των… Συναισθημάτων»

Υποθεματική: 2. Ψυχική & Συναισθηματική Υγεία  

Δεξιότητες στόχευσης του Σχεδίου Δράσης:

Επικοινωνία, συνεργασία, ενσυναίσθηση, αυτομέριμνα, υπευθυνότητα, ανθεκτικότητα, πρωτοβουλία, κριτική σκέψη, δημιουργικότητα, επίλυση προβλημάτων.

Σκοπός του προγράμματος: Να  γνωρίσουν τα παιδιά με βιωματικό τρόπο τα συναισθήματα και να τα περιγράψουν.

Δείτε εδώ το σχέδιο δράσης:

Δομή_Προγράμματος_Καλλιέργειας_Δεξιοτήτων 1 (2022-2023).docx

Υπεύθυνη σχεδίου: Παπαγιάννη Αικατερίνη ( Υποχρεωτικό πρωινό

τμήμα)

 ΔΙΑΡΚΕΙΑ: (10 ΟΚΤΩΒΡΗ-30 ΝΟΕΜΒΡΗ)

 

Ως προς τη Θεματική Ενότητα

Φροντίζω το Περιβάλλον

2η θεματική ενότητα:« ΦΡΟΝΤΙΖΩ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ»

 Τίτλος:  «Το Δάσος ζητά…βοήθεια!»

 Υποθεματική: 1. Παγκόσμια & τοπική Φυσική Κληρονομιά   

 Δεξιότητες στόχευσης του Σχεδίου Δράσης :

Επικοινωνία, συνεργασία, ενσυναίσθηση,  υπευθυνότητα, πολιτειότητα, πρωτοβουλία, κριτική σκέψη,  δημιουργικότητα, διαμεσολάβηση, επίλυση προβλημάτων.

Σκοπός: Βασικός σκοπός του προγράμματος  είναι να ευαισθητοποιήσουμε τα παιδιά και να τους καλλιεργήσουμε την αξία του σεβασμού απέναντι στο φυσικό περιβάλλον.

Δείτε εδώ το σχέδιο δράσης:

Δομή_Προγράμματος_Καλλιέργειας_Δεξιοτήτων 2 (2022-2023).docx

Υπεύθυνη σχεδίου: Παπαγιάννη Αικατερίνη ( Υποχρεωτικό πρωινό

τμήμα) 

ΔΙΑΡΚΕΙΑ: (ΔΕΚΕΜΒΡΗΣ-7ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ)

 

Ως προς τη Θεματική Ενότητα

 Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ- Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη

 3η θεματική ενότητα:« Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ- Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη »

 Τίτλος:  «Γνωρίζω τα Δικαιώματά μου…»

 Υποθεματική: 1. Ανθρώπινα δικαιώματα

 Δεξιότητες στόχευσης του Σχεδίου Δράσης :

 Επικοινωνία, συνεργασία, ενσυναίσθηση,  υπευθυνότητα, πρωτοβουλία, κριτική σκέψη,  δημιουργικότητα, διαμεσολάβηση, επίλυση προβλημάτων.

Σκοπός: Να κατανοήσουν τη σημασία του σεβασμού στο «διαφορετικό» και  να συνειδητοποιήσουν ότι όλοι μας, αν και διαφορετικοί μεταξύ μας, έχουμε τα ίδια δικαιώματα.

Δείτε εδώ το σχέδιο δράσης:

Δομή_Προγράμματος_Καλλιέργειας_Δεξιοτήτων 3 (2022-2023).docx

 Υπεύθυνη σχεδίου: Παπαγιάννη Αικατερίνη ( Υποχρεωτικό πρωινό

τμήμα)

 ΔΙΑΡΚΕΙΑ: (10 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ-ΤΕΛΗ ΜΑΡΤΙΟΥ)

 

Ως προς τη Θεματική Ενότητα

Δημιουργώ και Καινοτομώ- Δημιουργική Σκέψη και Πρωτοβουλία

 4η θεματική ενότητα:« Δημιουργώ και Καινοτομώ- Δημιουργική Σκέψη και Πρωτοβουλία»

 Τίτλος:  «Είναι ένα αυτοκίνητο που όλο όλο τρέχει…»

Υποθεματική: 1. STEM/ Εκπαιδευτική Ρομποτική

Δεξιότητες στόχευσης του Σχεδίου Δράσης :

Συνεργασία, αυτόνομη μάθηση, ανθεκτικότητα, κριτική σκέψη,  δημιουργικότητα, υπολογιστική σκέψη, επίλυση προβλημάτων.

Σκοπός του προγράμματος: Να αποκτήσουν τα παιδιά σφαιρική γνώση για το συγκεκριμένο θέμα, μέσα από μια ποικιλία δραστηριοτήτων.

Δείτε εδώ το σχέδιο δράσης:

Δομή_Προγράμματος_Καλλιέργειας_Δεξιοτήτων 4 (2022-2023).docx

Υπεύθυνη σχεδίου: Παπαγιάννη Αικατερίνη ( Υποχρεωτικό πρωινό τμήμα)

ΔΙΑΡΚΕΙΑ: (ΑΠΡΙΛΗΣ-ΜΑΙΟΣ)

 

Επιμέλεια άρθρου :  Αικατερίνη Παπαγιάννη