Συμπλήρωση ψηφιακού λεξικού δεινοσαύρων που κατασκευάστηκε από την εκπαιδευτικό ειδικά για την εξυπηρέτηση του προγράμματος εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων σχετικών με τους δεινόσαυρους. Εξάσκηση κυρίως στον επεξεργαστή κειμένου (πεζά/κεφαλαία, ελληνική γραμματοσειρά και αλφάβητο, διόρθωση, παρατηρητικότητα αλλά και μετατροπή των πεζών σε κεφαλαία).
Συνεργατική εξάσκηση στη χρήση του ποντικιού αλλά και του χειριστηρίου αφής (touchpad) σε κλειστού τύπου αλληλεπιδραστικό λογισμικό παρουσίασης, power point που φτιάχτηκε πάλι για το πρόγραμμα (π.χ. βάλε σε χρονολογική σειρά τις εικόνες του κύκλου ζωής ενός Τ-Ρεξ). Για την εισαγωγή της γωνιάς τα παιδιά είχαν παίξει με το πρόγραμμα για τη ζωή της αρκουδίτσας Καλλιστώς (από την περιβαλλοντική οργάνωση για την άγρια ζωή και φύση “Καλλιστώ“) όταν είχαμε μιλήσει για τα ζώα που πέφτουν σε χειμερία νάρκη. Το συγκεκριμένο τα παιδιά μπορούν να το βρουν σε αυτό το σύνδεσμο: http://legacy.callisto.gr/arkoudi/index.html.
Για εξάσκηση στο πληκτρολόγιο τα παιδιά έψαξαν να βρουν τα γράμματα του ονόματός τους σε φύλλο εργασίας ίδιο με το πληκτρολόγιο του Η/Υ.
Στην ολομέλεια επισκεπτόμαστε την Πλατφόρμα Ψηφιακών Διδακτικών Σεναρίων του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής «ΑΙΣΩΠΟΣ» και το χαρακτηρισμένο ως βέλτιστο ψηφιακό σενάριο της κ. Χατζηπαναγιώτου, «Μελετώ τους δεινόσαυρους» με τις δημιουργηθείσες σχετικές εφαρμογές. Πατώντας στον τίτλο τα παιδιά μπορούν και στο σπίτι να ξαναπαίξουν με τις εφαρμογές και να κατεβάσουν τα επισυναπτόμενα στην πλατφόρμα φύλλα εργασίας.
Η πλατφόρμα «Αίσωπος» αναπτύχθηκε από το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής και αποτελεί ένα πρωτοποριακό ολοκληρωμένο εργαλείο Ανάπτυξης, Σχεδίασης, Συγγραφής, Αξιολόγησης και Παρουσίασης Ψηφιακών Διαδραστικών Διδακτικών Σεναρίων σε ένα σύγχρονο και λειτουργικό περιβάλλον.
Συγκεκριμένα, η Πλατφόρμα «Αίσωπος» υποστηρίζει την Σχεδίαση ή/και αξιοποίηση υπάρχοντος Ψηφιακού Υλικού με χρήση μεγάλου πλήθους διαδραστικών εργαλείων αξιοποιώντας τις πλέον σύγχρονες τεχνολογίες Web.
Μάθαμε σταδιακά σε ζευγαράκια να δουλεύουμε στο πρόγραμμα Αισθητικής Έκφρασης και Ανάπτυξης της Δημιουργικότητας, ανοικτού κώδικα λογισμικό σχεδίασης: Tux Paint (μπορείτε να το κατεβάσετε δωρεάν), έχοντας όμως κάνει μία μικρή προσαρμογή. Προσθέσαμε σφραγίδες δεινοσαύρων στο πρόγραμμα!!!
Ψηφίσαμε τον αγαπημένο μας δεινόσαυρο και μάθαμε λίγα πράγματα για το Λογισμικό ποσοτικής μοντελοποίησης και αναπαράστασης ποσοτικών δεδομένων: excel. Βρίσκουμε τις τιμές και βλέπουμε τη διαμόρφωση του γραφήματος.
Τέλος δουλέψαμε συνεργατικά στο Λογισμικό κλειστού τύπου : Hot potatoes (JMasher) το οποίο φτιάχτηκε ειδικά γι’ αυτό το πρόγραμμα από την εκπαιδευτικό και είναι σχετικό με το θέμα που δουλεύουμε.
Νηπιαγωγείο Πυθαγορείου
Σχετικά με μένα
Καλώς ορίσατε στο μπλογκ μας που υπάρχει από το 2014. Στόχος μας το μοίρασμα και η επικοινωνία με γονείς, παιδιά και συναδέλφους. Καλή πλοήγηση!Αρχεία
- Απρίλιος 2024
- Μάρτιος 2024
- Φεβρουάριος 2024
- Ιανουάριος 2024
- Δεκέμβριος 2023
- Νοέμβριος 2023
- Οκτώβριος 2023
- Σεπτέμβριος 2023
- Μάιος 2023
- Απρίλιος 2023
- Μάρτιος 2023
- Φεβρουάριος 2023
- Ιανουάριος 2023
- Δεκέμβριος 2022
- Νοέμβριος 2022
- Σεπτέμβριος 2022
- Ιούνιος 2022
- Μάιος 2022
- Απρίλιος 2022
- Μάρτιος 2022
- Φεβρουάριος 2022
- Ιανουάριος 2022
- Δεκέμβριος 2021
- Νοέμβριος 2021
- Οκτώβριος 2021
- Σεπτέμβριος 2021
- Ιούνιος 2021
- Μάιος 2021
- Απρίλιος 2021
- Μάρτιος 2021
- Ιανουάριος 2021
- Δεκέμβριος 2020
- Νοέμβριος 2020
- Οκτώβριος 2020
- Σεπτέμβριος 2020
- Ιούνιος 2020
- Φεβρουάριος 2020
- Ιανουάριος 2020
- Δεκέμβριος 2019
- Νοέμβριος 2019
- Οκτώβριος 2019
- Σεπτέμβριος 2019
- Μάιος 2019
- Μάρτιος 2019
- Φεβρουάριος 2019
- Ιανουάριος 2019
- Δεκέμβριος 2018
- Νοέμβριος 2018
- Οκτώβριος 2018
- Σεπτέμβριος 2018
- Μάιος 2018
- Φεβρουάριος 2017
- Ιανουάριος 2017
- Νοέμβριος 2016
- Οκτώβριος 2016
- Ιούνιος 2016
- Μάιος 2016
- Μάρτιος 2016
- Φεβρουάριος 2016
- Ιανουάριος 2016
- Δεκέμβριος 2015
- Νοέμβριος 2015
Αναζήτηση
Αφήστε μια απάντηση