Σχέδιο Δράσης: Επίσκεψη στο «Μουσείο» της ΣΤ’ Τάξης!

Στο πλαίσιο του Σχεδίου Δράσης για την Ομαλή Μετάβαση των νηπίων από το νηπιαγωγείο στο δημοτικό σχολείο, πραγματοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχία μια ξεχωριστή εκπαιδευτική επίσκεψη. Τα νήπια μας είχαν την ευκαιρία να επισκεφθούν την αίθουσα της ΣΤ’ τάξης του δημοτικού σχολείου, η οποία είχε μετατραπεί σε ένα ιδιαίτερο “μουσείο”.

Οι μαθητές και οι μαθήτριες της ΣΤ’ τάξης, με πολύ μεράκι και φαντασία, δημιούργησαν μια μουσειακή έκθεση με προσωπικά τους αντικείμενα και συλλογές. Μέσα από παιχνίδια, βιβλία, κάρτες, αγαπημένα αντικείμενα, αναμνήσεις και συλλεκτικά είδη, τα μεγαλύτερα παιδιά μοιράστηκαν με τα νήπια στιγμές και κομμάτια από την προσωπική τους διαδρομή στο σχολείο και τη ζωή.

Η δράση αυτή προσέφερε μια μοναδική εμπειρία στα νήπια, τα οποία ήρθαν σε επαφή με το νέο σχολικό περιβάλλον μέσα από μια βιωματική και ευχάριστη διαδικασία. Ενισχύθηκε το αίσθημα ασφάλειας και ανυπομονησίας για το επόμενο βήμα στην εκπαιδευτική τους πορεία, ενώ ταυτόχρονα καλλιεργήθηκε η έννοια της συνέχειας και της σύνδεσης μεταξύ των βαθμίδων της εκπαίδευσης.

Ευχαριστούμε θερμά τους/τις εκπαιδευτικούς και τους μαθητές/τριες της ΣΤ’ τάξης για τη συνεργασία και τη θερμή φιλοξενία!

10000125801000012582 1000012573 1000012577 1000012578 1000012579 1000012576 1

Εργαστήριο Δεξιοτήτων: “Τα νήπια γίνονται μικροί εξερευνητές και ανακαλύπτουν τον Παρθενώνα!”

Στο πλαίσιο του Εργαστηρίου Δεξιοτήτων με θεματικό άξονα «Πολιτισμός και Δημιουργική Έκφραση», τα παιδιά του νηπιαγωγείου μας ταξίδεψαν στον χρόνο και γνώρισαν ένα από τα σπουδαιότερα μνημεία της παγκόσμιας πολιτιστικής κληρονομιάς: τον Παρθενώνα και την Ακρόπολη των Αθηνών.

Με βιωματικό και δημιουργικό τρόπο, τα παιδιά ήρθαν σε επαφή με την ιστορία και την αρχιτεκτονική του Παρθενώνα, γνώρισαν τον μύθο της διαμάχης της θεάς Αθηνάς και του Ποσειδώνα, ανέπτυξαν αισθητικές, κοινωνικές και γνωστικές δεξιότητες, καλλιέργησαν τη φαντασία, τη συνεργασία και τη δημιουργικότητα μέσα από τις τέχνες και το παιχνίδι.

Οι δράσεις μας περιλάμβαναν:

🔸 Παρακολούθηση εκπαιδευτικών βίντεο για τον Παρθενώνα: Ποιος τον κατασκεύασε, πότε, γιατί, και πώς ήταν τότε σε σύγκριση με σήμερα.

🔸 Ψηφιακή περιήγηση στον Παρθενώνα του “τότε” μέσω σύγχρονων εργαλείων (YouTube, Google Arts & Culture).

🔸 Αφήγηση και δραματοποίηση του μύθου της θεάς Αθηνάς και του Ποσειδώνα, με τα παιδιά να υποδύονται τους ρόλους και να αναπαριστούν τα δώρα των θεών στην πόλη των Αθηνών.

🔸 Εικαστική δημιουργία:

  • Κατασκευή ατομικού μοντέλου του Παρθενώνα με ανακυκλώσιμα υλικά και ατομική κατασκευή κιόνων, με έμφαση στον Δωρικό ρυθμό.

1000012784 1000012774 1000012779 1000012785 1000012780 1000012783

  • Ζωγραφιές και κόμικ με θέμα τον μύθο της Ακρόπολης.1000012782 1000012776

🔸 Συγκρίσεις εικόνων “τότε και τώρα”: Αναγνωρίσαμε πώς ήταν ο Παρθενώνας στην αρχαιότητα και πώς διατηρείται σήμερα.

1000012775

🔸 Καταγραφή εμπειριών και εντυπώσεων: Τι είδαμε, τι μάθαμε, τι μας εντυπωσίασε περισσότερο.


Μέσα από αυτό το εργαστήριο, τα παιδιά γνώρισαν και σεβάστηκαν την πολιτιστική μας κληρονομιά, ανέπτυξαν δεξιότητες παρατήρησης, συνεργασίας και δημιουργικής έκφρασης, εξοικειώθηκαν με ψηφιακά εργαλεία και έννοιες ιστορικής συνέχειας και κατανόησαν τη σημασία της προστασίας των μνημείων.


Το ταξίδι στην Ακρόπολη άγγιξε τη φαντασία των παιδιών και τους έδωσε την ευκαιρία να βιώσουν την Ιστορία με τρόπο ζωντανό, χαρούμενο και εμπνευσμένο!

Μια ξεχωριστή συνεργασία για τα ζώα συντροφιάς!

Στο πλαίσιο της ενίσχυσης της ομαλής μετάβασης των νηπίων από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό Σχολείο, οργανώθηκε μια ξεχωριστή δράση συνεργασίας με τη Δ΄ τάξη του Δημοτικού. Οι μαθητές της Δ΄ τάξης επισκέφτηκαν το Νηπιαγωγείο μας, με σκοπό να γνωριστούν με τα μικρότερα παιδιά και να συμμετάσχουν σε μια κοινή δημιουργική δραστηριότητα που είχε ως κεντρικό άξονα τα ζώα συντροφιάς.

Η δράση σχεδιάστηκε με στόχο να ενισχύσει τη συναισθηματική σύνδεση των νηπίων με το Δημοτικό Σχολείο, δημιουργώντας θετικά πρότυπα και εμπειρίες. Παράλληλα, επιδιώχθηκε να καλλιεργηθεί η ενσυναίσθηση, η υπευθυνότητα και η συνεργασία μέσα από την αλληλεπίδραση των παιδιών διαφορετικών ηλικιών. Η επιλογή της θεματικής των ζώων συντροφιάς λειτούργησε ως ιδανικό μέσο για να εκφράσουν τα παιδιά σκέψεις και συναισθήματα που σχετίζονται με τη φροντίδα, την αγάπη και τη στοργή.

Με την πολύτιμη καθοδήγηση του εκπαιδευτικού Εικαστικών και τη συνεργασία των νηπιαγωγών, τα παιδιά συνεργάστηκαν για να δημιουργήσουν έργα ζωγραφικής. Μέσα από τη διαδικασία αυτή, οι μαθητές της Δ΄ τάξης ανέλαβαν έναν ρόλο καθοδηγητικό και υποστηρικτικό, ενισχύοντας τη δική τους αυτοπεποίθηση και καλλιεργώντας παράλληλα την ενσυναίσθησή τους. Τα νήπια, από την πλευρά τους, ένιωσαν ασφάλεια και χαρά, καθώς γνώριζαν τους “μεγάλους φίλους” του σχολείου, εξοικειώνονταν με τις νέες εμπειρίες και εκφράζονταν ελεύθερα και δημιουργικά.

Το κλίμα της συνάντησης ήταν γεμάτο ενθουσιασμό και ζωντάνια. Η αλληλεπίδραση ανάμεσα στα παιδιά υπήρξε φυσική και ουσιαστική, ενώ το κοινό καλλιτεχνικό αποτέλεσμα αντανακλά τη θετική ενέργεια και τη συνεργατική διάθεση που αναπτύχθηκε. Το έργο που δημιουργήθηκε αποτελεί όχι μόνο εικαστική δημιουργία, αλλά και αποτύπωση μιας εμπειρίας μάθησης, γνωριμίας και συναισθηματικής ανάπτυξης.

Η δράση αυτή απέδειξε έμπρακτα ότι η μετάβαση από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό μπορεί να γίνει με τρόπο ευχάριστο, υποστηρικτικό και εμπνευσμένο, μέσα από τη συνεργασία και την αλληλοκατανόηση. Ευχαριστούμε θερμά όλα τα παιδιά και τους εκπαιδευτικούς που συμμετείχαν με κέφι, φαντασία και αγάπη. Ήταν μια εμπειρία που αξίζει να επαναληφθεί!

1000012363 1000012364 1000012366 1000012360

Δράσεις ενεργού πολίτη: Μαθαίνουμε για τα ζώα που κινδυνεύουν στην Ελλάδα και γινόμαστε προστάτες της φύσης

Στο πλαίσιο της εκπαίδευσης για την περιβαλλοντική συνείδηση και την υπεύθυνη πολιτειότητα, οι μαθητές και οι μαθήτριες του νηπιαγωγείου μας συμμετείχαν σε δράσεις που προάγουν τη γνώση, την ευαισθητοποίηση και την ενεργό συμμετοχή στην προστασία του φυσικού μας περιβάλλοντος.

Μία από τις πιο σημαντικές πρωτοβουλίες μας αφορά την ενημέρωση για τα απειλούμενα ζώα της Ελλάδας, καθώς και την ανάληψη ρόλου «φύλακα της φύσης», μέσα από δράσεις που ενώνουν τη γνώση με την πράξη.

Μέσα από εικόνες, παιδικά βιβλία και εκπαιδευτικά βίντεο στο διαδίκτυο, τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν κάποια από τα ζώα που απειλούνται με εξαφάνιση στην Ελλάδα, όπως η καφέ αρκούδα, η θαλάσσια χελώνα caretta-caretta, και η μεσογειακή φώκια.

Συζητήσαμε όλοι μαζί για:

  • Τα βασικά χαρακτηριστικά των ζώων και το φυσικό περιβάλλον στο οποίο ζουν.

  • Τους λόγους που τα απειλούν, όπως η ρύπανση, οι φωτιές, η καταστροφή των δασών, τα πλαστικά στη θάλασσα και η ενόχληση από τον άνθρωπο.

  • Τι μπορούμε να κάνουμε εμείς, ακόμα κι από τόσο μικρή ηλικία, για να τα βοηθήσουμε: να μην πετάμε σκουπίδια στη φύση, να αγαπάμε τα ζώα, να ανακυκλώνουμε και να μιλάμε στους άλλους για όλα όσα μάθαμε.

Κατά τη διάρκεια των δραστηριοτήτων:

  • Τα παιδιά ζωγράφισαν τα ζώα που έμαθαν και δημιούργησαν εικαστικές αφίσες με μηνύματα προστασίας της φύσης.

  • Συμμετείχαν σε συζήτηση στην ολομέλεια, ανταλλάσσοντας ιδέες για το πώς μπορούν να βοηθήσουν το περιβάλλον.

Τα παιδιά έδειξαν μεγάλο ενδιαφέρον, ευαισθητοποιήθηκαν και συνειδητοποίησαν πως ακόμα και οι μικροί πολίτες μπορούν να έχουν μεγάλη δύναμη, όταν νοιάζονται και δρουν για το καλό του κόσμου γύρω τους.

Με απλά λόγια και εικόνες κατανοητές για την ηλικία τους, τα παιδιά έκαναν τα πρώτα τους βήματα ως υπεύθυνοι και ενεργοί πολίτες, δείχνοντας σεβασμό και αγάπη για όλα τα πλάσματα της φύσης.

1000012371

Σχέδιο Δράσης: Ομαλή Μετάβαση από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό

Η μετάβαση των παιδιών από το νηπιαγωγείο στο δημοτικό σχολείο αποτελεί ένα καθοριστικό βήμα στην εκπαιδευτική τους πορεία και απαιτεί ιδιαίτερη φροντίδα και προγραμματισμό. Στο πλαίσιο της ομαλής αυτής μετάβασης, στο σχολείο μας πραγματοποιήθηκαν πριν τις διακοπές του Πάσχα μια σειρά από δράσεις που στόχο είχαν την ενίσχυση της σύνδεσης μεταξύ των δύο βαθμίδων και τη δημιουργία θετικού κλίματος εξοικείωσης για τα νήπια.

Μια από τις πιο όμορφες και ουσιαστικές δράσεις που έλαβαν χώρα ήταν η επίσκεψη των παιδιών του νηπιαγωγείου στο δημοτικό σχολείο, όπου τραγούδησαν τα παραδοσιακά κάλαντα του Λαζάρου. Τα παιδιά, με ενθουσιασμό και χαρά, προσέγγισαν τον διευθυντή του δημοτικού σχολείου, του τραγούδησαν τα κάλαντα και του πρόσφεραν ευχές ενόψει των εορτών.

Ακολούθως, επισκέφτηκαν στο προαύλιο του σχολείου τους δασκάλων του δημοτικού, όπου τραγούδησαν επίσης τα κάλαντα, προσφέροντας μια ευχάριστη και συγκινητική στιγμή σε όλο το εκπαιδευτικό προσωπικό. Οι δάσκαλοι υποδέχτηκαν θερμά τα νήπια, τους μίλησαν με αγάπη και ενδιαφέρον, ενισχύοντας έτσι το αίσθημα αποδοχής και οικειότητας που είναι τόσο σημαντικό για τα παιδιά αυτής της ηλικίας.

Η δράση αυτή συνέβαλε σημαντικά στην ψυχολογική προετοιμασία των παιδιών για την επόμενη σχολική τους βαθμίδα, δίνοντάς τους την ευκαιρία να γνωρίσουν τον χώρο και τα πρόσωπα του δημοτικού με έναν δημιουργικό και εορταστικό τρόπο. Παράλληλα, ενίσχυσε τη συνεργασία μεταξύ των εκπαιδευτικών του νηπιαγωγείου και του δημοτικού, με κοινό στόχο τη στήριξη των παιδιών σε αυτή τη μεταβατική φάση.

Οι δράσεις για την ομαλή μετάβαση θα συνεχιστούν και μετά τις διακοπές του Πάσχα, με ακόμη περισσότερες ευκαιρίες αλληλεπίδρασης και γνωριμίας των παιδιών με το νέο τους σχολικό περιβάλλον.

100001160410000116051000011602 1000011603 1000011606

Να τα πούμε ; Ήρθε ο Λάζαρος, ηρθάν τα βάγια…

Την Παρασκευή, το νηπιαγωγείο μας μετατράπηκε σε μικρό θίασο… περιφερόμενων τραγουδιστών! Με λουλουδάτα καλαθάκια στα χέρια και φωνούλες γεμάτες ενέργεια, οι μικροί μας ξεχύθηκαν στο χωριό για να πουν τα κάλαντα του Λαζάρου!

Οι γειτονιές «ξύπνησαν» από τα τραγούδια, τα χαμόγελα και τις φωνές των παιδιών – και κανείς δεν γλίτωσε! Από ταξιτζήδες μέχρι ταχυδρόμους και μαγαζάκια, όλοι απόλαυσαν τη βόλτα μας και στήριξαν με χαρά τη δράση.

Με τα χρήματα που συγκεντρώσαμε θα εμπλουτίσουμε το νηπιαγωγείο με καινούρια παραμύθια (ποτέ δεν είναι αρκετά!) και δημιουργικά υλικά – γιατί η φαντασία χρειάζεται καύσιμα!

Ευχαριστούμε ολόψυχα όλους όσοι άνοιξαν τις πόρτες, τις καρδιές και τα πορτοφόλια τους και στήριξαν τους μικρούς μας λαζαροτραγουδιστές!

1000011577 1000011576 1000011581 1000011575 1000011579

Το Πάσχα στο Νηπιαγωγείο μας!

Η περίοδος του Πάσχα αποτέλεσε για τα παιδιά του νηπιαγωγείου μας μια πολύτιμη ευκαιρία να ανακαλύψουν τις θρησκευτικές και πολιτιστικές παραδόσεις που σχετίζονται με την εορτή, μέσα από μια σειρά δημιουργικών και εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων. Στόχος μας ήταν να κατανοήσουν τις έννοιες του Πάσχα, της Μεγάλης Εβδομάδας και των πασχαλινών συμβόλων με τρόπο διαδραστικό, βιωματικό και παιδαγωγικό.

Ξεκινήσαμε τη συζήτηση για το Πάσχα διαβάζοντας πολλά παραμύθια και παιδικές ιστορίες, τα οποία βοήθησαν τα παιδιά να κατανοήσουν την ιστορική και θρησκευτική σημασία της εορτής. Τα παραμύθια αυτά, με απλό και κατανοητό λόγο, παρουσίασαν τα γεγονότα της Μεγάλης Εβδομάδας, τις αξίες που πηγάζουν από αυτά και τα βασικά σύμβολα του Πάσχα. Μέσα από τις ιστορίες, τα παιδιά εξοικειώθηκαν με την έννοια της θυσίας, της αναστάσεως, της ελπίδας και της ανανέωσης.

1000011462

Ακολούθησαν κατασκευές που αναπαριστούσαν την ιστορία του Πάσχα και της Μεγάλης Εβδομάδας, βοηθώντας τα παιδιά να αποτυπώσουν τις έννοιες που συζητήσαμε. Δημιουργήσαμε διάφορες χειροτεχνίες, όπως σκηνές από τη Σταύρωση και την Ανάσταση, προκειμένου να ενισχυθεί η κατανόηση και η συναισθηματική σύνδεση των παιδιών με τα γεγονότα της εβδομάδας. 

1000011463 1000011492 10000114941000011493

Ένα από τα πιο σημαντικά εκπαιδευτικά στιγμιότυπα της περιόδου ήταν η ζωγραφική του Μυστικού Δείπνου. Συζητήσαμε με τα παιδιά για τη σημασία αυτής της τελευταίας συνάθροισης του Χριστού με τους μαθητές του πριν από τη Σταύρωση, και παρατηρήσαμε πίνακες ζωγραφικής μεγάλων ζωγράφων, οι οποίοι αποτύπωσαν αυτό το συγκλονιστικό γεγονός. Τα παιδιά ζωγράφισαν τον Μυστικό Δείπνο, έχοντας πρώτα εξοικειωθεί με την εικόνα του και την ιστορική του σημασία.

10000114641000011567

Στο πλαίσιο της καλλιτεχνικής έκφρασης, δημιουργήσαμε ευχετήριες κάρτες για το Πάσχα, στις οποίες τα παιδιά έγραψαν τις ευχές τους για την οικογένειά τους, και εντυπωσιακούς πίνακες για να διακοσμήσουν τους τοίχους.

1000011467 1000011468 1000011469     1000011543 1000011565 1000011566 100001156810000115121000011511

Επιπλέον, ενσωματώσαμε εκπαιδευτικά παιχνίδια μνήμης, τα οποία είχαν στόχο να ενισχύσουν τη συγκέντρωση και τη λογική σκέψη των παιδιών. Μέσα από παιχνίδια όπως «Βρες τα όμοια», «Βρες το μισό», «Μέτρησε τα πουλάκια και βρες τον αριθμό» και το αγαπημένο «Κυνήγι θησαυρού αυγών», τα παιδιά συμμετείχαν σε δραστηριότητες που συνδύασαν τη μάθηση με τη διασκέδαση, ενώ ταυτόχρονα ενίσχυσαν την ικανότητά τους στη μέτρηση, τη σύγκριση και τη λογική σκέψη.

1000011474 1000011475 1000011476 10000114781000011481 1000011479

1000011544 1000011545 1000011546  1000011548 1000011549 1000011550 1000011551 1000011552 1000011553 1000011554 1000011559 1000011561 1000011562

Μια από τις πιο αγαπημένες δραστηριότητες των παιδιών ήταν η κατασκευή καλαθιών. Τα παιδιά δημιούργησαν και διακόσμησαν τα καλαθάκια τους, τα οποία χρησιμοποιήθηκαν για το παιχνίδι «Κυνήγι αυγών». Στην τάξη του νηπιαγωγείου, τα αυγά ήταν κρυμμένα σε διάφορα σημεία, και τα παιδιά τα αναζητούσαν με ενθουσιασμό.

1000011482 1000011483 1000011484 1000011485 1000011486

Συνεχίζοντας με τις παραδόσεις του Πάσχα, πραγματοποιήσαμε βάψιμο κόκκινων αυγών, εξηγώντας στα παιδιά τη θρησκευτική σημασία του κόκκινου αυγού, το οποίο συμβολίζει το αίμα του Χριστού και την Ανάσταση. Τα παιδιά απόλαυσαν αυτήν την διαδικασία, η οποία συνδυάστηκε με τη συζήτηση για τα έθιμα που σχετίζονται με το βάψιμο των αυγών, καθώς και με τον τρόπο που κάθε έθιμο ενσωματώνει τη θρησκευτική πίστη στην καθημερινή ζωή.

1000011471 1000011472 1000011558100001156010000114731000011477

Επιπλέον, φτιάξαμε λαζαράκια από χαρτί, τα οποία τα παιδιά διακόσμησαν με χρώματα και σχέδια. Μάθαμε για την ιστορία του Λαζάρου, τον οποίο η χριστιανική παράδοση συνδέει με τη χαρά της Ανάστασης. Τα παιδιά, συμμετέχοντας στη διαδικασία, τραγούδησαν το παραδοσιακό τραγούδι του Λαζάρου, το οποίο αποτύπωνε τη σημασία της Ανάστασης στην παράδοση και τη ζωή των ανθρώπων.

10000114871000011572

Η πασχαλινή περίοδος στο νηπιαγωγείο μας αποτέλεσε μια μοναδική ευκαιρία για τα παιδιά να γνωρίσουν τις βασικές αξίες της πίστης, της αλληλεγγύης και της κοινότητας, να εκφράσουν τη δημιουργικότητά τους και να καλλιεργήσουν τον σεβασμό προς τις παραδόσεις. Μέσα από όλες αυτές τις δραστηριότητες, τα παιδιά ανακάλυψαν τον πλούτο του Πάσχα, την ιστορία και τα σύμβολά του, με τρόπο που ανταποκρίνεται στις ανάγκες της ηλικίας τους και ενισχύει τη συναισθηματική και γνωστική τους ανάπτυξη.

Ευχόμαστε σε όλους

Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα, γεμάτο φως, αγάπη και χαμόγελα.

Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου

Στις 2 Απριλίου, γιορτάζουμε την Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου – μια μέρα αφιερωμένη στη μαγεία των λέξεων, στη φαντασία και στις όμορφες ιστορίες που ταξιδεύουν τα παιδιά σε κόσμους μαγικούς.

Στο νηπιαγωγείο μας, τιμήσαμε αυτή τη ξεχωριστή μέρα με έναν τρόπο γεμάτο δημιουργικότητα, αγάπη για το διάβασμα και φυσικά… πολλά παραμύθια! 
Διαβάσαμε όλοι μαζί ιστορίες γεμάτες χρώματα, συναισθήματα και μηνύματα, που μας έκαναν να γελάσουμε, να σκεφτούμε, να ονειρευτούμε.

Φτιάξαμε σελιδοδείκτες, ζωγραφίσαμε σκηνές από τα παραμύθια μας και παίξαμε θεατρικά παιχνίδια βασισμένα στους αγαπημένους μας ήρωες. Γιατί το παιδικό βιβλίο δεν είναι μόνο ανάγνωση – είναι έμπνευση, έκφραση και δημιουργία.

Η σημερινή μέρα μας θύμισε πόσο σημαντικό είναι να καλλιεργούμε την αγάπη για το βιβλίο από μικρή ηλικία. Ένα βιβλίο μπορεί να γίνει ο καλύτερος φίλος, ο πιο σοφός δάσκαλος και ο πιο γλυκός συνοδοιπόρος στα πρώτα μας βήματα στη ζωή.

1000011456 1000011457 1000011458 1000011459 1000011460  1000011496

Επιμορφωτική ημερίδα

Με ιδιαίτερη χαρά ανακοινώνουμε τη συμμετοχή του νηπιαγωγείου μας στην επιμορφωτική ημερίδα με θέμα: «Η προσέγγιση της ιστοριογραμμής (storytale) στην εκπαίδευση», η οποία πραγματοποιήθηκε την 1η Απριλίου στα 6ο & 29ο Δημοτικά Σχολεία της Λάρισας.

Η ημερίδα αποτέλεσε μια εξαιρετική ευκαιρία για επιμόρφωση, ανταλλαγή καλών πρακτικών και εμπλουτισμό των παιδαγωγικών μας γνώσεων. Μέσα από τις παρουσιάσεις και τα εργαστήρια, ενισχύσαμε τη δέσμευσή μας για ποιοτική και καινοτόμα προσχολική εκπαίδευση.

Ευχαριστούμε θερμά την κα. Άρτεμις Παπαδημητρίου Συντονίστρια Εκπαιδευτικού Έργου Θεσσαλίας Π.Ε. 60. για την πρόσκληση και τη δυνατότητα να συμμετάσχουμε ενεργά σε αυτήν τη σημαντική εκπαιδευτική εμπειρία. Συνεχίζουμε με έμπνευση και δημιουργικότητα το έργο μας δίπλα στα παιδιά!

10000113541000011349100001135010000113471000011356

25η Μαρτίου – Τιμώντας την Ελευθερία με παιδικές φωνές και χρώματα!

Η 25η Μαρτίου είναι μια από τις σημαντικότερες εθνικές εορτές της πατρίδας μας, και στο νηπιαγωγείο μας την τιμήσαμε με σεβασμό, δημιουργικότητα και πολλή αγάπη!

Ξεκινήσαμε την εβδομάδα με αφηγήσεις και παραμύθια προσαρμοσμένα στην ηλικία των παιδιών, για να γνωρίσουμε τους ήρωες και τα γεγονότα της Επανάστασης του 1821. Μέσα από ιστορίες, εικόνες και δραματοποίηση, ταξιδέψαμε πίσω στον χρόνο και μάθαμε για τους αγώνες των Ελλήνων για την ελευθερία.

Τα παιδιά δημιούργησαν υπέροχες κατασκευές με ελληνικές σημαίες, στεφάνια και παραδοσιακές στολές, ενώ ζωγράφισαν σκηνές από τη ζωή των αγωνιστών. Με ενθουσιασμό συμμετείχαν και στην προετοιμασία της μικρής γιορτής μας, όπου είπαμε ποιηματάκια, τραγουδήσαμε παραδοσιακά τραγούδια και χορέψαμε δημοτικούς χορούς.

Η γιορτή μας ήταν μια αληθινή γιορτή καρδιάς! Οι μικροί μας μαθητές κατάφεραν να αποδώσουν με τον δικό τους αυθόρμητο και συγκινητικό τρόπο το νόημα της ημέρας, κάνοντάς μας όλους περήφανους.

Η 25η Μαρτίου στο νηπιαγωγείο μας δεν ήταν απλώς μια επέτειος – ήταν μια αφορμή για να μιλήσουμε για την αξία της ελευθερίας, της πατρίδας και της συνεργασίας. Και όπως πάντα, οι μικροί μας ήρωες μας έδειξαν πόσα πολλά μπορούν να καταφέρουν με χαμόγελο και φαντασία!

1000011446 1000011447 1000011448 1000011450 1000011451 1000011452 100001145410000113291000011328