“Αξίες στην εκπαίδευση”,
Ολοκληρώθηκε το 4ο εργαστήριο δεξιοτήτων, με τίτλο “Αξίες στην εκπαίδευση”, από τη θεματική ενότητα: “Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ”. Μέσα απ’ αυτό στοχεύσαμε, στην ανάπτυξη των προσωπικών και κοινωνικών αξιών, όπως: ειρήνη, σεβασμός, αγάπη, υπευθυνότητα, ευτυχία, ελευθερία, συνεργασία, ενότητα, Μέσα από τη παιδική λογοτεχνία, τις συζητήσεις ,τα νήπια αναγνώρισαν και εξέφρασαν συναισθήματα, ανέπτυξαν κριτική σκέψη, συνεργάστηκαν και απέκτησαν καινούριες γνώσεις.
Ο κύκλος του νερού
Ολοκληρώθηκε το 3ο εργαστήριο δεξιοτήτων, απο το θεματικό κύκλο: “Δημιουργώ και Καινοτομώ- Δημιουργική Σκέψη και Πρωτοβουλία”, με τίτλο: “Ο ΚΥΚΛΟΣ ΤΟΥ ΝΕΡΟΥ”. Στόχος μας είναι σε αυτά τα εργαστήρια, να κατανοήσουν οι μαθητές πόσο σημαντικό και απαραίτητο είναι το νερό για την ύπαρξη ζωής πάνω στη γη, να μάθουν τον κύκλο του, τις μορφές και τις μεταβολές της φυσικής του κατάστασης καθώς και να νιώσουν την ανάγκη της ορθολογικής χρήσης και προστασίας του νερού.
–Πραγματοποιήσαμε πειράματα,
-Ζωγραφίσαμε,
-Παίξαμε,
-Γίναμε ΣΤΑΓΟΝΕΣ και ταξιδέψαμε απο τα βάθη του ωκεανού στα πιο ψηλά σύννεφα τ’ ουρανού…..
Η αφίσσα που φτιάξαμε με ομαδική συμμετοχή στο τέλος του εργαστηρίου αποδεικνύει ότι
“ΤΟ ΝΕΡΟ ΜΑΣ ΧΑΡΙΖΕΙ ΖΩΗ”
“Φύλαξε το, μην πετάς, ανακύκλωσε με μας!”,
είναι ο τίτλος του 2ου εργαστηρίου δεξιοτήτων, από τη θεματική ενότητα: “Φροντίζω το Περιβάλλον”. Βασικοί στόχοι του προγράμματος είναι η καλλιέργεια της οικολογικής συνείδησης , η ευαισθητοποίηση στα περιβαλλοντικά προβλήματα, η συνειδητοποίηση της αξίας της ανακύκλωσης καθώς επίσης τα ίδια τα παιδιά να είναι σε θέση να διαχειρίζονται με ορθολογικό τρόπο τα απορρίμματα.
-Ανακυκλώνουμε στο σπίτι και στο Νηπιαγωγείο και συμμετέχουμε στο πρόγραμμα “FOLLOWGREEN” του Δήμου Πυλαίας -Χορτιάτη.
-Επεξεργαζόμαστε βιβλία με θέμα την Ανακύκλωση
-Ατομικές και Ομαδικές κατασκευές με ανακυκλώσιμα υλικά.
“Δε μαλώνω, δε μαλώνω, αγκαλιά μεγάλη απλώνω”
Είναι ο τίτλος του 1ου εργαστηρίου δεξιοτήτων, από τη θεματική ενότητα: “Ζω καλύτερα- Ευ Ζην”. Τα προσδωκόμενα μαθησιακά αποτελέσματα του εργαστηρίου, είναι η συνεργασία ανάμεσα στους μαθητές, η επικοινωνία, η ανάπτυξη στάσεων αποδοχής και σεβασμού της διαφορετικότητας των άλλων, η ενσυναίσθηση.