Επιλογή Εργαστηρίων Δεξιοτήτων

archeio lhpshs 3Με μεγάλη χαρά καλωσορίζουμε τη νέα σχολική χρονιά, καλλιεργώντας δεξιότητες του 21ου αιώνα μέσω των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων!
Τα δύο τμήματα του νηπιαγωγείου μας θα υλοποιήσουν τα ίδια εργαστήρια, με στόχο όλα τα παιδιά να αποκτήσουν κοινές εμπειρίες. Μέσα από τη συνεργασία, το παιχνίδι, τη δημιουργικότητα και τη φαντασία, τα παιδιά θα ανακαλύψουν τον κόσμο γύρω τους και θα αναπτύξουν τις απαραίτητες δεξιότητες για το μέλλον.
Τα εργαστήρια για το τρέχον σχολικό έτος  επιλέχθηκαν ως εξής: 

Θεματική: Ζω καλύτερα – Ευ ζην

Υποθεματική: Αυτομέριμνα και πρόληψη
Τίτλος: Εγώ και το σώμα μου: Ατομική υγιεινή για μικρά παιδιά
ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΕΡΥΘΡΟΣ ΣΤΑΥΡΟΣ/ Τομέας Νοσηλευτικής/Λαμπρινή Παπαδοπούλου

Στόχοι εργαστηρίου:

  • Καλλιέργεια 4Cs (Δημιουργικότητα (Creativity),Επικοινωνία (Communication),Κριτική σκέψη (Critical thinking) και Συνεργασία (Collaboration))
  • Aυτομέριμνα, Ενσυναίσθηση και ευαισθησία, Κοινωνικές Δεξιότητες, Οργανωτική ικανότητα, Πολιτειότητα, Προγραμματισμός – Παραγωγικότητα, Προσαρμοστικότητα, Πρωτοβουλία, Υπευθυνότητα
  • Καλλιέργεια δεξιοτήτων Μοντελισμού και προσομοίωσης
  • Καλλιέργεια δεξιοτήτων Επίλυσης προβλημάτων, Μελέτης περιπτώσης (case studies) και Πλάγιας σκέψης

Περίοδος υλοποίησης: Οκτώβριος-Νοέμβριος

Θεματική Ενότητα: Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ Κοινωνική Συναίσθηση & Ευθύνη

Υποθεματική: Εθελοντισμός Διαμεσολάβηση

Τίτλος: Το παιδί σκέφτεται για το παιδί Γίνε ο εθελοντής ήρωας του MakeAWish (Κάνε-Μια-Ευχή Ελλάδος)

Στόχοι εργαστηρίου:

  • Ανάπτυξη δεξιοτήτων που θα καταστήσουν τον εκάστοτε μαθητή, πολίτη του μέλλοντος με εφόδια τον σεβασμό, τον Εθελοντισμό ως στάση ζωής, την προσφορά, το σεβασμό, την ευγνωμοσύνη, τη γενναιοδωρία, την ανιδιοτέλεια, την προάσπιση της διαφορετικότητας και την προσφορά στους άλλους.
  • Ανάπτυξη δεξιοτήτων 21ου αιώνα όπως υπευθυνότητα, πρωτοβουλία, Κριτική σκέψη, Συνεργασία, Δημιουργικότητα και Ομαδικότητα.
  • Ανάπτυξη της κοινωνικής τους ευαισθησίας και ενσυναίσθησης
  • Ανάπτυξη διαλόγου
  • Καλλιέργεια καλλιτεχνικών δεξιοτήτων

Περίοδος Υλοποίησης: Δεκέμβριος-Ιανουάριος

 

Θεματική Ενότητα : Φροντίζω το Περιβάλλον

Υποθεματική:Κλιματική αλλαγή-Φυσικές καταστροφές, Πολτική Προστασία

Τίτλος: Προστατέψτε το δάσος-είναι πηγή ζωής

  • Δεξιότητες μάθησης του 21ου αιώνα: Επικοινωνία, συνεργασία, κριτική σκέψη, δημιουργικότητα
  • Δεξιότητες Ζωής: Κοινωνικές δεξιότητες, Ενσυναίσθηση και ευαισθησία, Υπευθυνότητα, Πολιτειότητα
  • Δεξιότητες του Νου: Δημιουργική, παραγωγική, ολιστική σκέψη, αναστοχασμός, ρουτίνες σκέψης
  • Ψηφιακές δεξιότητες 

Περίοδος υλοποίησης: Φεβρουάριος -Μάρτιος

Θεματική  Ενότητα: Δημιουργώ και Καινοτομώ – Δημιουργική  Σκέψη & Πρωτοβουλία

Υποθεματική: STEM/Εκπαιδευτική Ρομποτική

Τίτλος: Τα ρομπότ στην υπηρεσία της ανακύκλωσης

Στόχοι: Ως προς τους γνωστικούς στόχους

  • Να χαράσσουν διαδρομές
  • Να εμπεδώσουν τις χωρικές σχέσεις
  • Να κάνουν ομαδοποιήσεις και ταξινομήσεις

Ως προς τους στόχους δεξιοτήτων

  • Να χρησιμοποιούν υλικά
  • Να προγραμματίζουν το Bee-bot

Ως προς τις στάσεις/συμπεριφορές

  • Να εργάζονται σε ομάδες
  • Να αιτιολογούν τις παρατηρήσεις τους

Περίοδος υλοποίησης: Απρίλιος- Μάιος