Οι ρουτίνες στο Νηπιαγωγείο είναι δράσεις που επαναλαμβάνονται καθημερινά συνήθως με τον ίδιο τρόπο ή με παρόμοιο. Τέτοιες ρουτίνες είναι: το ημερολόγιο, το παρουσιολόγιο, το δεκατιανό, η επιλογή εργασιών, η τακτοποίηση μετά το παιχνίδι κ.α. Μέσα από τις ρουτίνες οι ευκαιρίες για μάθηση προκύπτουν φυσικά και αβίαστα. Υποστηρίζουν την ανάπτυξη της υπευθυνότητας, της αυτονομίας των νηπίων.
Το παρουσιολόγιο για τη φετινή χρονιά είναι ένας ήλιος. Τα νήπια ερχόμενα το πρωί στο Νηπιαγωγείο αφού βάλουν αντισηπτικό και τακτοποιήσουν τα προσωπικά τους αντικείμενα πηγαίνουν και βρίσκουν την ακτίνα με το όνομά τους και την τοποθετούν στο πρόσωπο του ήλιου σε όποιο σημείο θέλουν ή όπου υπάρχει κενή θέση. Με το παρουσιολόγιο καθημερινά δουλεύουμε μαθηματικά, πόσοι είναι οι παρόντες (ακτίνες τοποθετημένες στον ήλιο), πόσοι είναι οι απόντες (ακτίνες που λείπουν από τον ήλιο). Ακόμη κάνουμε και γλώσσα πόσα είναι τα αγόρια (παρατηρούν το τελευταίο γράμμα στις ακτίνες που είναι το Σ). Το όνομα (ΚΥΚΛΙΚΟ ΜΑΤΙ) που του έδωσαν προέκυψε ύστερα από ψηφοφορία.