2 Απριλίου Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου

2 Απριλίου Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου

 είναι μια εξαιρετική ευκαιρία να αναδείξουμε τη σημασία του βιβλίου στην εκπαίδευση των μικρών παιδιών!

Στο νηπιαγωγείο, το βιβλίο είναι πολύτιμο εργαλείο για:
 Γλωσσική ανάπτυξη – Εμπλουτίζει το λεξιλόγιο και καλλιεργεί την αφηγηματική ικανότητα.
 Δημιουργικότητα & φαντασία – Τα παραμύθια ταξιδεύουν τα παιδιά σε κόσμους γεμάτους φαντασία.
 Μάθηση μέσα από ιστορίες – Τα παιδιά κατανοούν έννοιες όπως συναισθήματα, αξίες και κοινωνικούς κανόνες.
 Αλληλεπίδραση & κοινωνικοποίηση – Μέσα από το διάβασμα και τη δραματοποίηση, ενισχύεται η επικοινωνία και η συνεργασία.

 Κάθε μέρα μπορεί να είναι μέρα παιδικού βιβλίου! Αυτή τη σχολική χρονιά τα παιδιά είχαν εμπλακεί ενεργά στη διαδικασία  δημιουργίας βιβλίων στην τάξη, όπου τα βοήθησαν να αναπτύξουν δεξιότητες αφήγησης, έκφρασης και συνεργασίας.

Συγκεκριμένα δημιουργήθηκαν τα παρακάτω βιβλία στη τάξη:

1. Βιβλίο θεματικής ενότητας – 25ης Μαρτίου με αφορμή Τα Ελληνάκια της Ε. Φακίνου, με δική τους εικονογράφηση και αφήγηση.

2. Φυτολόγιο – Συλλογή φύλλων & λουλουδιών – Τα παιδιά συγκεντρώνουν φύλλα, λουλούδια ή μικρά φυτά από το σχολείο ή τη βόλτα τους, με αφορμή το εργαστήριο δεξιοτήτων ΓΙΑ ΑΡΧΗ, ΤΟ ΕΔΑΦΟΣ.

3. Συλλογικό βιβλίο – ακορντεόν  Η μάχη των δεινοσαύρων Τα παιδιά γράφουν μαζί την ιστορία, με  κάθε μαθητή να προσθέτει τη συνέχεια και τις εικόνες.

4.Βιβλία παρατηρήσεων – σημειωματάριο για να καταγράψουν ο, τι παρατήρησαν κατά την διάρκεια της εκδρομής  στο Βατόλακο – Μουσείο ελιάς και στον περίπατο στο μονοπάτι.

5.Ατομικά παραμύθια – στις ελεύθερες δραστηριότητες κάθε παιδί δημιουργεί τη δική του ιστορία με ζωγραφιές και απλό κείμενο.

6.Βιβλίο με παράξενες σελίδες που φιλοξενούν ήρωες των παραμυθιών.

7. Βιβλίο κουτί με αφορμή το βιβλίο Ένα βουνό καρότα.

8.Βιβλίο με ονόματα και φωτογραφίες των φίλων μου “Βρες πώς με λένε”

IMG 20250403 162221 IMG 20250404 164129

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

IMG 20250402 142329

IMG 20250402 144131 1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

IMG 20250403 141211 1 IMG 20250403 141217 1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1744133241925 1 IMG 20250403 155645 1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1744036752197

Για αρχή το έδαφος….

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ

Φροντίζω το Περιβάλλον

  1. Οικολογία – Παγκόσμια και τοπική Φυσική κληρονομιά

Για αρχή, το έδαφος

 

 Στόχοι:

  • Να αναγνωρίσουν τα παιδιά τι είναι το έδαφος και πού το βρίσκουμε.
  • Να κατανοήσουν τη σημασία του για τα φυτά, τα ζώα και τον άνθρωπο.
  • Να παρατηρήσουν και να περιγράψουν τα βασικά χαρακτηριστικά του.
  • Να καλλιεργήσουν δεξιότητες παρατήρησης, ταξινόμησης, συνεργασίας και δημιουργικής έκφρασης.

Για την καλύτερη κατανόηση του θέματος διαβάσαμε τα παρακάτω βιβλία:

Tο βιβλίο της γης εκδ. ΣΤΡΑΤΙΚΗ

Η πρώτη μου εγκυκλοπαίδεια με το Γουίνι και τους φίλους του Η ΦΥΣΗ εκδ. ΜΙΝΩΑΣ

Φυτρώνει φυτρώνει ο σπόρος εκδ. ΠΑΤΑΚΗ

Η ζωή κάτω από το έδαφος εκδ. ΜΑΛΛΙΑΡΗΣ

Τα τέσσερα στοιχεία ΝΕΡΟ εκδ. ΚΕΔΡΟΣ

Τα τέσσερα στοιχεία ΓΗ εκδ. ΚΕΔΡΟΣ

Κοίτα πώς είναι ΤΟ ΔΕΝΤΡΟ εκδ. ΔΙΕΘΝΕΣ ΚΕΝΤΡΟ ΒΙΒΛΙΟΥ

1

 Δομή Εργαστηρίου

1. Γνωριμία με το Έδαφος

Δραστηριότητες:

  • Παρατήρηση δειγμάτων εδάφους (χώμα, άμμος, χαλίκι) – αισθητηριακή εξερεύνηση.
  • Συζήτηση με ερωτήσεις: Τι είναι το έδαφος; Από τι αποτελείται; Πού το συναντάμε;
  • Προϋπάρχουσες γνώσεις: Ζωγραφική / κολλάζ με τίτλο: «Τι υπάρχει και τι γίνεται κάτω από τα πόδια μας;»

 

1744038136178

 

 

 

2. Τα Στρώματα του Εδάφους

Δραστηριότητες:

  • Κατασκευή μακέτας με στρώματα
  • Πείραμα: Διαχωρισμός στρωμάτων εδάφους σε διάφανο βάζο με νερό.
  • Ζωγραφική / κολλάζ με τίτλο: “Στο έδαφος βρήκαμε”

 

3 1

 

4 1

8

 

 

 

3. Το Έδαφος φιλοξενεί Ζωή

Δραστηριότητες:

  • Έρευνα στην αυλή ή στον κήπο για έντομα και μικροοργανισμούς.

Κατασκευή ομαδική «Έδαφος και βιοποικιλότητa   

16 1

 

4.Το Έδαφος και τα Φυτά

Δραστηριότητες:

  • Φύτευση σε γλαστράκια – παρακολούθηση ανάπτυξης φυτού.
  • Πείραμα: Πώς επηρεάζει το έδαφος την ανάπτυξη του φυτού

6 1

5.Προστατεύουμε το Έδαφος

Δραστηριότητες:

  • Συζήτηση για ρύπανση και διάβρωση.
  • Ανακύκλωση: Πώς βοηθά το έδαφος;
  • Κομποστοποίηση


10

9 1

12 1

11 1

14 1

13 1

 

15 1

Διαθεματικές Συνδέσεις

  • Γλώσσα: Ιστορίες, λεξιλόγιο.
  • Μαθηματικά: Μέτρηση ζωυφίων , ποσότητα νερού, ταξινόμηση πετραδιών.
  • Τέχνη: Ζωγραφιές, κολλάζ με φυσικά υλικά.
  • Φυσικές επιστήμες: Πειράματα με το νερό, παρατήρηση αλλαγών.
  • Κοινωνική αγωγή: Συνεργασία, ευαισθητοποίηση στο περιβάλλον.

Εγγραφές στο νηπιαγωγείο για το σχολικό έτος 2025-2026

  • Στα Νηπιαγωγεία, για το σχολικό έτος 2025-26, θα φοιτήσουν μαθητές/τριες που την 31η Δεκεμβρίου του έτους εγγραφής συμπληρώνουν την ηλικία των τεσσάρων (4) ετών (γεννημένοι/ες το 2021).
  • Οι αιτήσεις εγγραφών στα δημόσια Νηπιαγωγεία Γενικής Παιδείας, για το σχολικό έτος 2025-26 θα πραγματοποιηθούν από 5 έως 24 Μαρτίου 2025. Εγγραφές μετά την 24η Μαρτίου θεωρούνται εκπρόθεσμες.
  • Οι αιτήσεις εγγραφών γίνονται με υποβολή ηλεκτρονικής αίτησης μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας Πρώτη Εγγραφή του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης στην ηλεκτρονική διεύθυνση: https://proti-eggrafi.services.gov.gr/
  • Την Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής υποβάλλουν οι γονείς/κηδεμόνες για το Νηπιαγωγείο που ανήκει το προνήπιο, βάσει της διεύθυνσης κατοικίας τους , σύμφωνα με τα όρια της σχολικής περιφέρειας του Νηπιαγωγείου

ΠΡΟΝΗΠΙΑ ΠΟΥ ΗΔΗ ΦΟΙΤΟΥΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ:

  • Η εγγραφή του νηπίου στο δεύτερο έτος του Νηπιαγωγείου γίνεται αυτεπάγγελτα, σύμφωνα με την παρ. 5 του αρθρ. 6 του ΠΔ 79/2017 (Α’ 109) Θα απαιτηθεί υπεύθυνη δήλωση από τους γονείς.

ΑΝΑΛΥΤΙΚΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ “ΠΡΩΤΗ ΕΓΓΡΑΦΗ” 

Οι γονείς/ κηδεμόνες πρέπει να ακολουθήσουν τα εξής βήματα:

  • Χρήση κωδικών: Οι γονείς/κηδεμόνες, κατά την είσοδό τους στην Ηλεκτρονική Υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) αυθεντικοποιούνται με τη χρήση των κωδικών–διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet).
  • Είσοδος στη σελίδα της εφαρμογής (https://proti–eggrafi.services.gov.gr/) και επιλογή του Νηπιαγωγείου στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του.
    ·Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας: Κατά την είσοδό του στο σύστημα, ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου  και κινητού τηλεφώνου μέσω του οποίου θα ενημερώνεται για την πορεία της αίτησής του.
    Για την υποβολή της αίτησης οι γονείς/κηδεμόνες συμπληρώνουν διαδοχικά τα ακόλουθα (παρ. 2 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β’ 1767):

α) τα στοιχεία του προνηπίου/ νηπίου για το οποίο αιτούνται την εγγραφή.  Το σύστημα διαλειτουργεί με το Μητρώο Πολιτών και το Πληροφοριακό Σύστημα myschool και παρέχει στους γονείς/κηδεμόνες κατάλογο των τέκνων που είναι εγγεγραμμένα στην οικογενειακή τους μερίδα, τα οποία είναι σε ηλικία εγγραφής στο Νηπιαγωγείο και τα οποία δεν είναι εγγεγραμμένα σε άλλη σχολική μονάδα. Τα στοιχεία των τέκνων είναι συμπληρωμένα και οι γονείς/κηδεμόνες επιλέγουν το/τα τέκνο/α για το/τα οποίο/α επιθυμούν να υποβάλουν αίτηση. Σε περίπτωση ωστόσο που για οποιοδήποτε λόγο ο κατάλογος δεν περιλαμβάνει το τέκνο που επιθυμούν να εγγράψουν, έχουν τη δυνατότητα να εισάγουν μόνοι τους τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου και να τεκμηριώσουν τη σχέση κηδεμονίας, είτε με δικαστική απόφαση επιμέλειας είτε με ιδιωτικό συμφωνητικό ρύθμισης επιμέλειας, με ανάρτηση σχετικού αποδεικτικού σε ψηφιακή μορφή,

β) τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας τους, την οποία τεκμηριώνουν αναρτώντας σε ψηφιακή μορφή εγγράφου σχετικό αποδεικτικό, όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο, ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας,

γ) τα στοιχεία άλλου/ων τέκνου/ων, που φοιτά/ούν στην ίδια σχολική μονάδα, εφόσον υπάρχει/ουν

δ) εάν επιθυμούν τη φοίτηση του προνηπίου/νηπίου στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής, στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα και στο Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου. Διευκρινίζεται ότι η εγγραφή σε αυτά τα Τμήματα είναι προαιρετική. Ωστόσο, αν επιλεγεί η παρακολούθησή τους,  τότε η φοίτηση των νηπίων σε αυτά τα Τμήματα είναι υποχρεωτική και η παρουσία των παιδιών (εκτός φυσικά απροόπτου και ασθενειών), είναι καθημερινή. Δηλαδή δεν μπορεί κάποιος να επιλέξει την Πρωινή Ζώνη αλλά να έρχεται δύο μέρες την εβδομάδα αντί για πέντε.

ε) τα στοιχεία των συνοδών των προνηπίων/νηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρησή τους από τη σχολική μονάδα ενώ παράλληλα επιλέγουν τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του νηπίου/προνηπίου».

Πριν την οριστική υποβολή της αίτησης, (παρ 3 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767) οι γονείς/κηδεμόνες ενημερώνονται από την ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) για τα παραστατικά που θα απαιτηθεί να προσκομίσουν κατά την επίσκεψή τους στη σχολική μονάδα και εντός της προσθεμίας που ορίζει ο/η Διευθυντής/ντρια- Προϊστάμενος/η του Νηπιαγωγείου.

 

ΠΑΡΑΣΤΑΤΙΚΑ ΠΟΥ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΠΡΟΣΚΟΜΙΣΟΥΝ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ -ΚΗΔΕΜΟΝΕΣ ΣΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ

α) Αίτηση εγγραφής για το τμήμα Πρόωρης Υποδοχής, για το Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα και  για το Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου (δίνεται από το σχολείο)

β) Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή (ΑΔΥΜ) σύμφωνα με τη με αρ. πρωτ. Φ.6/1094/80261/Δ1/20–5–2015 Εγκύκλιο (δίνεται από το σχολείο)

γ) Βιβλιάριο υγείας του/της μαθητή/τριας, ή άλλου στοιχείου, από το οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν τα εμβόλια που προβλέπονται και είναι ενταγμένα στο Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών  (παρ. 4, του άρθρου 6 του Π.Δ 79/2017 (Α ́ 109), όπως τροποποιήθηκε με την παρ. 4 α του άρθρου 44 του ν.4777/2021 (Α ́ 25).

δ) Γνωμάτευση από ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. εφόσον υπάρχει, σε περίπτωση μαθητή/τριας με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες (η γνωμάτευση αυτή δεν αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής, διευκολύνει όμως την οργάνωση για την υποστήριξη μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες).

ε) Επίσης απαιτείται η έγγραφη συναίνεση του έτερου γονέα/κηδεμόνα με υπεύθυνη δήλωση του.

 

ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΕΙΣ ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΟΥ ΟΛΟΗΜΕΡΟΥ/ ΠΡΩΙΝΗΣ ΖΩΝΗΣ

  1. Στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής δικαίωμα συμμετοχής έχουν προνήπια/νήπια τα οποία είναι εγγεγγραμμένα και φοιτούνστο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα.
  2. Η εγγραφή στο συγκεκριμένο Τμήμα είναι Προαιρετική αλλά εφόσον επιλεγεί, η φοίτηση είναι υποχρεωτική (παρ 7δ και ε Κεφ Β άρθρο 11 ΠΔ 79 & άρθρο 13 Π.Δ.79 (ΦΕΚ 109 Α) )
  3. Ο χρόνος προσέλευσης στο συγκεκριμένο τμήμα είναι 7:45–8:00.
  4. Η αποχώρηση των μαθητών/τριών του Προαιρετικού Ολοήμερου Προγράμματος πραγματοποιείται στις 16:00(σύμφωνα με το Ωρολόγιο Πρόγραμμα του Ενιαίου Τύπου Ολοήμερου Νηπιαγωγείου). Πρόωρη αποχώρηση από το Ολοήμερο Πρόγραμμα, δεν προβλέπεται.

 

ΌΡΙΑ ΣΧ. ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΝΗΠ/ΓΕΙΟΥ ΠΟΤΙΣΤΗΡΙΩΝ

 Το Νηπιαγωγείο Ποτιστηρίων δέχεται αιτήσεις εγγραφών νηπίων των εξής περιοχών: Ποτιστηρίων, Λυγιδέ, Μαρμαρά,  Φυλακές Αγιάς και Συκολιάς.

 

Για ραντεβού ή οποιαδήποτε απορία μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί  μας κατά τις ώρες 12:00 μ.μ – 13:00 μ.μ

Τηλ. Σχολείου : 28210 31361

Εmail: mail@nippotist.chan.sch.gr

 

Δικαιώματα των παιδιών

Συμπληρώθηκαν 30 χρόνια από την υπογραφή της σύμβασης για τα Δικαιώματα του Παιδιού και αυτό ήταν η αφορμή παιδιά και εκπαιδευτικοί να μάθουν να διακρίνουν τις ανάγκες και τις επιθυμίες των παιδιών, να συζητήσουν για τα δικαιώματα και να κατανοήσουν τις παραβιάσεις τους στην καθημερινότητα. Με ζωγραφική, πλαστελίνη, δραματοποίηση, μουσική, τραγούδια, ατομικές και ομαδικές εργασίες φτάσαμε στο συμπέρασμα: 
Για τις ανάγκες του εργαστηρίου και για την καλύτερη κατανόηση των δικαιωμάτων των παιδιών, μας βοήθησαν τα παρακάτω βιβλία που διαβάσαμε στην τάξη.
17348815956231734881595631 1734881595645 1734881595638 βαλιτσα αργυρω τελεια τειχος

Γιορτάζοντας την 28η Οκτωβρίου 1940

Οι εορταστικές εκδηλώσεις για την επέτειο της 28ης Οκτωβρίου ξεκίνησαν με την παράσταση από το κουκλοθέατρο Κρήτης «Το κανόνι της ειρήνης», που παρακολουθήσαμε στο κινηματογράφο ΕΛΛΗΝΙΣ.

Στην συνέχεια προσπαθήσαμε με τις αισθήσεις μας να φανταστούμε:

Πώς μοιάζει ο πόλεμος, πώς μυρίζει η ειρήνη, πώς ακούγεται ο πόλεμος, τι γεύση μπορεί να έχει η ειρήνη….

Screenshot 2024 11 05 214742

Το περιστέρι της ειρήνης γέμισε με λέξεις και συναισθήματα που μας έρχονται στο μυαλό όταν σκεφτόμαστε τον πόλεμο και την ειρήνη.

Untitled 4Untitled 5 1

 

Την ημέρα της γιορτής παρελάσαμε μαζί με τα παλαμο- περιστέρια μας, κόψαμε, ζωγραφίσαμε και κολλήσαμε λουλούδια για να σχηματίσουμε το σήμα της ειρήνης.

IMG 20241022 210245

0 02 05 cfd4eef454e4f10ac155dfd97177ea3342b65ce378e74cf2c3eeabc3d3984a2b 603f4b7e1d96ca53

IMG 20241031 141455

Στο τέλος τραγουδήσαμε το τραγούδι της ειρήνης και παρακολουθήσαμε το βίντεο «Ο πόλεμος δεν είναι παιχνίδι»,(OscuroCardinal)κάνε κλικ ΕΔΩ για να δεις πώς η δύναμη της εικόνας-χωρίς λόγια- δείχνει την ασχήμια του πολέμου και την ομορφιά της ειρήνης.

Γνωρίζω την τροφή μου

Στα πλαίσια της θεματικής ενότητας Ζω καλύτερα – Ευ Ζην

ΥΓΕΙΑ : Διατροφή – Αυτομέριμνα,Ασφάλεια

πραγματοποιήθηκε το εργαστήριο δεξιοτήτων με τίτλο «Γνωρίζω την τροφή μου».

Πραγματοποιήθηκαν ποικίλες  δραστηριότητες με κύριους στόχους να μάθουν τα παιδιά

  • Να γνωρίσουν το κύκλο της τροφής από τη φάρμα, αγρόκτημα κλπ στο τραπέζι,
  • Να μάθουν από πού προέρχεται το κάθε είδος τροφής, να ανακαλύψουν ομάδες τροφών (φρούτα, λαχανικά, γαλακτοκομικά κλπ),
  • Να μάθουν να επιλέγουν γεύματα με πιο υγιεινά κριτήρια.

 

Σημαντική βοήθεια τα βιβλία που διαβάσαμε και τα παιχνίδια που παίξαμε.

12

Συνδυάσαμε την ανάγνωση, τα εικαστικά, τη μουσική και το βιωματικό παιχνίδι για να έρθουμε πιο κοντά στο αντικείμενο.

3 1

4 1

6 1

 

16 Οκτωβρίου Παγκόσμια ημέρα Υγιεινής διατροφής, την αφιερώσαμε στην μεσογειακή διατροφή κατασκευάζοντας την πυραμίδα των τροφών και τρώγοντας υγιεινό παραδοσιακό κρητικό πρωινό(παξιμάδι, ντομάτα,μυζήθρα).

5 1

7 1

8 1

Kαλή σχολική χρονιά!

Αγαπητοί γονείς

σας περιμένουμε με χαρά στον αγιασμό μας που θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 11 Σεπτεμβρίου και ώρα 9:15 π.μ στην αυλή του σχολείου μας.

Θα ακολουθήσει μία μικρή ενημέρωση σχετική με τη λειτουργία του νηπιαγωγείου.

sxoleioo.

Οδική Ασφάλεια

Στα πλαίσια του Εργαστηρίου Δεξιοτήτων Ζω καλύτερα – Ευ ζην και της θεματικής ενότητας  Οδική Ασφάλεια , τα παιδιά συνεργάστηκαν, συν αποφάσισαν και συν δημιούργησαν έντυπη αφίσα με τους πιο βασικούς κανόνες κυκλοφοριακής αγωγής. Στη συνέχεια αποφασίσαμε να δημιουργήσουμε ανάλογη ψηφιακή αφίσα για να σταλεί σε όλους τους γονείς με το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο. Στόχος μας ήταν τα παιδιά να αποκτήσουν τις κατάλληλες δεξιότητες ώστε να δρουν ως υπεύθυνοι πολίτες με σωστή οδική συμπεριφορά(ως πεζοί, ως αυριανοί οδηγοί).
Την ψηφιακή αφίσα δείτε την εδώ
Η έντυπη αφίσα μας
                                                                         
Κι άλλες δημιουργίες των παιδιών για την οδική ασφάλεια……..
εικόνα Viber 2024 06 03 18 55 03 983
και για τα μεταφορικά μέσα…….
εικόνα Viber 2024 06 03 18 55 03 921
εικόνα Viber 2024 06 03 18 55 03 780