Κοπή βασιλόπιτας στο νηπιαγωγείο μας!
Στο νηπιαγωγείο μας πραγματοποιήθηκε η κοπή της βασιλόπιτας μέσα σε χαρούμενη και γιορτινή ατμόσφαιρα. Ο τυχερός που βρήκε το φλουρί κέρδισε ένα όμορφο δωράκι από το νηπιαγωγείο μας! Ευχαριστούμε θερμά τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του Δημοτικού Σχολείου Πόρου για την προσφορά της βασιλόπιτας και τη συνεχή στήριξή τους στο νηπιαγωγείο μας!!!






















































































































