ΑΠΟΚΡΙΕΣ..!!!

Επιτέλους ήρθε η αγαπημένη γιορτή μικρών και μεγάλων ΄΄ ΟΙ ΑΠΟΚΡΙΕΣ΄΄……..!!!!!!!!

Γνωρίσαμε τους ήρωες του καρναβαλιού, παίξαμε διάφορα αποκριάτικα παιχνίδια , όπως το γαϊτανάκι, το παραδοσιακό έθιμο της Αποκριάς, δημιουργήσαμε πολύχρωμες αστείες αποκριάτικες κατασκευές   . Στο τέλος φυσικά μαζί με το Δημοτικό κλείσαμε την εβδομάδα με ένα μεγάλο αποκριάτικο πάρτι , χορέψαμε και τραγουδήσαμε στους ρυθμούς του Καρναβαλιού ενώ τα παιδιά μεταμφιέστηκαν με τις εντυπωσιακές στολές τους.

20240327 144756 120240329 144435

20240327 144807

Ντυθήκαμε Αρλεκίνοι…!!!!!!

20240307 120219

image 1 2

ΠΑΡΕΛΑΣΗ 25η ΜΑΡΤΙΟΥ 2024

Τα παιδιά του Νηπιαγωγείου Πολύχρονου γιόρτασαν με μεγάλη χαρά τη σημερινή μέρα της εθνικής μας επετείου με εκκλησιασμό στον ιερό ναό του Αγίου Αθανασίου,  ποιήματα, κατάθεση στεφάνου και παρέλαση που έκαναν στο κεντικό δρόμο του χωριού.

1 1

image 22 1

25 μαρτιου

 

Το Πυροσβεστικό Κλιμάκιο Κασσανδρείας επισκέφτηκε το Νηπιαγωγείο μας…!!!

Στα πλαίσια των εργαστηρίων δεξιοτήτων ΄΄ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΩ ΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ ΜΟΥ ΑΠΟ ΦΥΣΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΕΣ ΄΄ , στην ενότητα που αφορά την Πυρκαγιά, επισκέφθηκε το Νηπιαγωγείο μας το Πυροσβεστικό Κλιμάκιο Κασσανδρείας. Ενημερωθήκαμε για τις πυρκαγιές. τους τρόπους πρόκλησης φωτιάς στο σπίτι ή στην φύση,  πως τις προλαμβάνουμε αλλά και πως τις αντιμετωπίζουμε. Γνωρίσαμε το επάγγελμα του Πυροσβέστη και γενικότερα το έργο της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας στην προστασία των πολιτών. Είδαμε από κοντά το πυροσβεστικό όχημα, μελετήσαμε τον εξοπλισμό και τη λειτουργία του.

Ευχαριστούμε το Πυροσβεστικό κλιμάκιο Κασσανδρείας για αυτή την αξέχαστη και μοναδική εμπειρία.

1

23

45

67

8910

7bbb2004 ae82 436a 86cb b1289ee06192image 1 1

 

 

 

6 Μαρτίου – Παγκόσμια Ημέρα κατά της Ενδοσχολικής Βίας (Σχολικού Εκφοβισμού)

Η Ενδοσχολική βία και ο εκφοβισμός μεταξύ των μαθητών είναι πλέον ένα σημαντικό  κοινωνικό πρόβλημα. Το γνωστό bullying έχει κάνει την εμφάνιση και σε σχολεία στην Ελλάδα και χρέος των εκπαιδευτικών αλλά και όλης τησ κοινωνίας είναι η ευαισθητοποίηση , ενημέρωση και προστασία των παιδιών, ξεκινώντας ήδη από το την τάξη του Νηπιαγωγείου.

Με αφορμή την Παγκόσμια ημέρα κατά της σχολικής Βίας (6 Μαρτίου) πραγματοποιήθηκαν από το Νηπιαγωγείο σε συνεργασία με το Δημοτικό Πολύχρονου διάφορες δράσεις που αφορούν του  Bullying

Οι  μαθητές/τριες ενημερώθηκαν για το τι είναι ο σχολικός εκφοβισμός, σε ποιες μορφές διακρίνεται καθώς και ποιοι είναι οι τρόποι αντιμετώπισής του.

3c583992 10a1 41c5 84f2 7a541435418b66f328a9 b80e 473f 8147 1fab8c4a5372d92db1ca c0cc 4e0d af1b 2216e5dd534a

ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΜΑΣ …..!!!!!!

Την Παρασκευή 9 Φεβρουαρίου 2024 επισκέφτηκε το νηπιαγωγείο μας,

η ομάδα της ΄΄ ΠΑΡΑΜΥΘΟΝΙΑΣ” και μας διηγήθηκε ΄΄ Τα παραμύθια της γης΄΄.

Με λίγο Παραμύθι, Μύθι Μύθι …..Το κουκί και το Ρεβύθι…και μπόλικη παραμυθόσκονη από την κα. Αντωνία και τον κ. Δημήτρη ταξιδέψαμε σε έναν φανταστικό- μαγευτικό κόσμο.

Ήταν μια μοναδική εμπειρία για εμάς  , ταξιδέψαμε, διασκεδάσαμε, αισθανθήκαμε, γελάσαμε, χορέψαμε. Ευχαριστούμε παρά πολυ την ομάδα της Παραμυθονίας που με την βοήθειά τους γνωρίσαμε τα παραμύθια της Γης.

20240209 102907     image

2ο Εργαστήριο Δεξιοτήτων: «Προστατεύω τον πλανήτη μου από φυσικές καταστροφές» (Ιανουάριος- Δεκέμβριος 2023-2024)

Στο δεύτερο θεματικό κύκλο των εργαστηρίων δεξιοτήτων «Φροντίζω το Περιβάλλον» σειρά έλαβε η θεματική ενότητα «Προστατεύω τον πλανήτη μου από φυσικές καταστροφές». Τα τελευταία χρόνια παρατηρούμε στη χώρα μας όλο και πιο έντονες φυσικές καταστροφές για τον πλανήτη μας. Έτσι, λοιπόν, με γνώμονα να προστατέψουμε το σπίτι μας – τον πλανήτη μας, αλλά και να μάθουμε τις αιτίες, τις συνέπειες, αλλά και τρόπους προστασίας μας από τις φυσικές καταστροφές ξεκινήσαμε να τις μελετάμε μια – μια ξεχωριστά. Οι απορίες και τα ερωτήματα των μικρών μας εξερευνητών ήταν πολλά και γεμάτα ενθουσιασμό. Τι είναι οι φυσικές καταστροφές; Ποιες είναι; Πώς προκαλούνται; Και άλλα πολλά ήταν ορισμένα από τα βασικά τους ερωτήματα. Μιας και η χώρα μας θεωρείται σεισμογενής, δεν θα μπορούσαμε να μην ξεκινήσουμε με τη φυσική καταστροφή του Σεισμού. Στην αρχή μελετήσαμε το εσωτερικό της γης, αναγνωρίσαμε και ονοματίσαμε τα εσωτερικά της στρώματα και τα υλικά από τα οποία αποτελούνται. Με αφόρμιση διάφορα παραμύθια, εικόνες και βίντεο, εξηγήσαμε γιατί γίνεται σεισμός σε μια περιοχή, πώς τον αντιλαμβανόμαστε, πώς μετράμε την έντασή του, τί πρέπει να κάνουμε πριν, κατά τη διάρκεια και μετά το σεισμό, καθώς και ποιες είναι οι συνέπειές του. Πραγματοποιήσαμε άσκηση σεισμού, φτιάξαμε το δικό μας τσαντάκι έκτακτης ανάγκης και μάθαμε τα τηλέφωνα έκτακτης ανάγκης που μπορούμε να καλέσουμε για βοήθεια.

Η επόμενη φυσική καταστροφή με την οποία ασχοληθήκαμε ήταν τα Ηφαίστεια. Μάθαμε το λόγω για τον οποίο εκρήγνυται ένα ηφαίστειο, καθώς και  τους κινδύνους και τις συνέπειές του. Επίσης, γνωρίσαμε τα μέρη του Ηφαιστείου και τα διαχωρίσαμε σε ενεργά και ανενεργά, αλλά και το επάγγελμα του ηφαιστειολόγου. Παρατηρήσαμε το ηφαίστειο της Σαντορίνης και στο τέλος κατασκευάσαμε και πειραματιστήκαμε με το δικό μας ηφαίστειο!!

Ακολούθησαν το Τσουνάμι και η Πλημμύρα. Μάθαμε τις αιτίες, τις συνέπειές τους, αλλά και τα βήματα που θα πρέπει να ακολουθήσουμε για να μείνουμε ασφαλής.

Τέλος, το ταξίδι των φυσικών καταστροφών έκλεισε με την Πυρκαγιά……..

Πριν ξεκινήσουμε με το σεισμό αποφασίσαμε να διερευνήσουμε τι υπάρχει μέσα στην γη ,είδαμε εικόνες και συζητήσαμε για το εσωτερικό της γης.

εικόνα Viber 2024 02 20 19 34 11 901Messenger creation a1adb046 3a04 4fbe 9768 2943de12c982 1

Φτιάξαμε Σεισμογράφο….!!!!!!

εικόνα Viber 2024 02 20 19 34 26 521

Ωχ Πλημμυρίσαμε…!!! Αναπαραστήσαμε την πλημύρα στην τάξη με παιχνίδια , νερό , άμμο και πλαστελίνη .

Messenger creation 5bd29592 5c1d 4310 b756 a931a3c9ddbbMessenger creation 4baff1bc 55a9 4435 aab1 3bbb59be016d

 

Φτιάξαμε Ηφαίστειο με σόδα ξύδι και υγρό πιάτων..!!

εικόνα Viber 2024 02 20 19 34 29 033 εικόνα Viber 2024 02 20 19 34 29 315Ηφαίστεια με αφρό ξυρίσματος και τέμπερα.

Messenger creation 088fb249 8e76 4fa9 80c1 13f78f6b330fΤα Σεισμοσπιτάκια μας..!!! Ωχ προσοχή δεν μπορούμε να κρατηθούμε τα σπιτάκια μας κουνιούνται.

Με αφορμή τη προγραμματισμένη επίσκεψη της Πυροσβεστικής στο Νηπιαγωγείο ξεκινήσαμε με τα τηλέφωνα έκτακτης ανάγκης.

εικόνα Viber 2024 02 20 19 34 20 486 1 Την αρχή έκανε ο αριθμός 166. Είπαμε σε ποιες περιπτώσεις το καλούμε και γιατί ,ποιος έρχεται στο σπίτι και τι βοήθεια μας προσφέρουν(πρώτες βοήθειες).

Είδαμε εικόνες με ασθενοφόρα, είπαμε πως λέγεται το προσωπικό, και παρατηρήσαμε πως είναι το ασθενοφόρο μέσα. Ανέφεραν τα παιδιά και άλλες λέξεις σχετικές με το θέμα. Το ίδιο κάναμε και για το 199και το 100.

 

 

1ο Εργαστήριο Δεξιοτήτων: «Τη διατροφή μου προσέχω γερό σώμα για να έχω» (Οκτώβριος – Νοέμβριος 2023-2024)

Το πρώτο εργαστήριο δεξιοτήτων που αποφασίσαμε να υλοποιήσουμε, ανήκει στον πρώτο θεματικό κύκλο «Ζω καλύτερα-ευ ζην» και πιο συγκεκριμένα εστιάσαμε στην υγιεινή διατροφή και το γερό σώμα. Τα παιδιά ήρθαν σε επαφή με ποικίλα θεματικά πεδία καθώς και με τα νέα εργαλεία σκέψης, ζωής, επιστήμης- τεχνολογίας καθώς και μάθησης, όπως αυτά προτείνονται στο νέο πρόγραμμα σπουδών για το νηπιαγωγείο.

Αρχικός σκοπός μας ήταν να αναζητήσουμε τις πρότερες γνώσεις των παιδιών και μέσα από πλήθος δραστηριοτήτων και εργασιών και στη συνέχεια να τις εμπλουτίσουμε και να τις διευρύνουμε.

 

Αρχικά, συζητήσαμε για το τι μας αρέσει να τρώμε, τι πιστεύουμε ότι είναι καλό για την υγεία μας ενώ στη συνέχεια,  διαβάσαμε το παραμύθι η «Κυρά Διατροφή, πρώτη στη μαγειρική» το οποίο οδήγησε τα παιδιά να ζωγραφίσουν το αγαπημένο τους φαγητό.

d5re57y 1

Φτιάξαμε: την Κυρία ΥΓΙΕΙΝΟΥΛΑ και ΑΝΘΗΓΙΕΙΝΟΥΛΑ ….!!!!!!

εικόνα Viber 2024 02 26 17 58 04 789

Φτιάξαμε  : ΤΟ ΦΑΝΑΡΙ ΤΗΣ ΥΓΙΕΙΝΗΣ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ….!!!!!!

εικόνα Viber 2024 02 26 17 58 04 837

Τα παιδιά έφεραν τρόφιμα από το σπίτι και χωρίσαμε τις υγιεινές από τις ανθυγιεινές τροφές.

1

Μιλήσαμε σχετικά με το τι καλό και τι κακό μας προσφέρει καθένα από αυτά, όπως επίσης και πόσο συχνά μπορούμε να τα καταναλώνουμε. Ποιες ήταν λοιπόν οι δικές μας αγαπημένες υγιεινές τροφές;

2

Ύστερα από καταιγισμό ιδεών, συγκεντρώσαμε τις καλές συνήθειες που χρειάζεται να έχει κάποιος για να διατηρήσει το σώμα του γερό.

3 14

Συζητήσαμε για τη σπουδαιότητα της ποικιλίας στη διατροφή μας καθώς και για τη σημασία που έχει να επιλέγουμε τρόφιμα από όλα τα χρώματα. Χωρίσαμε έτσι τα φρούτα και τα λαχανικά σύμφωνα με το χρώμα τους φτιάχνοντας το «ουράνιο τόξο» της διατροφής.

ξλο

Κάναμε μαθηματικά, συζητώντας για την έννοια του μισού και του ολόκληρου και έτσι φτιάξαμε το δικό μας καλάθι φρούτων.

ξξθκ

Αναφερθήκαμε στη σπουδαιότητα του ελαιόλαδου στη διατροφή μας και το ρόλο που διαδραματίζει. Είδαμε βίντεο, εμπλουτίσαμε το λεξιλόγιο μας με λέξεις που σχετίζονται με την ελιά, κάναμε μαθηματικά και βοηθήσαμε τον ελαιοπαραγωγό να βρει το δρόμο του.

θ

Φτιάξαμε την Διατροφική Πυραμίδα…!!!!

εικόνα Viber 2024 02 20 19 33 31 891

 

 

 

 

ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2024-2025

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

«Εγγραφές μαθητών/τριών στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2024-25

Οι αιτήσεις εγγραφών στα δημόσια Νηπιαγωγεία Γενικής Παιδείας, για το σχολικό έτος 2024-2025 θα πραγματοποιηθούν από 1 έως 20 Μαρτίου 2024.

Εγγραφές μετά την 20η Μαρτίου θεωρούνται εκπρόθεσμες και χρειάζονται την έγκριση του Διευθυντή/ντριας Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.

Την Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής υποβάλλουν οι γονείς/κηδεμόνες για το Νηπιαγωγείο, μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης στην ηλεκτρονική διεύθυνση: https://proti-eggrafi.services.gov.gr/

Στα Νηπιαγωγεία, για το σχολικό έτος 2024-2025 , εγγράφονται και θα φοιτήσουν μαθητές/τριες που την 31η Δεκεμβρίου του έτους εγγραφής συμπληρώνουν την ηλικία των τεσσάρων (4) ετών. Συγκεκριμένα, εγγράφονται στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2024-25, μαθητές/τριες γεννημένοι/ες το 2020  ( 1-1-2020 έως και 31.12.2020).

Για την εγγραφή του νηπίου/προνηπίου οι γονείς/ κηδεμόνες πρέπει να ακολουθήσουν τα εξής βήματα:

  • Χρήση κωδικών: Οι γονείς/κηδεμόνες, κατά την είσοδό τους στην Ηλεκτρονική Υπηρεσία

«Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) αυθεντικοποιούνται με τη χρήση των κωδικών-διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet).

  • Είσοδος στη σελίδα της εφαρμογής (https://proti-eggrafi.services.gov.gr/) και επιλογή του Νηπιαγωγείου στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του.
  • Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας: Κατά την είσοδό του στο σύστημα, ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (προαιρετικά) και κινητού τηλεφώνου μέσω του οποίου θα ενημερώνεται για την πορεία της αίτησής του.

Για την υποβολή της αίτησης οι γονείς/κηδεμόνες συμπληρώνουν διαδοχικά τα ακόλουθα:

α) τα στοιχεία του προνηπίου/ νηπίου για το οποίο αιτούνται την εγγραφή. Το σύστημα διαλειτουργεί με το Μητρώο Πολιτών και το Πληροφοριακό Σύστημα myschool και παρέχει στους γονείς/κηδεμόνες κατάλογο των τέκνων που είναι εγγεγραμμένα στην οικογενειακή τους μερίδα, τα οποία είναι σε ηλικία εγγραφής στο Νηπιαγωγείο και τα οποία δεν είναι εγγεγραμμένα σε άλλη σχολική μονάδα. Τα στοιχεία των τέκνων είναι συμπληρωμένα και οι γονείς/κηδεμόνες επιλέγουν το/τα τέκνο/α για το/τα οποίο/α επιθυμούν να υποβάλουν αίτηση. Σε περίπτωση ωστόσο που για οποιοδήποτε λόγο ο κατάλογος δεν περιλαμβάνει το τέκνο που επιθυμούν να εγγράψουν, έχουν τη δυνατότητα να εισάγουν μόνοι τους τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου και να τεκμηριώσουν τη σχέση κηδεμονίας, είτε με δικαστική απόφαση επιμέλειας είτε με ιδιωτικό συμφωνητικό ρύθμισης επιμέλειας, με ανάρτηση σχετικού αποδεικτικού σε ψηφιακή μορφή,

β) τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας τους, την οποία τεκμηριώνουν αναρτώντας σε ψηφιακή μορφή εγγράφου σχετικό αποδεικτικό, όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο, ή άλλο δημόσιο πρόσφατο        έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας,

γ) τα στοιχεία άλλου/ων τέκνου/ων, που φοιτά/ούν στην ίδια ή σε συστεγαζόμενη σχολική μονάδα, εφόσον υπάρχει/ουν και για το/τα οποίο/α θα χρειαστεί να προσκομίσει Βεβαίωση Φοίτησης από τον/τη Διευθυντή/ντρια της συστεγαζόμενης σχολικής μονάδας.

δ) εάν επιθυμούν τη φοίτηση του προνηπίου/νηπίου στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής, στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα και στο Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου.

ε) τα στοιχεία των συνοδών των προνηπίων/νηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρησή τους από τη σχολική μονάδα ενώ παράλληλα επιλέγουν τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του νηπίου/προνηπίου».

Πριν την οριστική υποβολή της αίτησης, οι γονείς/κηδεμόνες ενημερώνονται από την ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) για τα παραστατικά που θα απαιτηθεί να προσκομίσουν κατά την επίσκεψή τους στη σχολική μονάδα και εντός της προσθεμίας που ορίζει ο/η Διευθυντής/ντρια- Προϊστάμενος/η του Νηπιαγωγείου.

( Σε αυτά τα παραστατικά, πέρα από τα (γ) και (δ) εφόσον τα έχει αιτηθεί, περιλαμβάνονται :

α) η αίτηση εγγραφής για το τμήμα πρόωρης υποδοχής, για το Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα και για το Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου.

β) Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή, σύμφωνα με τη με αρ. πρωτ. Φ.6/1094/80261/Δ1/20-5-2015 Εγκύκλιο (Α.Δ.Υ.Μ.)

γ) Βιβλιάριο υγείας του/της μαθητή/τριας, ή άλλου στοιχείου, από το οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν τα εμβόλια που προβλέπονται και είναι ενταγμένα στο Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών. (παρ. 4, του άρθρου 6 του Π.Δ 79/2017 (Α΄ 109), όπως τροποποιήθηκε με την παρ. 4 α του άρθρου 44 του ν.4777/2021 (Α΄ 25).

δ) Γνωμάτευση από ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. εφόσον υπάρχει, σε περίπτωση μαθητή/τριας με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.

Επισημαίνεται ότι η γνωμάτευση αυτή δεν αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής του/της μαθητή/τριας στο Νηπιαγωγείο, διευκολύνει όμως την οργάνωση για την υποστήριξη μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.)

Πριν την τελική υποβολή της αίτησης (οριστικοποίηση) απαιτείται η έγγραφη συναίνεση του έτερου γονέα/κηδεμόνα με υπεύθυνη δήλωση του.

 

Μετά την υποβολή της αίτησης, ο γονέας/κηδεμόνας λαμβάνει ενημερώσεις στο κινητό τηλέφωνο που έχει δηλώσει κατά την ηλεκτρονική υποβολή της αίτησής του για την πορεία της. Εφόσον απαιτηθούν διορθώσεις, η αίτησή του επιστρέφεται στον ίδιο από το Νηπιαγωγείο, προκειμένου να τις πραγματοποιήσει. Έπειτα από τις σχετικές διορθώσεις, η αίτηση γίνεται «αποδεκτή».

 

Σε περιπτώσεις γονέων/κηδεμόνων που αδυνατούν να κάνουν χρήση της ηλεκτρονικής υπηρεσίας

«Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr), η αίτηση μπορεί να υποβληθεί με παρουσία στο Νηπιαγωγείο. Για τον σκοπό αυτό ο/η Διευθυντής/ντρια – Προϊστάμενος/η του νηπιαγωγείου εισέρχεται στην ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) και καταχωρίζει την αίτηση σύμφωνα με τα δικαιολογητικά που του προσκομίζουν οι γονείς/κηδεμόνες.

 

ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΕΓΓΡΑΦΗΣ ΣΤΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ

α. Στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα δύνανται να εγγράφονται οι μαθητές χωρίς προϋποθέσεις, σύμφωνα με όσα ορίζονται στη με αριθ. πρωτ. Φ7/124668/ΦΔ/Δ1/18-9-2020, σχετική εγκύκλιο του ΥΠΑΙΘ.

β. Προϋποθέσεις συμμετοχής μαθητών στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής :

Στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής δικαίωμα συμμετοχής έχουν νήπια/προνήπια τα οποία είναι εγγεγραμμένα και φοιτούν στο προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα.

Ο ελάχιστος αριθμός για τη λειτουργία του Τμήματος Πρόωρης Υποδοχής είναι τα 5 νήπια/προνήπια.

Ο χρόνος προσέλευσης στο συγκεκριμένο τμήμα είναι 7:45-8:00.

 

Τα Προνήπια που κατά το Σχολ. Έτος 2024-2025 θα φοιτήσουν ως νήπια εγγράφονται αυτεπάγγελτα, σύμφωνα με την παρ. 5 του αρθρ. 6 του ΠΔ 79/2017 (Α’ 109).

 

Για την ολοκλήρωση της εγγραφής η Προϊσταμένη του Νηπιαγωγείου θα δέχεται από 1 έως 20 Μαρτίου 2024 και κατά τις ώρες 11:00 μ.μ. – 12:00 μ.μ. τους γονείς για την προσκόμιση των δικαιολογητικών.

 

Ώρες επικοινωνίας για πληροφορίες και ραντεβού: 1 – 20 Μαρτίου, 12:00 μ.μ. – 13:00 μ.μ.

Επικοινωνία  Νηπιαγωγείο Πολύχρονου

Τηλέφωνο: 23740 53854

Email: mail@nippolychr.chal.sch.gr

Ιστότοπος: https://blogs.sch.gr/nippolyx/          



Λήψη αρχείου

Αναλυτικά εδώ μπορείτε να διαβάσετε την εγκύκλιο των εγγραφών:

 

Καλό Καλοκαίρι!!!

Έτοιμοι για το καλοκαίρι!

Φοράμε τα καλοκαιρινά φανελάκια μας…εικόνα Viber 2023 06 16 06 52 04 357 εικόνα Viber 2023 06 16 06 52 03 156

Τρώμε μια φέτα δροσερό καρπούζι…εικόνα Viber 2023 06 16 06 52 04 475 1

Εξερευνούμε τη θάλασσα…εικόνα Viber 2023 06 16 06 52 05 477

Στις 15 Ιουνίου αποχαιρετήσαμε τη σχολική χρονιά με ένα πάρτυ στην αυλή του σχολείου μας, με τραγούδια, χορό, εκπλήξεις και χαρούμενες παιδικές φατσούλες!

Σας ευχόμαστε να έχετε ένα υπέροχο καλοκαίρι!

Στιγμιότυπο οθόνης 2023 06 16 071124