ΕΟΡΤΑΣΜΟΣ ΤΗΣ 25ΗΣ ΜΑΡΤΙΟΥ 1821

Μετά την γιορτή μας για την 25η Μαρτίου όπου τα παιδιά απήγγειλαν ποιήματα και τραγούδια, αποχώρησαν κρατώντας τις παρακάτω κατασκευές :

 

Ανώνυμο σχέδιο 4

 

IMG 8626

 » Διαβάστε όλο το άρθρο

ΤΑ ΚΑΛΑΝΤΑ ΤΗΣ ΑΝΟΙΞΗΣ

Στα πλαίσια του προγράμματος “Μετάβαση από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό” , την Πέμπτη 7 Μαρτίου του 2024, οι μαθητές του Γ’1 και Γ’2 τμήματος του Δημοτικού σχολείου Πολυδενδρίου, τραγούδησαν στα παιδιά του νηπιαγωγείου τα Κάλαντα της Άνοιξης και τους προσέφεραν λουλούδια.

 

kalanta metavash 2 » Διαβάστε όλο το άρθρο

ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ -ΠΛΑΝΗΤΑΡΙΟ-

Στα πλαίσια του προγράμματος “Μετάβαση από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό” επισκεφτήκαμε το Δημοτικό Σχολείο του Πολυδενδρίου , την Πέμπτη 29 Φεβρουαρίου 2024, όπου μας περίμενε ένα φορητό πλανητάριο για μία μοναδική οπτικοακουστική διδακτική εμπειρία . Πιο συγκεκριμένα  γνωρίσαμε με βιωματικό τρόπο τις συναρπαστικές ανακαλύψεις στην εξερεύνηση του διαστήματος και κατανοήσαμε  τη θέση της Γης στο σύμπαν με την μέθοδο της  παρατήρησης.

 

 » Διαβάστε όλο το άρθρο

ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΤΟΥΣ 2024-2025

ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΠΟΛΥΔΕΝΔΡΙΟΥ

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: ΕΙΡΗΝΗΣ 10- ΠΟΛΥΔΕΝΔΡΙ

ΤΗΛΕΦΩΝΟ: 22950-52992

E- MAIL: mail@nip-polyd.att.sch.gr

ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ: blogs.sch.gr/nippolyd/

Στο νηπιαγωγείο για το σχολικό έτος  2024-2025 εγγράφονται υποχρεωτικά νήπια που έχουν γεννηθεί από 1-1-2019 έως 31-12-2019 και τα προνήπια που έχουν γεννηθεί από 1-1-2020 έως 31-12-2020.

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΓΓΡΑΦΩΝ

Οι αιτήσεις εγγραφών στα δημόσια Νηπιαγωγεία Γενικής Παιδείας,  γίνονται μέσω ηλεκτρονικής εφαρμογής με Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής. Την Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής θα υποβάλλει ο γονέας/ κηδεμόνας για το Νηπιαγωγείο που

 » Διαβάστε όλο το άρθρο

ΑΛΛΗΛΟΣΕΒΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ

Εργαστήριο 1ο

Διαβάσαμε το παραμύθι «Μοιάζουμε διαφορετικοί, αλλά είμαστε ίδιοι», το επεξεργαστήκαμε και είπαμε τις απόψεις και τις ιδέες μας σχετικά με το θέμα.

Έπειτα είδαμε φωτογραφίες διαφορετικών ανθρώπων αλλά και πίνακες ζωγραφικής όπου είτε όλοι ήταν ίδιοι, είτε όλοι διαφορετικοί. Σκεφτήκαμε πως θα ήταν ο κόσμος αν όλοι ήμασταν ίδιοι και συζητήσαμε τις απόψεις μας.

 

 » Διαβάστε όλο το άρθρο

ΤΟ ΝΕΡΟ -ΠΗΓΗ ΖΩΗΣ-

ΣΤΟΧΟΙ

  • Να γνωρίσουν το νερό ως στοιχείο της φύσης.
  • Να ανακαλύψουν την αξία του νερού στην ανθρώπινη ζωή.
  • Να πάρουν πληροφορίες από διάφορες πηγές.
  • Να εμπλουτίσουν τον προφορικό τους λόγο.
  • Να εκφραστούν μέσα από σώμα και τις κινήσεις τους.
  • Να εξοικειωθούν με βασικές ερευνητικές διαδικασίες.
  • Να γνωρίσουν και να αντιληφθούν τους κινδύνους που πηγάζουν  από την μόλυνση και την έλλειψη του νερού.
  • Να διαμορφώσουν

 » Διαβάστε όλο το άρθρο

ΜΕΡΑ- ΝΥΧΤΑ

 

Στο νηπιαγωγείο μας για να ξεκινήσουμε το θέμα μας, χρειαστήκαμε τη βοήθεια μιας ιστορίας και συγκεκριμένα της ιστορίας του ΦΕΓΓΑΡΟΣΚΕΠΑΣΤΗ. Αφού συζητήσαμε για το παραμύθι και για τον τρόπο που η σελήνη εμφανίζεται στην γη, δημιουργήσαμε την παρακάτω κατασκευή:

φεγγαρ ομαδικη » Διαβάστε όλο το άρθρο

ΟΙ 4 ΕΠΟΧΕΣ

Με αφορμή τις αλλαγές που παρατηρήσαμε στην φύση με τον ερχομό του χειμώνα, αποφασίσαμε να μιλήσουμε για τις 4 εποχές και τα χαρακτηριστικά τους. Έπειτα δημιουργήσαμε τα παρακάτω:

 

ΔΕΝΤΡΟ ΕΠΟΧΩΝ 1

 » Διαβάστε όλο το άρθρο