Εργαστήριο Δεξιοτήτων-“Η οικογένεια δεν έχει αριθμητική, είναι μια και μοναδική” Μετρήσαμε τα μέλη κάθε οικογένειας και τις ομαδοποιήσαμε σύμφωνα με τον αριθμό των μελών. Κάθε οικογένεια αντιμετωπίζει προβλήματα τα οποία πρέπει να επιλύσει. Εδώ προσπαθήσαμε να βρούμε λύσεις για το πρόβλημα της πυρηνικής οικογένειας και το ποιος θα φροντίζει τα παιδιά όταν δουλεύουν και οι δυο γονείς. Κάθε οικογένεια αντιμετωπίζει προβλήματα τα οποία πρέπει να επιλύσει. Εμείς συζητήσαμε και προσπαθήσαμε να βρούμε τις πιθανές λύσεις στο πρόβλημα έλλειψης προσωπικού χώρου, που μια εκτεταμένη οικογένεια μπορεί να αντιμετωπίζει. Με την τεχνική του κολλάζ ζωγραφίσαμε το σπιτικό μιας οικογένειας, φτιαγμένο με πολλά διαφορετικά τουβλάκια. Το κάθε τουβλάκι γράφει και μια λέξη που κάθε οικογένεια προσφέρει στα μέλη της. Τα παιδιά ζωγράφισαν στο σπίτι τα μέλη της οικογένειας τους και με τη βοήθεια κάποιου μεγαλύτερου, έγραψαν από κάτω το όνομα του καθένα. Συζητήσαμε στην παρεούλα τι σημαίνει οικογένεια για τον καθένα και φτιάξαμε ένα ιδεο-σύννεφο Διαβάσαμε το παραμύθι “Η μοναδική μου οικογένεια”, όπου παρουσιάζονται διαφορετικά είδη οικογένειας. “Η μοναδική μου οικογένεια”