Τελευταίο θέμα που επεξεργαστήκαμε στο σχολείο μας ήταν τα φθινοπωρινά φρούτα.Την προσοχή μας όμως τράβηξαν τα σταφύλια.Διαπιστώσαμε μετά από μικρή έρευνα ότι ήταν το αγαπημένο μας φρούτο. Έτσι λοιπόν αποφασίσαμε να ασχοληθούμε με τα σταφύλια και ότι αφορά αυτά (αμπέλι,τρύγος, μούστος,κρασί κλπ Τα παιδιά έφεραν από το σπίτι σταφύλια και έτσι ξεκινήσαμε να επεξεργαζόμαστε το θέμα μας. Τα είδαμε ως προς το χρώμα ,το μέγεθος ,τη γεύση τους και μετά αποφασίσαμε να ψάξουμε στο διαδίκτυο να βρούμε και άλλες πληροφορίες.Εκεί λοιπόν βρήκαμε εικόνες από έργα τέχνης όπως η ακόλουθη που μας έδωσε αφορμή για συ ζήτηση
Μιλήσαμε για το Βάκχο ή Διόνυσο θεό του κρασιού κατά την αρχαιότητα και κάναμε μια ιστορική αναδρομή μέσα από έργα τέχνης.
Βλέποντας το έργο αυτό αποφασίσαμε να τον αναπαραστήσουμε με το δικό μας παιδικό ταμπεραμέντο
Μας άρεσε η δραστηριότητα αυτή και κάναμε σε πιο μοντέρνα μορφή αναπαράσταση του επόμενου πίνακα
Σειρά είχε η δημιουργία της δικής μας κληματαριάς.Πήραμε τα χρώματά μας και τα πινέλα μας και δημιουργήσαμε.
Έτοιμη η κληματαριά μας και αφού την φτάξαμε διαβάσαμε το μύθο του “Αισώπου η Αλεπού και τα σταφύλια” και προσπαθήσαμε να τον δραματοποιήσουμε, με τη διαφορά ότι η δική μας αλεπουδίτσα τελικά κατάφερε να φτάσει τα σταφύλια.
Μετά από τη δραματοποίηση ζωγραφίσαμε το μύθο που τον ακούσαμε και σε έμμετρο λόγο.
Σειρά είχε το πάτημα των σταφυλιών.Αφού είδαμε πως τα πατούσαν παλιά και πως τώρα, τα πατήσαμε με τα χέρια μας μέσα σε ένα μεγάλο σουρωτήρι ,αφού πρώτα τα καθαρίσαμε καλά.
Κρατήσαμε το μούστο που βγάλαμε και την επόμενη μέρα αποφασίσαμε να φτιάξουμε μουστοκούλουρα!!!!!!!!!!!!!!!!!Ξεκινήσαμε διαβάζοντας τα υλικά της συνταγής τα οποία και τα γράψαμε όσο μπορούσαμε ο καθένας μας.
Μετά ξεκινήσαμε να ζυμώνουμε τα υλικά και να φτιάχνουμε τα κουλουράκια μας σαν οι πιο καλοί σεφ τηρώντας τους κανόνες υγιεινής (σκουφάκι,γάντια ,ποδιά)
Και ναι το πρώτο ταψάκι έτοιμο για να πάει στο κουζινάκι που μας παραχώρησε η επιστάτριά μας η αγαπημένη μας Έντζα
Μέχρι να ψηθούν εκμεταλευτήκαμε το χρόνο και παίξαμε με τις λέξεις των υλικών και τη συνταγή μας.
Πήραμε μετά τις κάρτες και τις βάλαμε στον βατραχούλι γραμματούλη σε κάθε γράμμα ανάλογα με το αρχικό της λέξης.
Θέλουμε να ευχαριστήσουμε την κυρία Νικολέττα τη δασκάλα του δημοτικού σχολείου που μας έδωσε τη συνταγή και μας έφερε και τα δικά της υπέροχα μουστοκούλουρα. Να η συνταγή μας στην οποία προσθέσαμε μια κουταλιά πετιμέζι (προϊόν από το μούστο)
ΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜ!!!!!!!!!!!!κάτι μύρισε όμως !!!!!!Κάτι μοσχομύρισε!!!!Έτοιμα ψήθηκαν τα κουλουράκια μας και μοσχομύρισε όλο το κτίριο.Τα φάγαμε με πολύ όρεξη γιατί ήταν από τα χεράκια μας!!!!!!!!!!!!
Και επειδή είμαστε στο ίδιο κτίριο με τα παιδιά του Δημοτικού Σχολείου και τους αγαπάμε ανεβήκαμε να τους προσφέρουμε τη λιχουδιά μας.
Όμορφες και ενδιαφέρουσες δραστηριότητες!!!Συγχαρητήρια!!!Καλή συνέχεια!!!
Ευχαριστώ πολύ Χαρά για τα καλά σου λόγια!!!Έχεις περισσότερη εμπειρία από μένα και γι αυτό τα σχόλιά σου μου δίνουν δύναμη να συνεχίσω!!!!
Μπράβο Κατερίνα , ζηλέψαμε και θα κάνουμε και μεις κουλουράκια τη Δευτέρα. Πολύ ωραία ιδέα με τις φωνούλες και τα καπάκια!!!!!!!!!!!
Πολύ όμορφες όλες.. οι δραστηριότητες σας Κατερίνα μου!!!Τα μουστοκούλουρα σας,η κληματαριάς σας….όπου μάλιστα, η δική σας αλεπουδίτσα την έφτασε.Μήπως λέω…την κάνατε λίγο κοντή;Να είσαι καλά Κατερίνα μου με έκανες και γέλασα. Μπράβο σε όλους σας!!!!