ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΠΕΡΙΒΛΕΠΤΟΥ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ

Παρέχεται από το Blogs.sch.gr

Σε μια ρώγα από σταφύλι……………..

Οκτ 201416

Τελευταίο θέμα που επεξεργαστήκαμε στο σχολείο μας ήταν τα φθινοπωρινά φρούτα.Την προσοχή μας όμως τράβηξαν τα σταφύλια.Διαπιστώσαμε μετά από μικρή έρευνα ότι ήταν το αγαπημένο μας φρούτο. Έτσι λοιπόν αποφασίσαμε να ασχοληθούμε με τα σταφύλια και ότι αφορά αυτά (αμπέλι,τρύγος, μούστος,κρασί κλπ Τα παιδιά έφεραν από το σπίτι σταφύλια και έτσι ξεκινήσαμε  να επεξεργαζόμαστε το θέμα μας. Τα είδαμε ως προς το χρώμα ,το μέγεθος ,τη γεύση τους και μετά αποφασίσαμε να ψάξουμε στο διαδίκτυο να βρούμε και άλλες πληροφορίες.Εκεί λοιπόν βρήκαμε εικόνες από έργα τέχνης όπως η ακόλουθη που μας έδωσε αφορμή για συ ζήτηση

Ο τρύγος του Άγγελου Κουγιουμτζή

Ο τρύγος του Άγγελου Κουγιουμτζή

Μιλήσαμε για το Βάκχο ή Διόνυσο θεό του κρασιού κατά την αρχαιότητα και κάναμε μια ιστορική αναδρομή μέσα από έργα τέχνης.

.Bacchus-Caravaggio

.Bacchus-Caravaggio

 

Βλέποντας το έργο αυτό αποφασίσαμε να τον  αναπαραστήσουμε με το δικό μας παιδικό ταμπεραμέντο

HPIM5793

 

HPIM5794

 

 

Μας άρεσε η δραστηριότητα αυτή και κάναμε σε πιο μοντέρνα μορφή αναπαράσταση του επόμενου πίνακα

VISO-WEB~copia

 

HPIM5796

 

Σειρά είχε η δημιουργία της δικής μας κληματαριάς.Πήραμε τα χρώματά μας και τα πινέλα μας και δημιουργήσαμε.

HPIM5792HPIM5790

Έτοιμη η κληματαριά μας και αφού την φτάξαμε διαβάσαμε το μύθο του “Αισώπου η Αλεπού και τα σταφύλια” και προσπαθήσαμε να τον δραματοποιήσουμε, με τη διαφορά ότι η δική μας αλεπουδίτσα τελικά κατάφερε να φτάσει τα σταφύλια.

HPIM5799

Μετά από τη δραματοποίηση ζωγραφίσαμε το μύθο που τον ακούσαμε και σε έμμετρο λόγο.

HPIM5814

 

HPIM5813

 

Σειρά είχε το πάτημα των σταφυλιών.Αφού είδαμε πως τα πατούσαν παλιά και πως τώρα, τα πατήσαμε με τα χέρια μας μέσα σε ένα μεγάλο σουρωτήρι ,αφού πρώτα τα καθαρίσαμε καλά.

HPIM5805

HPIM5809

 

Κρατήσαμε το μούστο που βγάλαμε και την επόμενη μέρα αποφασίσαμε να φτιάξουμε μουστοκούλουρα!!!!!!!!!!!!!!!!!Ξεκινήσαμε διαβάζοντας τα υλικά της συνταγής τα οποία και τα γράψαμε όσο μπορούσαμε ο καθένας μας.

HPIM5816

HPIM5818

HPIM5823

HPIM5825

HPIM5826

 

 

Μετά ξεκινήσαμε να ζυμώνουμε τα υλικά και να φτιάχνουμε τα κουλουράκια μας σαν οι πιο καλοί σεφ τηρώντας τους κανόνες υγιεινής (σκουφάκι,γάντια ,ποδιά)

HPIM5831

HPIM5833

 

Και ναι το πρώτο ταψάκι έτοιμο για να πάει στο κουζινάκι που μας παραχώρησε η επιστάτριά μας η αγαπημένη μας Έντζα

HPIM5846

HPIM5842

 

 

Μέχρι να ψηθούν εκμεταλευτήκαμε το χρόνο και παίξαμε με τις λέξεις των υλικών και τη συνταγή μας.

HPIM5866

 

HPIM5859

 

HPIM5862

Πήραμε μετά τις κάρτες και τις βάλαμε στον βατραχούλι γραμματούλη σε κάθε γράμμα ανάλογα με το αρχικό της λέξης.

HPIM5871

HPIM5869

Θέλουμε να ευχαριστήσουμε την κυρία Νικολέττα τη δασκάλα του δημοτικού σχολείου που μας έδωσε τη συνταγή και μας έφερε και τα δικά της υπέροχα μουστοκούλουρα. Να η συνταγή μας στην οποία προσθέσαμε μια κουταλιά πετιμέζι (προϊόν από το μούστο)

HPIM5873

 

ΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜ!!!!!!!!!!!!κάτι μύρισε όμως  !!!!!!Κάτι μοσχομύρισε!!!!Έτοιμα ψήθηκαν τα κουλουράκια μας και μοσχομύρισε όλο το κτίριο.Τα φάγαμε με πολύ όρεξη γιατί ήταν από τα χεράκια μας!!!!!!!!!!!!

HPIM5853

 

HPIM5849

Και επειδή είμαστε στο ίδιο κτίριο με τα παιδιά του Δημοτικού Σχολείου και τους αγαπάμε  ανεβήκαμε να τους προσφέρουμε τη λιχουδιά μας.

HPIM5855

 

 

 

4 σχόλια στο άρθρο

“Σε μια ρώγα από σταφύλι……………..”

  1. 17 Οκτωβρίου, 2014 στις 07:41       ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΠΕΤΑ Έγραψε:

    Όμορφες και ενδιαφέρουσες δραστηριότητες!!!Συγχαρητήρια!!!Καλή συνέχεια!!!


  2. 17 Οκτωβρίου, 2014 στις 10:04       ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΝΗΣΟΥ Έγραψε:

    Μπράβο Κατερίνα , ζηλέψαμε και θα κάνουμε και μεις κουλουράκια τη Δευτέρα. Πολύ ωραία ιδέα με τις φωνούλες και τα καπάκια!!!!!!!!!!!


  3. 17 Οκτωβρίου, 2014 στις 19:00       matoula Έγραψε:

    Πολύ όμορφες όλες.. οι δραστηριότητες σας Κατερίνα μου!!!Τα μουστοκούλουρα σας,η κληματαριάς σας….όπου μάλιστα, η δική σας αλεπουδίτσα την έφτασε.Μήπως λέω…την κάνατε λίγο κοντή;Να είσαι καλά Κατερίνα μου με έκανες και γέλασα. Μπράβο σε όλους σας!!!!




Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων