Παγκόσμια Ημέρα Τρίτης Ηλικίας Μέρος 2ο

Και φυσικά δεν θα μπορούσαμε να παραλείψουμε τα μικρά μας δωράκια , φτιαγμένα με αγάπη από μικρά χεράκια!

2 1

Η μέρα μας έκλεισε με την ακρόαση ενός όμορφου παραμυθιού!

 

Παγκόσμια Ημέρα Τρίτης Ηλικίας

Η 1η Οκτωβρίου έχει καθιερωθεί ως «Διεθνής ημέρα για την Τρίτη ηλικία» . Την ημέρα αυτή είναι μια πρώτη τάξεως ευκαιρία να κάνουμε ένα αφιέρωμα στους παππούδες και τις γιαγιάδες , τα τόσο σημαντικά αυτά πρόσωπα στη ζωή των παιδιών, και όχι μόνο!
Με τη χρήση του κατάλληλου εποπτικού υλικού(πίνακες ζωγραφικής , εικονόλεξα κ.α) , ξεκινήσαμε τη συζήτηση με τα παιδιά!
Κάθε ένα από αυτά μοιράστηκε μαζί μας όμορφες αναμνήσεις αλλά και δραστηριότητες που κάνει με τα αγαπημένα αυτά πρόσωπα!
Στόχος μας ήταν , μιλώντας για τον παππού και τη γιαγιά , τα παιδιά να αντιληφθούν τη σπουδαιότητα των ατόμων της τρίτης ηλικίας , που αξίζουν την αγάπη και τον σεβασμό μας.

Διαβάσαμε ποιήματα…



Λήψη αρχείου

 

και ακούσαμε τραγούδια…

 

 

4ος Μαραθώνιος Ανάγνωσης – Εκδόσεις ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ μέρος 2ο

Παραλαβή των φύλλων δραστηριοτήτων που αντιστοιχούν στα 3 βιβλία της συγγραφέας Άλκης Ζέη του 4ου Μαραθωνίου Ανάγνωσης των Εκδόσεων ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ με θέμα: “Ο μαγικός περίπατος της Άλκη Ζέη: 100 χρόνια από τη γέννησή της”.

Καλή μας επιτυχία στο διαγωνισμό και καλό ταξίδι στο μαγικό κόσμο της ανάγνωσης.

 

Ζεας 2 Ζεας 1Ζεας 3

4ος Μαραθώνιος Ανάγνωσης – Εκδόσεις ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ Μέρος 1ο

Οι εκδόσεις ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ διοργανώνουν για τέταρτη συνεχή χρονιά ετήσιο εκπαιδευτικό πρόγραμμα Φιλαναγνωσίας με τη μορφή διαγωνισμού για τα παιδιά του Νηπιαγωγείου. Ο Μαραθώνιος Ανάγνωσης αποτελεί ένα ολοκληρωμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα που προάγει τη Φιλαναγνωσία και δίνει αφορμή στον εκπαιδευτικό να εργαστεί με την ομάδα του διαθεματικά, ενώ παράλληλα ενθαρρύνει τα παιδιά να ανταλλάξουν σκέψεις και απόψεις, να αναπτύξουν διάλογο και να γίνουν ενεργητικοί αναγνώστες.
«Ο μαγικός περίπατος της Άλκης Ζέη: 100 χρόνια από τη γέννησή της»
Η Άλκη Ζέη δεν χρειάζεται ιδιαίτερες συστάσεις. Ανήκει στους σημαντικότερους Έλληνες συγγραφείς, ενώ τα βιβλία της θεωρούνται σταθμός στην ιστορία της νεοελληνικής λογοτεχνίας, καθώς έχουν αγαπηθεί τόσο από το νεανικό όσο και από το ενήλικο κοινό, έχουν μεταφραστεί σε πάνω από είκοσι γλώσσες και κυκλοφορούν σε πολλές χώρες του εξωτερικού. Στα έργα της η συγγραφέας μετατρέπει προσωπικά της βιώματα σε μυθιστορηματικές καταστάσεις, επιτρέποντας στους ήρωές της να βλέπουν τα πράγματα με τη δική της ματιά. Χωρίς ίχνος διδακτισμού, αλλά με διάθεση να προβληματίσουν τον αναγνώστη, τα βιβλία της ξεχωρίζουν για την εξαιρετική λογοτεχνικότητα, την καλοδουλεμένη πλοκή και το διάσπαρτο χιούμορ.

Με αφορμή τη συμπλήρωση 100 χρόνων από τη γέννηση της Άλκης Ζέη (1923), στον φετινό επετειακό Μαραθώνιο οι μαθητές καλούνται να γνωρίσουν τα βιβλία μιας από τις σπουδαιότερες συγγραφείς της σύγχρονης ελληνικής λογοτεχνίας. Αυτός είναι ο τρόπος να διαφυλάξουν ζωντανό το τεράστιο αυτό έργο που άφησε ως παρακαταθήκη στις νεότερες γενιές αναγνωστών. Στόχοι του προγράμματος:
• Να καλλιεργήσουν τα παιδιά μια φιλική σχέση με τη λογοτεχνία και την ανάγνωση βιβλίων και να γνωρίσουν το έργο της Άλκης Ζέη, που ξεχωρίζει για την εξαιρετική λογοτεχνικότητα, την καλοδουλεμένη πλοκή και το διάσπαρτο χιούμορ.
• Να μπουν στη θέση των ηρώων, να αφουγκραστούν τα συναισθήματά τους, να ακούσουν τις εμπειρίες τους και να εκφράσουν τα δικά τους συναισθήματα και βιώματα.
• Να δημιουργούν προσωπικές σχέσεις, να αλληλεπιδρούν θετικά μεταξύ τους και να συνεργάζονται.
• Να ασκηθούν σε βιωματικές διαδραστικές προφορικές αναδιηγήσεις, αφηγήσεις παραμυθιών και ιστοριών, φανταστικών και πραγματικών.
Πώς θα «τρέξουν» τα παιδιά του Νηπιαγωγείου στον Μαραθώνιο
Τα παιδιά και ο εκπαιδευτικός κάθε τμήματος θα διαβάσουν και θα επεξεργαστούν στην τάξη τα βιβλία της Άλκης Ζέη :

Ζεας 6 Ζεας 5 Ζεας 4
• Τα παιδιά κάθε τμήματος με τη βοήθεια του εκπαιδευτικού συμπληρώνουν τα φύλλα δραστηριοτήτων που αντιστοιχούν στα τρία βιβλία που διάβασαν. Τα φύλλα δραστηριοτήτων έχουν επιμεληθεί οι συγγραφείς μας και νηπιαγωγοί με πολύχρονη διδακτική εμπειρία Ευθυμία Ανδριώτη, Κωνσταντίνα Αρμενιάκου και Κατερίνα Χριστόγερου.
• Τα συμπληρωμένα φύλλα δραστηριοτήτων θα συγκεντρώνονται από τον υπεύθυνο εκπαιδευτικό του κάθε τμήματος και θα πρέπει να σταλούν στις εκδόσεις ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ έως τις 31 Μαρτίου 2023. Τα έξοδα επιστροφής αναλαμβάνουν οι εκδόσεις ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ. Οδηγίες για την επιστροφή τους θα λάβετε όταν πλησιάζει η ημερομηνία επιστροφής.
• Τα τμήματα τα οποία θα επιστρέψουν τα συμπληρωμένα φύλλα δραστηριοτήτων θα μπουν σε κλήρωση. Η κλήρωση θα αναδείξει τα δέκα (10) τυχερά Νηπιαγωγεία από τα οποία θα κληρωθούν οι μαθητές που θα κερδίσουν πλούσια δώρα (ένας μαθητής από κάθε Νηπιαγωγείο, σύνολο 10 μαθητές).
• Η κλήρωση θα πραγματοποιηθεί τον Μάιο του 2023. Η ακριβής ημερομηνία θα ανακοινωθεί αργότερα.
• Επιπλέον, τα Νηπιαγωγεία που θα συμμετάσχουν θα μπουν σε κλήρωση, ώστε πέντε (5) από αυτά να παραλάβουν τιμής ένεκεν δεκάδες τίτλους βιβλίων για τη βιβλιοθήκη τους. Οι εκδόσεις ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ αναλαμβάνουν τα έξοδα αποστολής των βιβλίων για τα τυχερά Νηπιαγωγεία εντός Ελλάδας.
• Όλα τα παιδιά που θα ολοκληρώσουν τον Μαραθώνιο θα λάβουν ηλεκτρονικά στη διεύθυνση του Νηπιαγωγείου ένα αναμνηστικό συμμετοχής.

 

Αγιασμός

Σήμερα 12/09/2022 στις 08:30 το πρωί στο προαύλιο χώρο του Νηπιαγωγείου Πελασγίας πραγματοποιήθηκε ο καθιερωμένος Αγιασμός. Μαθητές, γονείς και εκπαιδευτικοί συγκεντρώθηκαν από νωρίς προκειμένου να παραστούν στον Αγιασμό. Ευχηθήκαμε καλή σχολική χρονιά με υγεία, δημιουργία, νέες γνώσεις και χωρίς υγειονομικά πρωτόκολλα.

Αγιασμού 2022 23 1 1

 

 

 

 

 

 

Άνοιγμα των σχολείων και μέτρα για την αποφυγή διάδοσης του κορωνοϊού COVID-19

Σύμφωνα με την αριθ. Δ1α/Γ.Π.οικ.50908/7-9-2022 (ΦΕΚ 4695/Β).

  • Χρήση μάσκας: Η χρήση προστατευτικής μάσκας (απλής χειρουργικής ή υφασμάτινης με κατάλληλες προδιαγραφές) είναι προαιρετική για τους/τις μαθητές/τριες σε όλες τις τάξεις, τους εκπαιδευτικούς και το λοιπό προσωπικό, καθώς και για τους επισκέπτες των σχολικών μονάδων.
  • Περιστατικά COVID-19: Εάν ένας/μία μαθητής/τρια εκδηλώσει συμπτώματα που μπορεί να εμφανιστούν σε παιδί με λοίμωξη COVID-19, εκτός του χώρου του σχολείου, παραμένει στο σπίτι και ειδοποιείται η σχολική μονάδα με ευθύνη των γονέων/κηδεμόνων.
  • Εάν ο/η μαθητής/τρια βρίσκεται στη σχολική μονάδα, λαμβάνουν χώρα εκ μέρους του Υπευθύνου COVID-19 της σχολικής μονάδας τα παρακάτω:
    – Επικοινωνία με την οικογένεια για παραλαβή του/ της μαθητή/τριας.
    – Απομόνωση του/της μαθητή/τριας σε προκαθορισμένο καλά αεριζόμενο χώρο, με επίβλεψη, μακριά από τα υπόλοιπα παιδιά και εφαρμογή απλής χειρουργικής μάσκας.
    – Εφαρμογή υγιεινής χεριών και αναπνευστικής υγιεινής από τον/την μαθητή/τρια και το/τα άτομο/α που το φροντίζουν.
    – Χρήση εξοπλισμού ατομικής προστασίας από το προσωπικό (μάσκα, γάντια, και σε περίπτωση κινδύνου εκτίναξης βιολογικών υγρών ή αναπνευστικών εκκρίσεων- ποδιά αδιάβροχη και οφθαλμική προστασία με γυαλιά ή ασπίδα προσώπου).
    – Επιμελής καθαρισμός του χώρου και εφαρμογή απολυμαντικού σε επιφάνειες μετά την αναχώρηση του/ της μαθητή/τριας με χρήση εξοπλισμού ατομικής προστασίας.
    – Γίνεται ιατρική αξιολόγηση με πρωτοβουλία των γονέων/κηδεμόνων και σε συνεργασία με αυτούς. Εφόσον, σύμφωνα με την αξιολόγηση αυτή, ο/η μαθητής/τρια χαρακτηριστεί ως ύποπτο κρούσμα COVID-19 συστήνεται η διενέργεια εργαστηριακού διαγνωστικού ελέγχου με τη χρήση ταχείας ανίχνευσης αντιγόνου κορωνοϊoύ COVID -19 (rapid-test) ή με τη μέθοδο μοριακού ελέγχου (PCR). Εν αναμονή του αποτελέσματος, ο/η μαθητής/τρια παραμένει σε απομόνωση κατ’ οίκον, ενώ η σχολική μονάδα συνεχίζει τη λειτουργία της. Εάν η ιατρική αξιολόγηση που έγινε σε συνεργασία με τους γονείς/κηδεμόνες οδηγήσει στο συμπέρασμα ότι δεν προκύπτουν ενδείξεις λοίμωξης COVID-19, τότε ο/η μαθητής/τρια μπορεί να επιστρέψει στο σχολείο όταν τα συμπτώματα υφεθούν ή παρέλθει τυχόν άλλο, πέρα από COVID-19, πρόβλημα υγείας, χωρίς να είναι απαραίτητη η προσκόμιση ιατρικής βεβαίωσης. Εάν από την ιατρική αξιολόγηση προκύπτει ότι ο/η μαθητής/τρια είναι ύποπτο κρούσμα συστήνεται η διενέργεια εργαστηριακού διαγνωστικού ελέγχου με τη χρήση ταχείας ανίχνευσης αντιγόνου κορωνοϊoύ COVID -19 (rapid-test) ή με τη μέθοδο μοριακού ελέγχου (PCR).
  • Επιστροφή στο σχολείο ατόμων με επιβεβαιωμένη νόσο COVID-19 Ο/Η μαθητής/τρια ή ο ενήλικος μπορεί να επιστρέψει στο σχολείο μετά την παρέλευση πέντε (5) ημερών απομόνωσης, εάν δεν υπάρχουν συμπτώματα ή τα συμπτώματα μετά το πενθήμερο βελτιώνονται με πλήρη υποχώρηση του πυρετού για ένα 24ωρο χωρίς την χρήση αντιπυρετικών. Αν ο πυρετός επιμένει συστήνεται η παράταση της απομόνωσης εντός της οικείας μέχρι την πλήρη υποχώρηση του πυρετού.
  • Για την επιστροφή στο σχολείο των επιβεβαιωμένων περιστατικών δεν απαιτείται η διενέργεια νέου εργαστηριακού διαγνωστικού τεστ ούτε η προσκόμιση ιατρικής βεβαίωσης. Σε περίπτωση, όμως, που, παρά τις συστάσεις, πραγματοποιηθεί νέος εργαστηριακός διαγνωστικός έλεγχος και είναι θετικός, τότε το γεγονός αυτό δεν αποτελεί λόγο μη επανόδου στο σχολείο. Στην περίπτωση ασθενών με πολύ σοβαρή νόσο ή ανοσοκαταστολή μπορεί το παραπάνω απαιτούμενο διάστημα από την έναρξη των συμπτωμάτων να παραταθεί, σύμφωνα με την γνώμη του θεράποντος ιατρού.
    Οι μαθητές/τριες καθώς και τα μέλη του προσωπικού όταν επιστρέφουν στο σχολείο ή στην υπηρεσία τους υποχρεούνται στη χρήση μάσκας υψηλής αναπνευστικής προστασίας (N95 ή ΚΝ95 ή FFP2) ή διπλής μάσκας για πέντε (5) ημέρες από την ημέρα λήξης της απομόνωσης.
  • Επιστροφή στο σχολείο ατόμων με αρνητικό εργαστηριακό διαγνωστικό έλεγχο: Ο/Η μαθητής/τρια ή ο ενήλικος που χαρακτηρίσθηκε ως ύποπτο κρούσμα COVID-19 και υποβλήθηκε σε εργαστηριακό διαγνωστικό έλεγχο με αρνητικό αποτέλεσμα επιστρέφει στο σχολείο μετά την πάροδο τουλάχιστον είκοσι τεσσάρων (24) ωρών από την πλήρη υποχώρηση του πυρετού χωρίς τη λήψη αντιπυρετικών και την υποχώρηση/βελτίωση των συμπτωμάτων. Για την επάνοδο στο σχολείο δεν απαιτείται η προσκόμιση ιατρικής βεβαίωσης ή αρνητικού διαγνωστικού τεστ.

Καλωσήρθατε

Στον ιστότοπο αυτό θα βρείτε νέα, ανακοινώσεις και πληροφορίες για το σχολείο μας ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΠΕΛΑΣΓΙΑΣ.
Επισκεφτείτε τις διάφορες σελίδες μας για να μάθετε περισσότερα.

Εκεί μπορείτε να βρείτε διάφορες χρήσιμες πληροφορίες σχετικά με τους εκπαιδευτικούς που πλαισιώνουν το σχολείο μας, την προσβασιμότητα στο σχολείο μας, τον κανονισμό λειτουργίας, τα νέα του σχολείου μας και τα στοιχεία επικοινωνίας του.