Ένας δράκος με γυαλιά ψάχνει αδιάβροχα φτερά: Υδροπερατότητα

Σε ένα περιβαλλοντικό έργο για το νερό και τους υδροβιότοπους, όπως αυτό που υλοποιούμε φέτος, δεν θα μπορούσαν να λείψουν οι Φυσικές Επιστήμες. Ασχοληθήκαμε λοιπόν με την έννοια της Υδροπερατότητας. 
Η πρώτη Αποστολή των σχολείων ήταν να ανακαλύψουν αδιάβροχα υλικά για να φτιάξουν φτερά στο δράκο τους.

 
Τίτλος: Με τι να φτιάξω τα φτερά μου για να μη βραχώ
Σενάριο: Ο Δράκος έσπασε τα φτερά του κατά την πτώση του στην αυλή μας και ζητά από τα παιδιά να του φτιάξουν καινούργια, που όμως πρέπει να είναι αδιάβροχα για να μπορεί να κολυμπά στις λίμνες.
 
Τα παιδιά ψάχνουν διάφορα υλικά και πειραματίζονται με αυτά. 
Στη συνέχεια ο δράκος τους δίνει κάποια υλικά για να δοκιμάσουν αν είναι αδιάβροχα ή όχι.
Σε κάποια σχολεία τα παιδιά έπρεπε να βρουν στο σπίτι τους ένα αδιάβροχο υλικό και να το φέρουν στο σχολείο.
Υπύθυνη Νηπιαγωγός: Κική Μιχαλάρου
 

 

Τέλος, τα σχολεία αποφασίζουν το Αδιάβροχο υλικό από το οποίο θα είναι φτιαγμένα τα φτερά του δράκου 

Μαρία Ιωαννίδου – Κιλκίς

 

και το ανεβάζουν στο κοινό έγγραφο popplet. Στο νηπιαγωγείο μας αποφασίσαμε να χρησιμοποιήσουμε μπρατσάκια!!! 



Άλλες επιλογές ήταν πλαστικοποιημένο χαρτί, δερματίνη, σκουφάκι κολύμβησης, σακούλα, χρυσόχαρτο,μπαλόνια κ.ά.τα οποία βρίσκονται στο έγγραφο popplet που ακολουθεί.

 

 

 

 

 

 

 

Παρακάτω μπορείτε να δείτε το συνεργατικό αρχείο popplet το οποίο δημιουργήσαμε.
 
Tέλος, παίξαμε διαδικτυακά παιχνίδια που δημιούργησε η εξαιρετική συνάδελφος Κική Μιχαλάρου. Θα τα βρείτε στη σελίδα του δράκου μας.
Αυτά συμβαίνουν μόνο στο eTwinning

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *