Φύλλο εργασίας με αφορμή το Πολυτεχνείο

Ψάχνοντας ιδέες για να αξιοποιήσω το θέμα του Πολυτεχνείου στην τάξη, στάθηκα στην παρακάτω εικόνα και μου γεννήθηκε η ιδέα του να την εκμεταλλευτώ για γλωσσικό παιχνίδι…
Συζητήσαμε με τα παιδιά για την εξέγερση του Πολυτεχνείου και τους έδειξα βιντεάκια από τα γεγονότα και φωτογραφίες από την εξέγερση. Έπειτα αναλύσαμε την παραπάνω φωτογραφία…
Ποιοι νομίζετε ότι είναι οι άνθρωποι της φωτογραφίας;
Τι κρατάνε;
Τι μπορεί να γράφει;
Αφού λοιπόν αναλύσαμε και συζητήσαμε πάνω σε αυτά, τους έδωσα μία κόλλα Α4 με τη συγκεκριμένη φωτογραφία τυπωμένη και τα γράμματα της λέξης ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ κομμένα. Τα παιδιά καλούνται να ζωγραφίσουν τους φοιτητές που κρατούν το σύνθημα, και στη συνέχεια να κολλήσουν τα γράμματα σχηματίζοντας τη λέξη, έχοντας τη φωτογραφία ως σημείο αναφοράς για τη σύγκριση και ταύτιση των γραμμάτων.
Προνήπιο
Προνήπιο
Για τα προνήπια που δεν μπορούν ακόμη να κάνουν αυτή την ταύτιση, έδωσα λέξεις ΨΩΜΙ – ΠΑΙΔΕΙΑ – ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ – ΕΙΡΗΝΗ και έπρεπε να βρουν ποια λέξη εικονίζεται και να την κολλήσουν στα παιδιά της ζωγραφιάς τους.
Από το αποτέλεσμα μπορώ να πω ότι το φύλλο εξυπηρέτησε τους στόχους μου στο έπακρο, αν σκεφτεί κανείς ότι τα περισσότερα προνήπια κατάφεραν να σχηματίσουν σωστά τη λέξη.
Κι επειδή θέλησαν μετά να χτίσουν και το Πολυτεχνείο που τους έδειξα, με λωρίδες από μαύρο βελουτέ, αυτοσχεδίασαν.

Τα αποτελέσματα τα βλέπετε παραπάνω…

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *