ΠΑΣΧΑ
Με αφορμή τον εορτασμό του Πάσχα, το σχολείο μας γέμισε χρώματα, αρώματα και δημιουργικότητα μέσα από όμορφες δράσεις.🌸🐣
Οι μαθητές μας δημιούργησαν με ενθουσιασμό πασχαλινές κατασκευές, έβαψαν αυγά και με την βοήθεια του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων έφτιαξαν παραδοσιακά κουλουράκια και λαμπάδες, μαθαίνοντας τα έθιμα και τη σημασία της μεγάλης αυτής γιορτής. Ο Σύλλογος πρόσφερε επίσης σε όλα τα παιδιά λαχταριστά τσουρέκια, δίνοντας μια ακόμη γιορτινή νότα.
Με ιδιαίτερη χαρά και ευαισθησία, τα παιδιά πήραν μερικά κουλουράκια στο σπίτι τους, ενώ τα υπόλοιπα προσφέρθηκαν στο Σύλλογο Αλληλεγγύη Ερμιονίδας, καλλιεργώντας έτσι την έννοια της προσφοράς και της κοινωνικής ευαισθησίας. Μια ξεχωριστή εμπειρία που συνδύασε παράδοση, δημιουργία και αγάπη για τον συνάνθρωπο.






























































































































