Με μεγάλη χαρά και συγκίνηση πραγματοποιήθηκε η καλοκαιρινή γιορτή και η τελετή αποφοίτησης των νηπίων μας, σηματοδοτώντας το όμορφο κλείσιμο μιας δημιουργικής σχολικής χρονιάς.
Τα παιδιά μας, γεμάτα ενθουσιασμό, τραγούδησαν, χόρεψαν και παρουσίασαν με χαμόγελο όσα ετοίμασαν με αγάπη και μεράκι, χαρίζοντας σε γονείς και εκπαιδευτικούς μοναδικές στιγμές χαράς και συγκίνησης. Μέσα από τη γιορτή αναδείχθηκαν οι εμπειρίες, οι φιλίες και οι όμορφες αναμνήσεις που δημιουργήθηκαν κατά τη διάρκεια της χρονιάς.
Η αποφοίτηση αποτέλεσε μια ιδιαίτερα συγκινητική στιγμή, καθώς αποχαιρετήσαμε τα παιδιά που ολοκληρώνουν το ταξίδι τους στο νηπιαγωγείο και ετοιμάζονται να ανοίξουν τα φτερά τους για το Δημοτικό Σχολείο. Με περηφάνια και αγάπη, τους ευχόμαστε να συνεχίσουν να ονειρεύονται, να δημιουργούν και να προχωρούν με αυτοπεποίθηση σε κάθε νέο τους βήμα.
Καλό καλοκαίρι σε όλους, γεμάτο ξεγνοιασιά, παιχνίδι και όμορφες στιγμές! 🌞




