Έναρξη σχολικής χρονιάς 2021-2022/ Αγιασμός

Αγαπητοί μαθητές, γονείς/ κηδεμόνες,

σας ενημερώνουμε πως την Δευτέρα 13/09/21 θα πραγματοποιηθεί στον αύλειο χώρο του Νηπιαγωγείου Ολυμπιάδας ο καθιερωμένος Αγιασμός, σύμφωνα με όλα τα μέτρα προστασίας & αποφυγής διασποράς του covid-19.

Ώρα προσέλευσης: 08.15

Θα λάβετε συγκεκριμένες οδηγίες στο ηλεκτρονικό σας ταχυδρομείο.

Πολλές ευχές για μια όμορφη, γεμάτη υγεία, χαρά & εποικοδομητική συνεργασία σχολική χρονιά!

Με εκτίμηση,

η εκπ/κος του Νηπιαγωγείου Ολυμπιάδας

‘Εναρξη του έργου eTwinning «TEACH, EDUCATE, ACT, MOTIVATE!» (Διδάσκω, εκπαιδεύω, δρω, κινητοποιώ!)

 

 

Το  Νηπιαγωγείο Ολυμπιάδας  προχώρησε μετά από την έγκριση των γονέων στην συμμετοχή του στο έργο : «TEACH, EDUCATE, ACT, MOTIVATE!» (Διδάσκω, εκπαιδεύω, δρω, κινητοποιώ!)  στην κοινότητα του eTwinning. Το έργο στοχεύει τόσο  στη συνεργασία των σχολείων  που συμμετέχουν στη δράση Erasmus + TEACH, EDUCATE, ACT, MOTIVATE!», όσο και στη διεύρυνση αυτής της συνεργασίας με σχολεία από άλλες Ευρωπαϊκές χώρες.  Θα ξεκινήσει τον Αύγουστο του 2021 και θα τελειώσει τον Μάιο του 2022. Η συμμετοχή  των παιδιών θα βρίσκεται στο επίκεντρο αυτής της συνεργασίας. Θα τους δώσουμε την ευκαιρία μέσα από την ανταλλαγή πρακτικών διδασκαλίας και δραστηριοτήτων που θα έχουν επίκεντρο το παιχνίδι και τις αισθήσεις τους να αναλάβουν πρωτοβουλίες, να χρησιμοποιήσουν τη φαντασία τους, να πειραματιστούν με διαφορετικά υλικά, να επικοινωνούν και συνεργάζονται με άλλους μέσω των ΤΠΕ, ώστε να μάθουν και να νιώσουν τη χαρά της δημιουργίας και να αποκτήσουν την ευρωπαϊκή τους ταυτότητα.

 

 

Συμμετοχή του Νηπιαγωγείου Ολυμπιάδας στο πρόγραμμα ERASMUS+«TEACH, EDUCATE, ACT, MOTIVATE!» της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Λάρισας

Η φετινή χρονιά κλείνει με την συμμετοχή του νηπιαγωγείου στο εγκεκριμένο πρόγραμμα ERASMUS+ ΚΑ1 της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Λάρισας,  ως μέλος κοινοπραξίας, με τίτλο: : «TEACH, EDUCATE, ACT, MOTIVATE!» (Διδάσκω, εκπαιδεύω, δρω, κινητοποιώ!). Στην κοινοπραξία συμμετέχουν τα νηπιαγωγεία Καρυάς, Ολυμπιάδας, 2ο  Νηπιαγωγείο Ελασσόνας, Νηπιαγωγείο Μάνδρας, 35ο Νηπιαγωγελιο Λάρισας.

Στα πλαίσια του εν λόγω προγράμματος εκπαιδευτικοί των παραπάνω νηπιαγωγείων θα μετακινηθούν το μήνα Αύγουστο στην Τενερίφη της Ισπανίας και στο Ρεκιαβικ της Ισλανδίας  με σκοπό την επιμόρφωσή τους σε σύγχρονα θέματα  προσχολικής  εκπαίδευσης.

Οι εκπαιδευτικοί θα έχουν την ευκαιρία να εμπλουτίσουν τις γνώσεις τους, να  γνωρίσουν τεχνικές και καινοτόμους μεθόδους διδασκαλίας που τοποθετούν το παιχνίδι στο κέντρο της μαθησιακής διαδικασίας, στοχεύουν στην ενεργή συμμετοχή των μαθητών κατά τη μαθησιακή διαδικασία, την καλλιέργεια της ενσυναίσθησης και την διαχείριση των συναισθημάτων. Επίσης Θα έρθουν σε επαφή με εκπαιδευτικούς από όλη την Ευρώπη, θα ανταλλάξουν εμπειρίες και γνώσεις, που θα τις ενσωματώσουν στην διδασκαλία τους με σκοπό να ενισχύσουν και να αναδείξουν το σύγχρονο, συμπεριληπτικό και ανοιχτό στην κοινωνία  σχολείο.

 

Καλό καλοκαίρι!

Η φετινή χρονιά έφτασε στο τέλος της.

Ήταν μια δύσκολη χρονιά που μας δίδαξε πολλά! Κυρίως την υπομονή την καρτερικότητα το αγαθό της συνεργασίας και της επικοινωνίας και τη δύναμη της τεχνολογίας.

Ευχόμαστε καλό καλοκαίρι σε όλους τους μαθητές και τους γονείς του Νηπιαγωγείου μας που πάντα στέκονται αρωγοί και συνοδοιπόροι στο έργο μας!

Το Νηπιαγωγείο Ολυμπιάδας ευχαριστεί το Ίδρυμα Βασιλείου Γ. Μελά για την ευγενική του χορηγία!

 

 

Το Νηπιαγωγείο  Ολυμπιάδας με την παρακάτω ευχαριστήρια επιστολή ευχαριστεί θερμά το Ίδρυμα Βασιλείου Γ. Μελά για την άμεση ανταπόκριση και την ευγενική του δωρεά προς το Νηπιαγωγείο μας, που αφορά βιβλία και εποπτικό υλικό. Ο μικροί μαθητές μας φιλοτέχνησαν ζωγραφιές για να ευχαριστήσουν το Ίδρυμα!

ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΜΝΗΜΗΣ – ΤΑ ΜΕΣΑ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΤΟΥ ΑΕΡΑ

Με αφορμή τα μέσα μεταφοράς του αέρα που επεξεργαστήκαμε αυτή την εβδομάδα δημιουργήσαμε το παρακάτω παιχνίδι

https://content.e-me.edu.gr/wp-admin/admin.php?page=h5p&task=show&id=527568

Ευρωπαϊκή Ετικέτα Ποιότητας για το Νηπιαγωγείο Ολυμπιάδας

Απονομή Ευρωπαϊκής Ετικέτας Ποιότητας στο Νηπιαγωγείο Ολυμπιάδας

Το σχολείο μας βραβεύθηκε με την Ευρωπαϊκή Ετικέτα Ποιότητας για την τελειότητα της εργασίας μας στο έργο eTwinning “STEAM with animals”. Αυτό σημαίνει πως η εργασία μας, η εργασία των μαθητών και του σχολείου μας έχει αναγνωριστεί στο υψηλότερο Ευρωπαϊκό επίπεδο.

Συμμετοχή του Νηπιαγωγείου Ολυμπιάδας στον εορτασμό του Erasmus Day!

Μετά από πρόσκληση της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Λάρισας  συμμετέχουμε κι εμείς στον εορτασμό του Erasmus Day. Είμαστε ένα από τα ωφελούμενα σχολεία του προγράμματος.  Τα μεγαλύτερα παιδιά διηγούνται στα μικρότερα τις εμπειρίες που έζησαν, την αφίσα και τα δώρα που έστειλαν τα παιδιά από το Νηπιαγωγείο στο Dunganon της Β. Ιρλανδίας. Τα παιδιά στα πλαίσια του εορτασμού διαβάζουν τα βιβλία που τους έστειλαν οι φίλοι τους, αναβιώνουν τον εορτασμό του halloween όπως το παρακολούθησαν στην ζωντανή επικοινωνία που είχαν  με τα παιδιά του συνεργαζόμενου νηπιαγωγείου και όπως το έζησαν κατά την επιστροφή της νηπιαγωγού.

Ανάγνωση παραμυθιού…

«Ένα σύγχρονο παραμύθι για όσα όμορφα και πολλές φορές σπάνια λόγια λέγονται τις “συγγνώμες” και τα “ευχαριστώ”. Για τη μοναξιά, τα όνειρα και τις μεγάλες αξίες της ζωής: τη φιλία, τη συντροφικότητα και την αλληλεγγύη». Καλή ανάγνωση!!!!