Μαθαίνω να είμαι μέλος μιας ομάδας, μαθαίνω τους κανόνες της τάξης μας!

Φεβ 20221

Κατά τις πρώτες μέρες κάθε νέας σχολικής χρονιάς , πρώτιστο μέλημα είναι η προσαρμογή των μαθητών στους κανόνες της σχολικής ζωής καθώς και η ανάπτυξη και καλλιέργεια σχέσεων αμοιβαίας φιλίας ,συνεργασίας , σεβασμού και αλληλεγγύης. Για την επίτευξη των στόχων αυτών τα παιδιά δέχονται ερεθίσματα προς αυτή τη κατεύθυνση και ευαισθητοποιούνται προκειμένου να καταλήξουν μόνοι τους στα επιθυμητά συμπεράσματα και στην υιοθέτηση θετικών στάσεων, αντιλήψεων και συμπεριφορών.
ΣΤΟΠ! ΞΑΝΑΣΚΕΨΟΥ ΤΟ!
Τα παιδιά παρατήρησαν κάρτες και κλήθηκαν να σκεφτούν και να αποφασίσουν ποιες περιγράφουν συμπεριφορές που είναι “οκ” και ποιες “ΣΤΟΠ! ξανασκεψου το!” Κατασκευάσαμε αφίσα , που αναρτήθηκε στη τάξη ,ώστε να ανατρέχουμε εκεί κάθε φορά που έχουμε αμφιβολίες ή “ξεχνάμε” . Η χειρονομια “οκ” και “STOP! ΞΑΝΑΣΚΕΨΟΥ ΤΟ!”, γίνονται σλόγκαν επιβεβαίωσης ή επιθυμίας τροποποίησης μιας συμπεριφοράς
ξανασκέψου το

ΛΕΩ ΠΑΝΤΑ ΤΑ ΛΟΓΑΚΙΑ ΤΑ ΓΛΥΚΑ!
Υπάρχουν λέξεις που γλυκαίνουν τη καρδιά τη δική μας και των φίλων μας! Υπάρχουν λέξεις γλυκές σαν καραμελίτσες! Ποιες να είναι άραγε αυτές και πότε να τις χρησιμοποιώ;
Συγκεντρώσαμε , όσες καταφέραμε να σκεφτούμε, σε ένα βάζο και το εμπλουτίζουμε κάθε φόρα που ανακαλύπτουμε και ένα ακόμη γλυκό λογάκι! Σκεφτήκαμε συνθήκες στις οποίες τις χρησιμοποιούμε και τις δραματοποιούμε! παντα τα λογάκια τα γλυκά
Τραγουδάμε και γελάμε με μια πιπερια:
Λέω πάντα τα λογάκια τα γλυκά,
λέω πάντα τα λογάκια τα γλυκά.
Σε μεγάλους και μικρούς
στο μπαμπά και στη μαμά
λέω πάντα τα λογάκια τα γλυκά.

Γιούπι για για γιούπι γιούπι για
γιούπι για για γιούπι γιούπι για (2)

Διώξτε πέρα τα λογάκια τα πικρά (2)
κι όποιος πει ποτέ ξανά τα λογάκια τα πικρά,
θα του δώσω μια μεγάλη πιπεριά!

Λέω πάντα τα λογάκια τα γλυκά (2)
όχι λόγια που θυμώνουν
όχι λόγια που πληγώνουν
μόνο λόγια που γλυκαίνουν τη καρδιά!

ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΧΕΡΙΑ!

Τα χέρια μας είναι τόσο σπουδαία! Πόσα πράγματα κάνουμε με αυτά! Μα μήπως υπάρχουν και πράγματα που είναι πολύ καλύτερα να μη κάνουμε;
Με βοηθό το βιβλίο ” Τα χέρια δεν είναι για να δέρνουμε¨, ΜΑΡΤΙΝ ΑΓΚΑΣΙ, εκδόσεις Μεταίχμιο και το τραγούδι των locomondo “Υπάρχουν χέρια”, προβληματιζόμαστε , συζητάμε ,εκφράζουμε την άποψη μας και μοιραζόμαστε στιγμές που νιώσαμε άσχημα από πράξεις χεριών άλλων ανθρώπων. Πως να χρησιμοποιούμε τα χέρια μας μόνο για θετικές πράξεις; Πως να εκφράζουμε σε κάποιον πως ενοχλούμαστε από τις πράξεις των χεριών του; STOP , ΞΑΝΑΣΚΕΨΟΥ ΤΟ!

Το βίντεο μας δίνει την ιδέα να εικονογραφήσουμε κι εμείς τους στίχους του τραγουδιού . Φτιάχνουμε αφίσα με τις ζωγραφιές μας και γίνεται η βοηθός μας κάθε φορά που το τραγουδάμε!
χέρια 2
Το project τελειώνει με μία ακόμη αφίσα , γεμάτη με τα δικά μας χέρια ,διακοσμημένα όπως εμείς θέλουμε . Τα χέρια μας σχηματίζουν έναν κύκλο φιλίας και συνεργασίας που περικλείει όσα ευχάριστα και δημιουργικά κάνουμε στο Νηπιαγωγείο!
xeria

Βιβλία που χρησιμοποιήθηκαν για τις δραστηριότητες:
– Τα ευχαριστώ ενός ιππότη, Ιωάννα Μπαμπέτα, εκδόσεις Μεταίχμιο
– Ας πούμε αυτή τη λέξη , Μαρία Κουτανοπούλου, εκδόσεις Τζιαμπίρη-Πυραμίδα
– Οι μαγικές λεξούλες , εκδόσεις Ψυχογιός

Ένα Σχόλιο στο άρθρο

“Μαθαίνω να είμαι μέλος μιας ομάδας, μαθαίνω τους κανόνες της τάξης μας!”

  1. 12 Φεβρουαρίου, 2022 στις 18:39       Αρετή Αντωνιάδου Έγραψε:

    Υπέροχο ❤️❤️


Kατηγορίες

Σαν σήμερα

14/11/1919: Υπογράφεται στη Γαλλία η Συνθήκη του Νεϊγύ, που ρυθμίζει τις ελληνοβουλγαρικές σχέσεις. Στην Ελλάδα παραχωρούνται η Ανατολική Μακεδονία και η Θράκη.

Translate

Kατηγορίες

Φεβρουάριος 2022
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28  

ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΟΦΡΥΝΙΟΥ

Εδώ θα αναρτηθεί η περιγραφή για το σχολείο, π.χ. την ιστορία του, τους χώρους του, τις υποδομές και τον εξοπλισμό της σχολικής μονάδας.
(υπο κατασκευή)

Polish 20230112 145449610Polish 20230112 145002784

Χάρτης και πλήρη στοιχεία του σχολείου



Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων