ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ”Ο ΚΥΚΛΟΣ ΤΟΥ ΝΕΡΟΥ”

Ένα από τα στοιχεία της φύσης: Νερό, πολύτιμο αγαθό. Τόσο απλό και τόσο χρήσιμο.. ποιοι χρειάζονται το νερό ; Και πόσο;; Ποιες είναι οι χρήσεις του νερου;; Αφού μιλήσαμε για όλους τους τρόπους που χρησιμοποιούμε το νερό.. που το εντοπίζουμε στη φύση.. ποτέ είναι «γλυκό» και ποτέ αλμυρό.. ζωγραφίσαμε κάποιες από τις χρήσεις του..

9cbef7ba 883b 4f97 b1a4 fa17a1004fa1 64f0d9f9 dd55 4145 aeff 884e9e2f2a60 b900ef07 f8ec 4408 a570 0d9e4a81c1d7

Οι τρεις καταστάσεις του νερού…

42491f1a 3dd1 4dcd 934e 74760d3a05ed 1686024a 0fba 4f2c 9b64 ac210671280d 08505082 b32b 4c3a 9cf8 ea7cb0c42280

 

Το πιο συνηθισμένο και πολύτιμο από τα μόρια είναι αυτό του νερου.. Τα είδαμε διαπιστώνοντας τη διαφορά τους όταν το νερό βρίσκεται σε υγρή μορφή, σε στέρεη και σε αέρια.

1a158211 da9a 423a 911e 4ecf1c09cc72 4acfcee8 9101 44c4 9987 1bec0ce875e8 d404d818 5dc5 4160 8bed df21f1ae1a21

Καναμε και αναπαράσταση.. χορέψαμε παριστάνοντας τα μόρια σε κάθε μορφή..

5b951d4b 347d 4e73 84fe a59b405604f6 bf4a7b30 04db 414c a0a4 261762692bdb cb809f8b 97e7 4150 a1ab e6ae504fe785

 

Είδαμε σχετικά βίντεο.. διαβάσαμε βιβλία και μαθαμε για το κύκλο του νερου.. Όσα μαθαμε τα αποτυπώσαμε σε ομαδική εργασία αλλά και σε ατομική, όπου φαίνονται οι σταγόνες του νερου και η πορεία που ακολουθούν..

22b2ce12 1887 4b78 8733 060babae9849 ad65f61d c04c 41de af27 461c9ac90fef b3bf0bd8 990f 487c bfad 0afafdc2e660 b6735fdc 687f 434a 82ea 4876e19eb57a ef24c217 eda2 4b18 a7f1 5682881f2780  4e18a8c9 741a 4ba6 90f2 3c4c86bfc3e5362a0ab1 5a16 4eea abd9 bfb9f42c057b490fa6df eb71 482e a688 8b8e3754f9d2a4f9d422 d532 4090 b3f7 217e8b27cc21d7e92392 1869 4cb3 b60d 6e6e5a2eaffd

Πειραματιστήκαμε και διαπιστώσαμε.. Το νερό δεν έχει ούτε γευση.. ούτε χρωμα.. ούτε μυρωδιά.. αλλά ούτε και σχήμα.. Πως κάποια αντικείμενα βυθίζονται ενώ αλλά επιπλέουν.. Καποια διαλύονται μέσα στο νερό ενώ αλλά όχι.. Κάποια απορροφούν το νερό ενώ αλλά πάλι όχι..

8b1355a5 6296 4609 97d0 2aa9414ea448 952afbc2 3cbf 4368 a778 19b553fa4c48 db7bb0b0 2cd5 4ee7 9419 6c731343233c

αρχείο λήψης 3517c8f4 c423 4733 a8eb 32dbf45fc491 450963ec 7fc5 43a9 878a b6cb9f8a959c

Μαθαμε για τη τήξη και τη πήξη.. τοποθετώντας ποτηράκια με νερό στη κατάψυξη μας και παρατηρώντας ποτέ λιώνει πιο εύκολα στην συνέχεια. Παίξαμε με τις λέξεις φτιάχνοντας συνθέτες λέξεις με πρώτο συνθετικό τη λέξη «νερό», και στη συνέχεια τις ζωγραφίσαμε..

94b188eb f589 4be4 bd93 4771006e258a

Μαθαμε πως αυτό που θεωρούμε δεδομένο και αυτόνοητό δεν είναι πάντα.. οπως και το νερό τι είναι η λειψυδρία ;; Τι μπορουμε να κάνουμε για να φροντίζουμε να μη το σπαταλάμε αλόγιστα;;; Τόσο στη προσωπική υγιεινή, στη καθαριότητα του σπιτιού κι του κήπου και στην ύδρευση ..

4979bb1b 3b98 4288 baaa 6a8339b3f9eb cf8896dc 533b 4f63 b767 ccece3c6983d

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *