ΘΥΜΩΝΩ ΟΤΑΝ

Σε αυτό το μάθημα ο στόχος μας ήταν να βοηθήσουμε τα παιδιά να αναγνωρίζουν  τον θυμό στον εαυτό μας αλλά και στους άλλους. Να ερευνήσουν ποια πράγματα κάνουν τους ανθρώπους να θυμώνουν. Το σώμα μας, μας ειδοποιεί για το πότε είμαστε θυμωμένοι και οι συμπεριφορές που πολλές φορές εκδηλώνουμε τον θυμό μας δεν είναι όλες καλή επιλογή.  Καταγράψαμε λοιπόν τι μας θυμώνει…

Στην συνέχεια διαβάσαμε το βιβλίο «Θυμώνω» που μας βοήθησε πολύ να  αντιληφθούμε με τι θυμώνουμε και με τι κάνουμε άλλους να θυμώσουν μαζί μας..

Νιώθουμε σαν ηφαίστειο , σαν να έχουμε ένα ανεμοστρόβιλο μέσα μας ! Βάλαμε σε ένα μπουκάλι νερό , σαπούνι πιάτων, λίγο χρώμα και χρυσόσκονη και δημιουργήσαμε έναν ανεμοστρόβιλο.. Πόσο γρήγορα γυρνάει αλλά σιγά σιγά ηρεμεί !!!

Και πως νιώθουμε τον θυμό στο σώμα μας ; Περιγράψαμε τις εξωτερικές σωματικές ενδείξεις με ανάλογες ερωτήσεις και  τις  καταγράψαμε σε μια φιγούρα ενός παιδιού ! Πως είναι τα φρύδια του;( Συνοφρυωμένα). Πως είναι τα χέρια του;( Σφιγμένα). Πως είναι το χρώμα του; ( Κόκκινο) Πως είναι το στόμα του;( Στραβωμένο). Πως είναι τα μάτια του;( Γυαλίζουν)Τα δόντια μας τρίζουν, η καρδιά χτυπά δυνατά, οι τρίχες του σώματός μας σηκώνονται, το στομάχι  μας γαργαλάει , τα χέρια μας γίνονται μπουνιές ..

Το στολίσαμε στο σπίτι των συναισθημάτων μαζί με την καρέκλα της ηρεμίας.

Φτιάξαμε θυμόμετρα για να καταγράφουμε το θυμό μας στο σπίτι.

Παίξαμε ένα ψυχοκινητικό παιχνίδι που λέγεται ” το θυμωμένομακαρόνι

Σ’ αυτό το παιχνίδι πρέπει τα μακαρόνια να ” έχουν βράσει καλά και ότι είναι έτοιμα για σερβίρισμα. Τα παιδιά πρεπει να είναι πραγματικά χαλαρά.

Πόσο θυμωμένος είμαι!!!

 

Ζωγραφίσαμε τον εαυτό μας θυμωμένο και  πότε θυμώνουμε…

Εσύ έννιωσες ποτέ θυμό στο σώμα σου και πως το κατάλαβες ;

Κάναμε τις θυμωμένες μάσκες …

ΛΕΞΙΚΟ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΩΝ

Στη συνέχεια δημιουργήσαμε  το Λεξικό Συναισθημάτων… 

και συνεχίζουμε….