‘Eργο Etwinning…… THE WORLD AS I LIKE IT (Ο ΚΟΣΜΟΣ ΟΠΩΣ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ…)

Το eTwinning είναι η κοινότητα των σχολείων της Ευρώπης…

To eTwinning είναι η κοινότητα των σχολείων της Ευρώπης και  προσφέρει μία ασφαλή πλατφόρμα για το προσωπικό (εκπαιδευτικούς, διευθυντές, βιβλιοθηκάριους κ.λ.π) που εργάζεται σε σχολεία των συμμετεχουσών Ευρωπαϊκών χωρών, προκειμένου να επικοινωνήσουν, να συνεργαστούν, να αναπτύξουν σχέδια, να μοιραστούν και εν ολίγοις να νιώσουν ότι αποτελούν μέρος της πιο συναρπαστικής μαθησιακής κοινότητας στην Ευρώπη. Το eTwinning συγχρηματοδοτείται από το Erasmus+, το Ευρωπαϊκό πρόγραμμα για την Εκπαίδευση, την Κατάρτιση, τη Νεολαία και τον Αθλητισμό.

Eργο Etwinning…… THE WORLD AS I LIKE IT

                                    Ο κόσμος όπως μου αρέσει…

Έτσι ξεκινήσαμε και εμείς το ταξίδι μας…

Πιστεύουμε ότι η προώθηση του ενεργού πολίτη πρέπει να ξεκινήσει από τα πρώτα χρόνια της ζωής ενός παιδιού.

Αυτό το έργο βασίζεται στην πεποίθηση ότι τα παιδιά μπορούν να προτείνουν έναν καλύτερο τρόπο διαχείρισης και διαβίωσης στον κόσμο, ξεκινώντας από τον τόπο όπου ζουν.

Μετά από μια πρώτη γνώση και εξερεύνηση των πόλεων, των  χωριών ή των φυσικών τοπίων, που ζούσαν και κατοικούσαν τα παιδιά μας, τα παιδιά θα συμμετάσχουν στη λειτουργία μικρών ή μεγάλων μετασχηματισμών χρησιμοποιώντας τη δημιουργικότητά τους.

Συναντηθήκαμε και ξεναγηθήκαμε στον εσωτερικό και εξωτερικό χώρο του κτιρίου από τον υπεύθυνο Δημήτρη Παγιούλα της εθελοντικής ομάδας των παιδιών να τονίσω ηλικίας 12-17 ετών του χωριού μας που μεταμόρφωσαν και ανακαίνισαν με  μπόλικο μεράκι και θετική διάθεση  το κτίριο του Παλιού Σιδηροδρομικού Σταθμού της κοινότητας και δημιούργησαν ένα στέκι για μικρούς και μεγάλους .

Έδωσαν  χρώμα και ζωντάνια σε όλο το χώρο του Σταθμού.

Σε ευχαριστούμε πολύ Δημήτρη για την όμορφη και θερμή σου  ξενάγηση! Καλή μας Αντάμωση! 

Οι μικροί εξερευνητές του Νηπιαγωγείου Ν. Φιλαδέλφειας…

Εσωτερικός χώρος του Σιδηροδρομικού Σταθμού του χωριού!

Εξωτερικός χώρος στου Σταθμού!

Το διασκεδάζουμε προκλητικά  …

Ένα παρτέρι μπορεί να σχεδιαστεί και να δημιουργηθεί σε μια πλατεία ή μια καλλιτεχνική εγκατάσταση σε μια βιβλιοθήκη: ας ακολουθήσουμε και υποστηρίξτε ιδέες και έργα για παιδιά.

Εμείς βρήκαμε δυο σημεία με τα παιδιά  στον εξωτερικό χώρο που θέλουν επιδιόρθωση και αυτό θα προσπαθήσουμε να υλοποιήσουμε με τη βοήθεια σας γονείς μας   όταν ανοίξει με το καλό  το σχολείο, γιατί όλοι μαζί μπορούμε…

Όλες οι δράσεις, τα σχέδια, οι ιδέες που αναπτύσσονται από τους νέους εταίρους και μοιράζονται ο ένας τον άλλον θα μας επιτρέψουν να πραγματοποιήσουμε νέες προοπτικές για τον μελλοντικό κόσμο στον οποίο οι μαθητές μας είναι πρωταγωνιστές.

Στόχοι

Προώθηση της εξερευνητικής ικανότητας και της συλλογικής εργασίας

Να αυξήσουν την ανεξαρτησία και την επινοητικότητα των παιδιών στη μαθησιακή τους διαδικασία.

Για τη βελτίωση των δεξιοτήτων επικοινωνίας, λήψης αποφάσεων και επίλυσης προβλημάτων

Ανάπτυξη και εφαρμογή δεξιοτήτων υπηκοότητας. Να αναπτύξει το αίσθημα ευθύνης

Να χρησιμοποιήσουμε τη δημιουργικότητα και το πνεύμα πρωτοβουλίας/Βασικές ικανότητες: θα προωθηθούν, ιδίως, όλες οι βασικές ικανότητες. Προσωπικά, κοινωνικά και εκμάθηση ικανότητας.

Ικανότητα ιθαγένειας. Ικανότητα επιχειρηματικότητας. Πολιτιστική ευαισθητοποίηση και ικανότητα έκφρασης.

Ψηφιακή ικανότητα.

Και επειδή ο κόσμος που μας αρέσει είπανε τα παιδιά  θέλουμε να έχει καλή καρδιά, ωραία  λουλούδια, ουράνιο τόξο με χρώματα, να είναι γεμάτος χαρά , να αγαπάει τη φύση και να βοηθάει ο ένας τον άλλον. Αυτόν τον κόσμο  θα υποστηρίξουμε και εμείς  οι μεγάλοι για να είναι πιο όμορφος και πιο δυνατός!!! 

Συνεχίσαμε τη δράση μας ακούγοντας το «Τραγούδι των χρωμάτων» και την απογειώσαμε με τα παιδιά ζωγραφίζοντας όλα τα θέλω μας  στο χαρτί.

Πρώτα, όλοι οι συμμετέχοντες τάξη / σχολείο / παιδί παρουσιάζονται και το χωριό / περιοχή όπου ζουν περιγράφοντας τι βλέπουν, ακούνε, αγγίζουν ή γευτούν. Θα πρέπει μετά από μια σύντομη βόλτα στο σχολείο και τα γνωστά μέρη. Μπορούν να μοιραστούν με τους συνεργάτες μερικές φωτογραφίες και σχέδια του αγαπημένου τους χώρου.

Μέλη του έργου (10)

zakelini fountoukidou

nipiagogeio of N filadelfia , Ν.Φιλαδέλφεια, Ελλάδα


Asterio Farmaki

nipiagogeio of N.filadelfia, Ν Φιλαδέλφεια, Ελλάδα


Aygül Kartal (Ιδρυτής)

Çağlayan Osman Hacıalioğlu Ortaokulu, Fındıklı, Τουρκία


Catalina Roxana Olaru

Scoala gimnaziala «Dimitrie Luchian», Piscu, Galati, Galați, Ρουμανία


Cecilia Bizzarri

DDS Circ. 2 di Marsciano, Marsciano (Pg), Ιταλία


Gabriella Glieca

ICS 3 di Chieti, Chieti (CH), Ιταλία


Maria Pilosu (Ιδρυτής) 

ICS «E. Cortis» di Quartucciu, Quartucciu (Ca), Ιταλία


Maria Elisabetta Cuccus

ICS «E. Cortis» di Quartucciu, Quartucciu (Ca), Ιταλία


Myriam Perseo

ICS «E. Cortis» di Quartucciu, Quartucciu (Ca), Ιταλία


rita micheletto

ICS 12 Golosine di Verona, Verona (Vr), Ιταλία

Στο τέλος, μια τελική εικονική έκθεση μπορεί να εκθέσει όλα τα έργα, τις ιδέες και τα έργα των μαθητών μας για να επιτύχει έναν βιώσιμο και καλύτερο κόσμο…

Αφήστε μια απάντηση