Δημοσιεύθηκε στην Χωρίς κατηγορία

Χριστουγεννιάτικη γιορτή



Λήψη αρχείου

Δημοσιεύθηκε στην Χωρίς κατηγορία

Τροχονόμος στο σχολείο μας



Λήψη αρχείου

Δημοσιεύθηκε στην Χωρίς κατηγορία

Χριστουγεννιάτικο εργαστήρι



Λήψη αρχείου

Δημοσιεύθηκε στην ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΙΑΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ

Κουκλοθέατρο



Λήψη αρχείου

Δημοσιεύθηκε στην ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ-ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΙΑΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ

Βιβλία σε ρόδες



Λήψη αρχείου

 

Δημοσιεύθηκε στην ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΙΑΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ

28η Οκτωβρίου



Λήψη αρχείου

Δημοσιεύθηκε στην ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ-ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΙΑΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ

Ερωτηματολόγιο



Λήψη αρχείου

Δημοσιεύθηκε στην ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ-ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΙΑΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ

Εβδομάδα προγραμματισμού.

  • Δραστηριότητα προγραμματισμού

Έχουμε προσεγγίσει και συζητήσει από πρίν με τα παιδιά τη θεματική ενότητα:

” Εποχές του χρόνου”.Στη συνέχεια τα νήπια καλούνται να εντοπίσουν κάρτες που αντιπροσωπεύουν τις εποχές μέσα στο πλέγμα κινήσεων, ανάλογα με αυτό που ρωτά με τη μορφή αινίγματος η εκπαιδευτικός.Στη συνέχεια οι μαθητές/τριες πλοηγούν το Beebot στο εικονίδιο που ταιριάζει με την κατάλληλα εποχή.

 

  • Κίνηση ρομπότ σε λαβύρινθο, με δυνατότητα διόρθωσης προγράμματος.

Στο Φωτόδεντρο χρησιμοποιήσαμε ένα περιβάλλον προγραμματισμού ρομπότ, με τη χρήση εντολών κίνησης.https://photodentro.edu.gr/v/item/ds/8521/11291

Στόχος του μαθησιακού αντικειμένου είναι τα παιδιά να δημιουργήσουν προγράμματα με τις βασικές εντολές προγραμματισμού (κατεύθυνσης και προσανατολισμού, εκτέλεσης, παύσης, διακοπής και διαγραφής προγράμματος, καθώς και διαγραφής ίχνους), ώστε να οδηγήσουν το ρομπότ στην έξοδο από τον λαβύρινθο. Το μαθησιακό αντικείμενο δίνει τη δυνατότητα στους μαθητές να πειραματιστούν με τις εντολές προγραμματισμού για να οδηγήσουν το ρομπότ στην έξοδο του λαβυρίνθου, να δοκιμάσουν τη λύση του προβλήματος, να διορθώσουν το πρόγραμμα που έχουν σχεδιάσει και να ξαναπροσπαθήσουν, ώστε να βρουν την κατάλληλη λύση.