ΕΟΡΤΑΣΜΟΣ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΕΠΕΤΙΟΥ ΤΗΣ 28ης ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 1940
Την Παρασκευή 25 Οκτωβρίου πραγματοποιήθηκε ο εορτασμός της 28ης Οκτωβρίου με γιορτή που έλαβε χώρα στην αίθουσα πολλαπλών χρήσεων του Δημοτικού σχολείου Νεοχωρίου με θέμα: “Ας θυμηθούμε τις ηρωικές ημέρες του 1940” όπου φιλοξενηθήκαμε στα πλαίσια της Μετάβασης από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό. Τα παιδιά είπαν ποιήματα και τραγούδια με τα παιδιά της Γ και Δ τάξης του Δημοτικού Σχολείου.
Η καθιερωμένη μαθητική παρέλαση έλαβε χώρα την Δευτέρα 28 Οκτωβρίου
αφού προηγήθηκε κατάθεση στεφάνων στην πλατεία του χωριού
και απαγγελία ποιημάτων από τα παιδιά του Νηπιαγωγείου.
Ενδεικτικές δημιουργίες των προηγούμενων ημερών από τα παιδιά του νηπιαγωγείου μας.
ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ ΝΕΟΧΩΡΙΟΥ ΣΧ ΕΤ 2024 -25
Εργαστήριο Δεξιοτήτων, 1ος θεματικός κύκλος: «Η μοναδική μου οικογένεια – Παρέα με τον ‘Ελφι τον Ουρανοκατέβατο»
Mε αφορμή την παρακολούθηση του παραμυθιού «Η μοναδική μου οικογένεια – Παρέα με τον ‘Ελφι τον Ουρανοκατέβατο» της Ι. Μανάφη, πραγματοποιήσαμε διάφορες δραστηριότητες, οι οποίες στόχευσαν στην επίτευξη προκαθορισμένων στόχων και στις οποίες τα παιδιά συμμετείχαν με ενθουσιασμό και χαρά όπως φαίνεται και παρακάτω:
Εργαστήριο Δεξιοτήτων, 1ος θεματικός κύκλος: «Η μονα-δική μου οικογένεια»
Στα πλαίσια του Εργαστήριου Δεξιοτήτων: Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ – Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη Ανθρώπινα δικαιώματα και 1ου θεματικού κύκλου για την φετινή σχολ χρονιά με θέμα «Η μονα-δική μου οικογένεια» υλοποιούνται διάφορες δραστηριότητες προκειμένου α) να «ξανασυστηθούν» οι μαθητές με κριτήριο το οικογενειακό τους πλαίσιο, β) να προκληθεί το ενδιαφέρον των μαθητών σχετικά με τη διαφορετική δομή άλλων οικογενειών εκτός από τη δική τους, γ) να εντοπίσουν ομοιότητες και διαφορές μεταξύ των οικογενειών των συμμαθητών τους, δ) να εκφράσουν αντιλήψεις, συναισθήματα, ιδέες για την έννοια της «οικογένειας», ε) να έρθουν σε επαφή με όψεις της οικογενειακής πολυμορφίας μέσω παραμυθιού
Στο πρώτο εργαστήριο δημιουργήθηκαν τα παρακάτω σπιτάκια από τα παιδιά με σκοπό να ξανασυστηθούν στην ομάδα και να μελετήσουν και τις άλλες οικογένειες.
ΤΟ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ ΜΑΣ- Το “σήμα” της τάξης μας και τα πορτραίτα μας για το σχολ. έτος 2024 25.
Οι παρακάτω δραστηριότητες ενθαρρύνουν πάντα την προσωπική έκφραση, τη συνεργασία και την αίσθηση του ανήκειν στην τάξη και επιλέχθηκαν να πραγματοποιηθούν με την ομάδα για το σχολ έτος 2024 25 μετά την αρχική σύναψη συμβολαίου των κανόνων της τάξης μας.
- Δημιουργία του σήματος της τάξης: Με τη συμμετοχή όλων των παιδιών σχεδιάσαμε σε μεγάλο χαρτί το σήμα της τάξης μας που για φέτος επιλέξαμε το σχήμα μιας καρδιάς και στη μέση έναν πύργο που μένουν οι σούπερ μαθητές.
- Δημιουργία πορτραίτου: Κάθε παιδί έφτιαξε το δικό του πορτραίτο και το συζητήσαμε στην τάξη. Αυτό τους βοήθησε να νιώσουν αναγνωρισμένα και να εκφραστούν.
4 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ-ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΖΩΩΝ
Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα των Ζώων, τα παιδιά μοιράζονται προσωπικές εμπειρίες και αποκτούν γνώσεις για τα ζώα. Στο πλαίσιο αυτό, αναλογίζονται τον τρόπο ζωής, τις συνήθειες και τις ανάγκες των ζώων, ενώ εκφράζουν τα συναισθήματά τους. Χρησιμοποιώντας εικόνες, συζητούν για τη σωστή συμπεριφορά απέναντι στα ζώα.
Μιλήσαμε για την Παγκόσμια Ημέρα των Ζώων και εξηγήσαμε γιατί γιορτάζουμε τα ζώα και την προστασία τους. Διαβάσαμε ένα παραμύθι με τίτλο “ΞΟΥΤ” που δείχνει σωστή και λανθασμένη συμπεριφορά προς τα ζώα (π.χ. φροντίδα, κακοποίηση, σωστή διατροφή κ.λπ.). Τα παιδιά έκαναν συζήτηση για το πώς πρέπει να φροντίζουμε τα ζώα και ποιοι είναι οι σωστοί τρόποι να τα αντιμετωπίζουμε και στη συνέχεια ζωγραφίσαμε ό,τι θέλαμε από το παραμύθι.
Κάθε παιδί διηγήθηκε μια προσωπική του εμπειρία με κάποιο ζώο (είτε έχει κατοικίδιο, είτε έχει συναντήσει κάποιο ζώο στη φύση).
Παίξαμε παιχνίδι εξερεύνησης αφού πρώτα δείξαμε εικόνες ζώων (άγρια ή κατοικίδια) και ρωτήσαμε τα παιδιά για τις συνήθειες, τις ανάγκες και τον τρόπο ζωής τους. Τα παιδιά προσπάθησαν να μαντέψουν πώς ζουν αυτά τα ζώα, τι τρώνε, πού ζουν κ.λπ
Τα παιδιά έφτιαξαν με πιατάκια μια εικαστική δημιουργία για την Παγκόσμια Ημέρα των Ζώων με τον “ΞΟΥΤ” και ανακεφαλαιώνοντας την ημέρα και έγραψαν ένα μήνυμα για την Παγκόσμια Ημέρατων Ζώων.
1η ΟΚΤΩΒΡΗ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΗΛΙΚΙΩΜΕΝΩΝ
Στο σχολείο μας, με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Τρίτης Ηλικίας, μας δίνεται η ευκαιρία να τιμήσουμε τους ηλικιωμένους και να αναλογιστούμε την εμπειρία και τη σοφία που φέρνουν μαζί τους. Είναι η στιγμή να θυμηθούμε την αξία της αλληλεγγύης, του σεβασμού και της φροντίδας για εκείνους που έχουν προσφέρει τόσα πολλά στην κοινωνία μας.
Μέσα από εκπαιδευτικές δραστηριότητες, συζητήσεις και έργα, ενθαρρύνουμε τους μαθητές να αναγνωρίσουν τη σημασία της σύνδεσης των γενεών και να κατανοήσουν τις ανάγκες και τα δικαιώματα των ηλικιωμένων. Η τρίτη ηλικία δεν είναι μόνο μια περίοδος της ζωής που αξίζει σεβασμό και φροντίδα, αλλά και μια πηγή σοφίας και εμπειριών που πρέπει να μεταδοθεί στις νεότερες γενιές.
Ενδεικτικά πραγματοποιήσαμε τις εξής δραστηριότητες:
Aχικά παρακολουθήσαμε ένα animation με τίτλο “THE GRANDFATHER AND THE GRANDSON” και συζητήσαμε για τις ανάγκες αυτής της ηλικίας και πόσο σημαντικοί είναι στη ζωή μας.
Στη συνέχεια δημιουργήσαμε ένα μεγάλο κολάζ και μία ατομική κατασκευή δώρο για τον παππού και την γιαγιά ανάλογα με την προτίμηση κάθε παιδιού.
Τέλος τραγουδήσαμε το τραγούδι : Hippoβρύχιος – Σε Αγαπώ Παππού, Σε Αγαπώ Γιαγιά
11η Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού – Ευρωπαϊκή Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού 2024
11η Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού – Ευρωπαϊκή Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού 2024
Η 11η Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού και η Ευρωπαϊκή Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού 2024 φαίνεται να προωθούν μια εξαιρετική πρωτοβουλία για την ενίσχυση της σημασίας του αθλητισμού και της σωματικής άσκησης στις νέες γενιές.
Η κοινή δραστηριότητα των μαθητών του Νηπιαγωγείου μας με τα παιδιά του Δημοτικού Σχολείου Νεοχωρίου δείχνει τη δύναμη της συνεργασίας και της κοινής συμμετοχής στον αθλητισμό, ενώ το μήνυμα «Αθλούμαστε Μαζί. Δίνουμε ποιότητα στη Ζωή» υπογραμμίζει τη σημασία της σωματικής δραστηριότητας για την υγεία και την ευημερία.

































