Το τρίτο μας εργαστήριο από την θεματική ενότητα “Δημιουργώ και Καινοτομώ- Δημιουργική σκέψη και Καινοτομία” με στόχο οι μαθητές να σκεφτούν και να βρουν
απαντήσεις σε ερωτήσεις για το διάστημα, την γη, το φεγγάρι, τον ήλιο, με βάση τις αρχές του εποικοδομητισμού
και με μεθόδους διερευνητικής μάθησης, έφτασε στο τέλος του!
Ενδεικτικά αναφέρονται παρακάτω μερικές από τις δραστηριότητές μας:
Γνωρίσαμε την γη. Μάθαμε πως γυρίζει, πειραματιστήκαμε με τον φακό για να κατανοήσουν την εναλλαγή μέρας και νύχτας και γίναμε και οι ίδιοι ήλιος και φεγγάρι!
Χωρίσαμε σε πρωί, μεσημέρι και βράδυ διάφορες δραστηριότητες και ζωγραφίσαμε πράγματα που κάνουμε την μέρα και πράγματα που κάνουμε την νύχτα.
Αντιστοιχήσαμε εικόνες και σκιές των πλανητών με το εργαλείο wordwall
Μάθαμε για τους πλανήτες και το ηλιακό σύστημα. Είδαμε με την βοήθεια του υπολογιστή το ηλιακό μας σύστημα, διαβάσαμε γι’ αυτό, ζωντανέψαμε τους πλανήτες στην τάξη μας με την βοήθεια του devar.
Συνεργαστήκαμε και φτιάξαμε το δικό μας ηλιακό σύστημα και γράψαμε τα ονόματά τους.
Μάθαμε για τους αστροναύτες. Τι φοράνε, τι τρώνε, γιατί πετάνε;
Βάλαμε τους αστροναύτες από τον μεγαλύτερο στον μικρότερο και αντίστροφα
Γράψαμε τις λέξεις ΑΣΤΡΟΝΑΥΤΗΣ και ΔΙΑΣΤΗΜΟΠΛΟΙΟ
Παίξαμε επιτραπέζια παιχνίδια με θέμα το διάστημα!
Φτιάξαμε παζλ!
Με την βοήθεια της μελισσούλας μας (bee-bot) ταξιδέψαμε στο διάστημα και βοηθήσαμε τον αστροναύτη να φτάσει στον πύραυλό του!
Γίναμε κι εμείς αστροναύτες και ταξιδέψαμε στο διάστημα!
Μάθαμε με την βοήθεια εικονόλεξου το τραγούδι: ‘Ενας ‘Ηλιος, μια Γη, ένα Φεγγάρι”
Εκτοξεύσαμε τους δικούς μας χρωματιστούς πυραύλους μαθαίνοντας να μετράμε αντίστροφα!
Το εργαστήριο μας ενέπνευσε τα παιδιά να φτιάξουν τις δικές τους κατασκευές και ζωγραφιές στο σπίτι.

















