Η καλλιέργεια της οικολογικής συνείδησης, της ατομικής και κοινωνικής ευθύνης και της υγιεινής διατροφής είναι οι βασικότεροι στόχοι του Σχεδίου Δράσης με τίτλο: «Υγιή παιδιά, υγιής πλανήτης». Βασικός σκοπός των εργαστηρίων είναι η σύνδεση των διατροφικών συνηθειών με την προστασία του περιβάλλοντος. Οι μαθητές θα πληροφορηθούν για τα είδη των τροφών και τις θρεπτικές τους αξίες βάσει της μεσογειακής διατροφής , συνδυάζοντας τα στοιχεία αυτά με τη βιωσιμότητα του περιβάλλοντος . Στόχος είναι τα παιδιά να υιοθετήσουν διατροφικές συνήθειες υγιεινές και περιβαλλοντικά ορθές, οι οποίες θα συνδέονται με τη μεσογειακή διατροφή.
Οι δεξιότητες που επιδιώκουμε να αποκτήσουν τα παιδιά είναι:
Δεξιότητες μάθησης (1ος κύκλος)
Δημιουργικότητα, Επικοινωνία, Κριτική σκέψη, Συνεργασία
Δεξιότητες Ζωής (2ος κύκλος)
Aυτομέριμνα, Ενσυναίσθηση και ευαισθησία, Κοινωνικές Δεξιότητες, Πρωτοβουλία, Υπευθυνότητα
Δεξιότητες τεχνολογίας και επιστήμης (3ος κύκλος)
Δεξιότητες ανάλυσης και παραγωγής περιεχομένου σε έντυπα και ηλεκτρονικά μέσα
Δεξιότητες του νου (4ος κύκλος)
Επίλυση προβλημάτων, Κατασκευές, Πλάγια σκέψη
Φωτογραφικό υλικό από τις δραστηριότητες του κύκλου του Εργαστηρίου.
Μυστικό κουτί με λέξεις.
Κολάζ – Θάλασσα & Στεριά.
Ταξινόμηση – Φρούτα & Λαχανικά.
Οικολογικό αποτύπωμα τροφίμων.
Κολάζ >Τι εφαγα για πρωινό / Στατιστική έρευνα > τι έφαγα για κολατσιό σήμερα
Οι πυραμίδες μου!!!
Το ταξίδι της μπανάνας – τροφοχιλιόμετρα.
Τα κάναμε σαλάτα/ Η ψαρόσουπα (βιωματικά παιχνίδια).
Χαρούμενος – λυπημένος ουρακοτάγκος/ τροφομαχίες (βιωματικά παιχνίδια).
Μελέτη ενός Μπέργκερ!!!/ Λαβύρινθος (ενδεικτικές εργασίες).
4 εποχές γεμάτες φρούτα και λαχανικά!!! (βιωματικό παιχνίδι).
Ο Βασιλιάς της Ζάχαρης!!!
Στη λαϊκή αγορά!!!
Αξιολογώντας τον κύκλο του Εργαστηρίου τα παιδιά έδειξαν ενδιαφέρον σε όλες τις βιωματικές δραστηριότητες και τα παιχνίδια, ενώ παράλληλα συνεργάστηκαν στο μέγιστο βαθμό αξιοποιώντας τη δυναμική της ομάδας και της συμμετοχής.




























