Χειμώνας
Παρακάτω ακολουθούν μερικές από τις δραστηριότητες που υλοποιήθηκαν την πρώτη εβδομάδα μετά από την επιστροφή μας από τις διακοπές των Χριστουγέννων.
Ο χειμώνας μέσα από την τέχνη.Μιλώντας για τις αλλαγές στη φύση…
Χιονάνθρωποι παντού!
- Χρησιμοποιώντας την τεχνική των φυσαλλίδων (Bubble rap):
- Δημιουργήσαμε με την τεχνική της χαρτοκοπτικής και του κολάζ υπέροχους χιονάνθρωπους. Τα υλικά φυσικά και ανακυκλώσιμα.
Φτιάξαμε το δικό μας χιόνι και φυσικά τον δικό μας χιονάνθρωπο.
Το αποτέλεσμα άφησε τα παιδιά άφωνα.
Και εννοείται ότι απέκτησε και δικό του σπίτι!
Χειμωνιάτικα σπιτάκια με εφημερίδες. Κολάζ και βάψιμο με τέμπερες:
Χ…όπως Χειμώνας και Χιονάνθρωπος. Φτιάξαμε το Χ με:
- Τουβλάκια

- Μαρκαδόρους

- Παραμύθια

- Με γλωσσοπίεστρα

- Με σύρμα πίπας

- Σχηματίζοντάς το πάνω στο αλεύρι

- Φωτοτυπίες ασκήσεων

Βρήκαμε λέξεις που ξεκινούν με το γράμμα Χ:
Μάθαμε τον αριθμό 8, καθώς μας θύμισε το σώμα του χιονάνθρωπου!

Καλώς ήρθες 2024 και στο σχολείο μας!
«Μύρισε» Χριστούγεννα στο 1ο Νηπιαγωγείο Ναυπλίου
Με πολλή χαρά γιορτάσαμε και φέτος τα Χριστούγεννα στο σχολείο μας.
Μέσα από παραμύθια, ατομικές και ομαδικές εργασίες, τραγούδια και παιχνίδια τα παιδιά κατάλαβαν την αξία των Χριστουγέννων.
- Παρακολούθηση θεατρικής παράστασης.
Την Τετάρτη 6 Δεκεμβρίου 2023 το σχολείο μας παρακολούθησε την θεατρική παράσταση «Ο παπουτσής και οι καλικάντζαροι» (Ρέον Θέατρο).

- Τα παιδιά έφεραν τα δικά τους στολίδια για το δέντρο και με πολλή χαρά το στόλισαν.

- Στολίσαμε τις πόρτες των τάξεων.

- Πόσα παραμύθια μέχρι τα Χριστούγεννα; Προωθώντας την φιλαναγνωσία!

- Μιλήσαμε για τα Χριστούγεννα και με την τεχνική του καταιγισμού ιδεών αποτυπώσαμε στο χαρτί τις σκέψεις μας γύρω από τη γιορτή των Χριστουγέννων (ιστόγραμμα)

- Ο καθένας μας κρύβει ένα φως που είναι μοναδικό! Ατομικές κατασκευές από ρολό χαρτιού υγείας.

- Φτιάξαμε χριστουγεννιάτικες χειροτεχνίες με διάφορες τεχνικές:
- Φτιάξαμε χριστουγεννιάτικα στολίδια από γλωσσοπίεστρα.

- Ο Ρούντολφ με τις παλάμες μας!

- Κατασκευάσαμε χριστουγεννιάτικες κάρτες και γράψαμε ευχές.

- Δ όπως…. Δέντρο Χριστουγέννων!

- Κατασκευή δέντρου με τη μέθοδο Origami.

- Φτιάξαμε τον Άγιο Βασίλη και κολλήσαμε βαμβάκι για μούσι.

- Χριστουγεννιάτικα λαμπιόνια από ρολό.

- Παίξαμε χριστουγεννιάτικα παιχνίδια.

- Διαβάσαμε χριστουγεννιάτικα αινίγματα.

- Προετοιμασία σκηνικών για τις Χριστουγεννιάτικες γιορτές των 3 τμημάτων μας!

- Φτιάξαμε τις προσκλήσεις για τη γιορτή μας με θέμα το χριστουγεννιάτικο στεφάνι.

- Προγραμματισμένος εκκλησιασμός στον Άγιο Αναστάσιο.

- Γράψαμε γράμμα στον Άγιο Βασίλη!

- Αποτυπώσαμε τα χεράκια πάνω σε χαρτόνι και φτιάξαμε το δέντρο των ευχών (ομαδικά εργασία).

- Έτοιμα και τα οικολογικά μας Ημερολόγια…από χαρτόκουτο!

Καλές γιορτές,
Οι εκπαιδευτικοί του 1ου Νηπιαγωγείου Ναυπλίου
ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ
Βεβαίωση συμμετοχής σχολείου
Έκθεση Εξωτερικής Αξιολόγησης του Έργου της Σχολικής Μονάδας 2022-2023
Θεατροπαιδαγωγός στη σχολική τάξη

Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που στο νηπιαγωγείο μας φέτος διαθέτουμε και θεατροπαιδαγωγό!
Με απόφαση του Συλλόγου Διδασκόντων του σχολείου μας, αποφασίστηκε ομόφωνα η αποδοχή πρότασης προπτυχιακού φοιτητή του Τμήματος Θεατρικών Σπουδών του Παν/μίου Πελ/σου για πρακτική άσκηση.
Η Δραματική Τέχνη στην Εκπαίδευση ασκεί αποδεδειγμένα ευεργετική επίδραση στο παιδί:
Τροφοδοτεί τη φαντασία του.
Βοηθά στην κοινωνικοποίησή του.
Συγκεντρώνει την προσοχή του.
Το ηρεμεί και το απελευθερώνει από άγχη και φοβίες.
Το παιδί αφομοιώνει διδάγματα και διαπλάθει τον χαρακτήρα του.
Διασκεδάζει με την καρδιά του.
Ισορροπεί αρμονικά τις διανοητικές και ψυχοσωματικές δυνάμεις του.
Εξελίσσει την προσωπικότητά του.
Καλλιεργεί αρμονικά το σώμα, την ψυχή και το πνεύμα του.
Αναπτύσσει φιλίες και συνεργασίες.
Έρχεται σ΄επαφή με την τέχνη και τον πολιτισμό και καλλιεργεί το αισθητικό του κριτήριο.
Εμπλουτίζει εμπειρίες, δημιουργεί διαπροσωπικές σχέσεις και αναπτύσσει πρωτοβουλίες.
Αποκτά την ικανότητα της σωστής χρήσης του προφορικού λόγου, μέσω του οποίου μπορεί να εκφραστεί και να εξωτερικεύσει σκέψεις και συναισθήματα.
Πάνω απ΄όλα, η Δραματική Τέχνη στην Εκπαίδευση δίνει έμφαση ψυχαγωγική και παιδαγωγική διάσταση του θεάτρου.





















































