Με αφορμή το τραγούδι οι μαθητές/τριες υλοποίησαν θεατρικό παιχνίδι με σκοπό την χρήση της γλώσσας σε διαφορετικές περιστάσεις και την επικοινωνία αποτελώντας το πρώτο στάδιο της δραματοποίησης με την έννοια ότι η έμφαση δίνεται στη σωματική έκφραση και στη κινητική δράση.
Με αφορμή τη διακόσμηση της τάξης υλοποιήθηκαν δραστηριότητες όπως ομαδοποίηση χρωμάτων και κινητικό παιχνίδι που είχε ως σκοπό την καλλιέργεια της λεπτής κινητικότητας. Ακόμη καλλιεργήθηκε η αδρή κινητικότητα με παιχνίδια ισορροπίας , συνεργασία μέσω των κινητικών παιχνιδιών τόσο μέσα όσο και έξω από την τάξη.