Επισκεψη οδοντιάτρου

IMG 20260226 095517

Την Πέμπτη 26 Φεβρουαρίου υποδεχθήκαμε την οδοντίατρο του Κέντρου Υγείας Εχίνου, κ. Αθηνά Μπομποτά. Με απλό και ευχάρηστο τρόπο μίλησε στους μαθητές του 2/θέσιου Νηπιαγωγείου Μύκης για τη στοματική υγιεινή και την ορθή χρήση της οδοντόβουρτσας. Ευχαριστούμε πολύ για την επίσκεψη.