Μέσα από μια ιστορία παρουσιάζουμε τις καιρικές αλλαγές .

Αφού δείξουμε στα παιδιά ένα μετεωρολογικό δελτίο επεξεργαζόμαστε τις πληροφορίες που ακούμε .
*Τι σημαίνουν τα σύμβολα πάνω στο χάρτη της Ελλάδας;
*Τι σημαίνουν οι αριθμοί που βρίσκονται πάνω στον χάρτη;
Έπειτα τα παιδιά έγιναν μικροί Μετερεωλογοι που παρουσιάζουν το δελτίο καιρού της Ελλάδας.
* Τι καιρό θα έχει στην Λέσβο- Αθήνα – Θεσσαλονίκη;
*Τι θερμοκρασία θα έχει Λέσβο, Αθήνα,Θεσσαλονίκη ;
* Έχουμε σε όλες τα γεωγραφικά σημεία τον ίδιο καιρό και θερμοκρασία ;

Ο κύκλος του νερου
Μέσα από ένα πείραμα (βράζοντας νερό στο μπρίκι προσπαθούμε να αναπαριστούμε τον κύκλο του νερού) Αφού γεμίσουμε με νερό το μπρίκι και το βρασουμε με την βοήθεια μιας πλαστικής επιφάνειας που τοποθετούμε από πάνω παρατηρουμε την δημιουργία υδρατμων (συμπύκνωση. Στην συνέχεια βλέπουμε να δημιουργούνται σταγονιδια που πέφτουν. Με αυτόν τον τρόπο προκύπτει η βροχόπτωση.
Πηξη η τήξη?
Παρουσιάζουμε διάφορα υλικά (μούστο παγωμένο ,παγάκια, σοκολάτα , σοκολάτα λιωμένη, Βιταμ,νερό ) .Τα παιδιά τα παρατηρούν και τα βάζουν στην σωστή κατηγορία “”πήξη “” η “”τήξη””
Τα πειράματα συνεχίζονται . Ποια υγρά θα μετατραπούν σε στερεά μορφή? Τα παιδιά κάνουν προβλέψεις και μετά από κάποιες ώρες παρατηρούν .
Ο χειμώνας συνεχίζεται και εμείς σκεφτόμαστε και τους μικρούς μας φίλους . Φτιάχνουμε για αυτούς ταιστρες με σπόρους μέσω της διαδικασίας της “”πήξης “”






