Προσεγγίζοντας το θέμα του τρύγου, αρχικά τα παιδιά γίνανε μικροί αμπελουργοί, έκοψαν, μάζεψαν και πάτησαν τσαμπιά από σταφύλια, μαθαίνοντας έτσι τη διαδικασία παραγωγής του μούστου.
![]() |
![]() |
![]() |
Στη συνέχεια, αφού μιλήσαμε για τα παράγωγα του σταφυλιού και τις συνταγές με μούστο, φτιάξαμε τα δικά μας μουστοκούλουρα, καταγράφοντας τα υλικά της συνταγής.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Στη συνέχεια τα παιδιά φτιάξανε τα δικά τους σταφύλια μετρώντας από το 1-4 (τοποθετώντας τόσα σταφύλια όσα έλεγε ο αριθμός ). Βάψαμε φύλλα και φτιάξανε το τύπωμα του. Στο τέλος γράψανε τη λέξη “Το Σταφύλι“.
|
|
Έπειτα, αφού παρατηρήσαμε και σχολιάσαμε τις εικόνες, το ρομποτάκι Βee-bot βοήθησε τα παιδιά να κατανοήσουν την διαδικασία παραγωγής του κρασιού.
![]() |
Ολοκληρώνοντας το θέμα, με αφορμή τον μύθο του Αισώπου “Η αλεπού και τα σταφύλια“, συζητήσαμε και μάθαμε την παροιμία “Όσα δεν φτάνει η αλεπού, τα κάνει κρεμαστάρια” και την αποτυπώσαμε σε μια ομαδική κατασκευή.
![]() |
![]() |
![]() |
Τέλος, τα παιδιά έγιναν αλεπούδες που προσπαθούσαν να πιάσουν τα σταφύλια, δραματοποιώντας τον μύθο που διαβάσαμε.
![]() |
![]() |
![]() |
Η διασκέδαση συνεχίστηκε μέσα από ένα γλωσσοδέτη όπου το κάθε παιδί έπρεπε να επαναλάβει ότι άκουγε ,δίχως να μπερδέψει την γλώσσα του!


















