Ο Τρύγος

Προσεγγίζοντας το θέμα του τρύγου, αρχικά τα παιδιά γίνανε μικροί αμπελουργοί, έκοψαν, μάζεψαν και πάτησαν τσαμπιά από σταφύλια, μαθαίνοντας έτσι τη διαδικασία παραγωγής του μούστου.

IMG20231102123604 censored IMG20231102124342 censored IMG20231102124433 censored

Στη συνέχεια, αφού μιλήσαμε για τα παράγωγα του σταφυλιού και τις συνταγές με μούστο, φτιάξαμε τα δικά μας μουστοκούλουρα, καταγράφοντας τα υλικά της συνταγής.

IMG 20231103 110132 IMG20231103110519 BURST001 COVER censored IMG 20231103 111525
IMG20231103120641 censored IMG20231103120719 IMG 20231103 165054

Στη συνέχεια τα παιδιά φτιάξανε τα δικά τους σταφύλια μετρώντας από το 1-4 (τοποθετώντας τόσα σταφύλια όσα έλεγε ο αριθμός ). Βάψαμε φύλλα και φτιάξανε το τύπωμα του. Στο τέλος γράψανε τη λέξη “Το Σταφύλι“.

IMG 20231103 165121
Μαθηματική άσκηση : Μετρώντας από το 1-4 βάζω τόσα σταφύλια όσα λέει ο αριθμός

IMG 20231103 171235
Μούστος από σταφύλι

Έπειτα, αφού παρατηρήσαμε και σχολιάσαμε τις εικόνες, το ρομποτάκι Βee-bot  βοήθησε τα παιδιά να κατανοήσουν την διαδικασία παραγωγής του κρασιού.

IMG 20231103 130806

Ολοκληρώνοντας το θέμα, με αφορμή τον μύθο του Αισώπου “Η αλεπού και τα σταφύλια“, συζητήσαμε και μάθαμε την παροιμία “Όσα δεν φτάνει η αλεπού, τα κάνει κρεμαστάρια” και την αποτυπώσαμε σε μια ομαδική κατασκευή.

η αλεπου παροιμια IMG20231106134401

Τέλος, τα παιδιά έγιναν αλεπούδες που προσπαθούσαν να πιάσουν τα σταφύλια, δραματοποιώντας τον μύθο που διαβάσαμε.

IMG20231106132236 IMG20231106132033 IMG20231106132428

Η διασκέδαση συνεχίστηκε μέσα από ένα γλωσσοδέτη όπου το κάθε παιδί έπρεπε να επαναλάβει ότι άκουγε ,δίχως να μπερδέψει την γλώσσα του!

IMG 20231109 154451
Γλωσσοδέτης