Προσεγγίζουμε τον χειμώνα διαβάζοντας ένα αγαπημένο ουκρανικό παραμύθι “” Το μαγικό γάντι “”, το οποίο αξιοποιείται δημιουργικά με δραστηριότητες, που αφορούν τους παρακάτω μαθησιακούς τομείς:
Παιδί και Μαθηματικά
Τα παιδιά κατανοούν την αλληλουχία των αριθμών και τους τακτικούς αριθμους (1ος, 2ος,3ος, 4ος, 5ος,6ος,7ος)
Στην συνέχεια τοποθετούν τα ζωάκια, με την σωστή σειρά μέσα στο γάντι.
Παιδί και Γλώσσα
Τα παιδιά αντιστοιχούν εικόνα με λέξη προσπαθώντας να διαβάσουν τις λέξεις .
Παιδί και Δημιουργία Έκφραση/Παιχνίδι Μνήμης
Τα παιδιά μεταμφιέζονται σε ζωάκια . Η μουσική ξεκινάει ,τα ζωάκια χορεύουν και μόλις σταματήσει η μουσική, προσπαθούν να να θυμηθούν την σειρά, που θα μπουν στο γάντι.

Παιχνίδι ανάγνωσης – Το παζλ του Ιανουαρίου
Λέμε τις φωνούλες του Ιανουαρίου δυνατά και οι μαθητές τοποθετούν τις φωνούλες του μήνα στην σωστή σειρά.
Οπτική διάκριση- Ψαρεύοντας τα /Χ/
Μέσα από ένα διασκεδαστικό παιχνίδι ψαρέματος τα παιδιά ψάχνουν τα βρουν τη φωνούλα /χ/
Ζωγραφίζουμε όπως ο ζωγράφος Κλοντ Μονέ “” Η Κίσσα””
Παιδί και Γλώσσα
Αξιοποιώντας διδακτικά τον μύθο της Περσεφόνης τα παιδιά κατανοούν τον μύθο με τις 4 εποχές .
* Κάθε πότε η Περσεφόνη επέστρεφε στην Θέα Δήμητρα;
* Ποιες εποχές η Περσεφόνη πήγαινε κοντά στην μητέρα της ;
* Ποιες εποχές κατέβαινε στον Άδη ;
Παιδί και Δημιουργία Έκφραση
Αισθητηριακή προσέγγιση .Με την βοήθεια ενός αφρού ξυρίσματος τα παιδιά έγραψαν την φωνουλα /Π/ της Περσεφόνης .
Παιδί και Μαθηματικα
Επεξεργάζομαι τις ημέρες της εβδομάδας. Τις σειροθετουμε από την 1η, 2η,3η,4η,5η,6η,έως 7η ημέρα.
Παιδι και Δημιουργία Έκφραση
Φτιάχνουμε το δικό μας χιόνι με απλα υλικά ( σόδα & μαλακτική κρέμα μαλλιών) . Τα παιδιά αναμειγνύουν τα υλικά και φτιαχνουν το δικό τους χιονάνθρωπο .
Παιδί και Δημιουργία -Εκφραση
Παιχνίδι εγρήγορσης (ποιος χιονάνθρωπος θα ντυθεί πιο γρήγορα 😉












