Συναισθήματα

Αρχικά διαβάζουμε το βιβλίο “” Ο Αλιγάτορας είναι θυμωμένος “. Κάνουμε στα παιδιά ερωτήσεις όπως

-Γιατί θύμωσε ο Αλιγάτορας ;

– Τι θα μπορούσε να κάνει για να διαχειριστεί τον θυμό του;

Στην συνέχεια δείχνουμε στα παιδιά εικόνες με προσωπάκια ,όπου προσπαθούν να αναγνωρίσουν τα συναισθήματα που εκφράζουν . Στην συνέχεια δείχνουμε διάφορες εικόνες όπου τα παιδιά τις περιγράφουν και προσθέσουν να αναγνωρίσουν τα συναισθήματα  .

IMG 20240305 153710

2η δραστηριότητα

Με αφορμή το ατύχημα στα Τέμπη στης 28/2/2023  συζητάμε με τα παιδιά το περιστατικό  αυτό . Με την βοήθεια καρτών τα παιδια προσπαθούν να κατανοήσουν ένα  αρκετά ευαίσθητα περιστατικό .

IMG 20240228 144308

3η δραστηριότητα

Παιδί και Δημιουργία Έκφραση

Δείχνουμε τον πίνακα του Μουνκ στους μαθητές με τίτλο ‘ Η κραυγή “” Ζητάμε με τους μαθητές τα συναισθήματα που μας προκαλεί . Προσπαθούμε να κατανοήσουμε τον πίνακα με ερωτήσεις

– Τι νιώθει το πρόσωπο του πίνακα ;

– Γιατί άραγε εκφράζετε με αυτόν τον τρόπο ;

Στην συνέχεια τα παιδιά αναπαριστούν τον πίνακα με την βοήθεια των πινελων

IMG 20240228 154847

 

4η δραστηριότητα

Παιδί και Δημιουργία Έκφραση

Με αφορμή την 6 η Μαρτίου ‘” Παγκόσμια ημέρα κατά της ενδοσχολικης βίας “” και παρατηρούμε τις ανθρώπινες φιγούρες του . Προσπαθούμε να καταλάβουμε το νόημα των κινήσεων τους . Τα παιδιά εύκολα αντιλαμβάνονται το μήνυμα που θέλουν να δώσουν για ομαδικότητα ,φιλια ,συνεργασία .

Στη συνέχεια σχεδιάζουν με όποιον τρόπο θέλουν τις ανθρώπινες φιγούρες γράφοντας το σύνθημα ” Μιλά τώρα””