Αρχικά διαβάζουμε το βιβλίο “” Ο Αλιγάτορας είναι θυμωμένος “. Κάνουμε στα παιδιά ερωτήσεις όπως
-Γιατί θύμωσε ο Αλιγάτορας ;
– Τι θα μπορούσε να κάνει για να διαχειριστεί τον θυμό του;
Στην συνέχεια δείχνουμε στα παιδιά εικόνες με προσωπάκια ,όπου προσπαθούν να αναγνωρίσουν τα συναισθήματα που εκφράζουν . Στην συνέχεια δείχνουμε διάφορες εικόνες όπου τα παιδιά τις περιγράφουν και προσθέσουν να αναγνωρίσουν τα συναισθήματα .
2η δραστηριότητα
Με αφορμή το ατύχημα στα Τέμπη στης 28/2/2023 συζητάμε με τα παιδιά το περιστατικό αυτό . Με την βοήθεια καρτών τα παιδια προσπαθούν να κατανοήσουν ένα αρκετά ευαίσθητα περιστατικό .
3η δραστηριότητα
Παιδί και Δημιουργία Έκφραση
Δείχνουμε τον πίνακα του Μουνκ στους μαθητές με τίτλο ‘ Η κραυγή “” Ζητάμε με τους μαθητές τα συναισθήματα που μας προκαλεί . Προσπαθούμε να κατανοήσουμε τον πίνακα με ερωτήσεις
– Τι νιώθει το πρόσωπο του πίνακα ;
– Γιατί άραγε εκφράζετε με αυτόν τον τρόπο ;
Στην συνέχεια τα παιδιά αναπαριστούν τον πίνακα με την βοήθεια των πινελων
4η δραστηριότητα
Παιδί και Δημιουργία Έκφραση
Με αφορμή την 6 η Μαρτίου ‘” Παγκόσμια ημέρα κατά της ενδοσχολικης βίας “” και παρατηρούμε τις ανθρώπινες φιγούρες του . Προσπαθούμε να καταλάβουμε το νόημα των κινήσεων τους . Τα παιδιά εύκολα αντιλαμβάνονται το μήνυμα που θέλουν να δώσουν για ομαδικότητα ,φιλια ,συνεργασία .
Στη συνέχεια σχεδιάζουν με όποιον τρόπο θέλουν τις ανθρώπινες φιγούρες γράφοντας το σύνθημα ” Μιλά τώρα””