Την Πέμπτη 30 Απριλίου, στα πλαίσια της ομαλής μετάβασης από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό, τα νηπιάκια μας επισκέφτηκαν το Δημοτικό σχολείο Ευμοίρου και συγκεκριμένα την Α’ Δημοτικού, προκειμένου να ενημερωθούν για τις σχολικές συνθήκες και να εξοικειωθούν με τον χώρο.
Πήγαμε οργανωμένοι, έχοντας ετοιμάσει ερωτήσεις για την δασκάλα και τους μαθητές, γνωρίσαμε την τάξη και ήρθαμε σε επαφή με τα βιβλία και τον τρόπο διδασκαλίας του δημοτικού.
Με χαρά και ενθουσιασμό, ανταλλάξαμε δώρα και ανανεώσαμε το ραντεβού με τους φίλους μας για τον Σεπτέμβρη!
Ευχαριστούμε τον κ.Διευθυντή, τους δασκάλους και τους μαθητές για την υποδοχή τους!



