Την Παρασκευή 13 Μαρτίου, στα πλαίσια του συλλογικού προγραμματισμού εκπαιδευτικού έργου της σχολικής μονάδας, υλοποιήθηκε σχέδιο δράσης για τον καλλωπισμό της αυλής μας! Φυτέψαμε λουλούδια, μικρά δεντράκια αλλά και λαχανικά, σε σημεία που μέχρι πρότινος ήταν άδεια.
Με μεγάλη χαρά συμμετείχαν οι γονείς των μικρών μας μαθητών, αποδεικνύοντας για άλλη μια φορά την αμοιβαία εμπιστοσύνη και υποστήριξη στις δράσεις του σχολείου μας! Τους ευχαριστούμε και ελπίζουμε να αποτέλεσε για όλους μια ευχάριστη και δημιουργική εμπειρία!
Η αυλή μας πριν…
Επί τω έργω…
Το τελικό αποτέλεσμα!!







