Με αφορμή την 6η Μαρτίου που έχει καθιερωθεί ως μέρα κατά της σχολικής βίας και του εκφοβισμού, πραγματοποιήθηκαν δράσεις ευαισθητοποίησης των παιδιών γύρω από αυτό το φαινόμενο. Σε συνεργασία των εκπαιδευτικών με την κοινωνική λειτουργό του σχολείου μας, συζητήσαμε για τη σημασία του σεβασμού, της αποδοχής και της συνεργασίας, παρακολουθήσαμε σχετικό υλικό και δημιουργήσαμε ομαδικές αφίσες και εργασίες με μηνύματα κατά της βίας. Τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να κατανοήσουν τις συνέπειες του εκφοβισμού, να εκφράσουν τις ιδέες τους σχετικά με τον τρόπο διαχείρισης μιας τέτοιας κατάστασης και έφυγαν με το σύνθημα “ΟΧΙ στη βία, ΝΑΙ στη φιλία”!
Το σχετικό βίντεο έχει αποσταλεί και αναρτηθεί και στην ιστοσελίδα του οργανισμού Το Χαμόγελο Του Παιδιού.





