Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία στις 3 Δεκεμβρίου, μάθαμε πόσο σημαντικό είναι να αγαπάμε και να δείχνουμε σεβασμό και ενσυναίσθηση σε όλους τους ανθρώπους! Το Νηπιαγωγείο μας συνεργάστηκε με το Ειδικό Σχολείο Κωφών και Βαρηκόων και το αποτέλεσμα μας άφησε όλους με ένα γλυκό χαμόγελο! Παίξαμε παιχνίδια με κάρτες, επικοινωνήσαμε στη νοηματική γλώσσα και ανακαλύψαμε ότι όλοι μπορούμε να είμαστε φίλοι! Η αφίσα της τάξης μας, που δημιούργησαν από κοινού οι μαθητές των δύο σχολείων περνά το μήνυμα ότι η αγκαλιά είναι μια παγκόσμια γλώσσα που όλοι ανεξαιρέτως μπορούν να καταλάβουν και να επικοινωνήσουν με αυτή!

 

Παιχνίδια σε ομάδες!

08

Η αφίσα μας

07