Με αφορμή την παροιμία του Μάρτη, που πότε κλαίει, πότε γελάει, συζητήσαμε για τα συναισθήματα και τα επεξεργαστηκαμε μέσα από ποικίλες δραστηριότητες (ακρόαση και κατανόηση σχετικών ιστοριών, παρατήρηση και περιγραφή εικόνων, παιχνίδια εκφράσεων, ατομικές εργασίες προ-γραφης, συμμετοχή σε συζητήσεις, ανάλυση πίνακα ζωγραφικής, κατασκευές…)
Συναισθήματα που κυρίως επεξεργαστήκαμε:
Χαρά, λύπη, φόβος, θυμός
Στόχοι:
-Να αναγνωρίζουν και να εκφράζουν τα συναισθήματα τους
-Να αναγνωρίζουν και να αποδέχονται τα συναισθήματα των άλλων
-Να αντιληφθούν πως όλα τα συναισθήματα είναι φυσιολογικά και αποδεκτά
-Να αντιληφθούν ότι υπάρχουν πολλοί τρόποι αντίδρασης σε κάποιο συναίσθημα








