Μένουμε σπίτι Μαζί! – Λέξεις από Χ,χ

eTwinning: «Μένουμε σπίτι…Μαζί!»

Ολοκληρώσαμε την 3η αποστολή του έργου. Βρήκαμε λέξεις από Χ,χ. Βοηθήσαμε τον Άκη Σπιτάκη να φτιάξει το λεξικό. Μπράβο!

Το ebook της 3ης δράσης του Νηπιαγωγείου μας στον παρακάτω σύνδεσμο:

https://www.storyjumper.com/book/read/80935615/5e83986f06807

 

Online παιχνιδογράμματα!

eTwinning: «Μένουμε σπίτι…Μαζί!»

Online παιχνιδογράμματα!

Παίζω με τα γράμματα της αλφαβήτας!

Ενδεικτικά online παιχνίδια στους παρακάτω συνδέσμους:

Το αλφάβητο των ζώων (Α-Μ)

https://quizlet.com/497281263/%CE%91%CE%BB%CF%86%CE%AC%CE%B2%CE%B7%CF%84%CE%BF-%CF%84%CF%89%CE%BD-%CE%B6%CF%8E%CF%89%CE%BD-%CE%91-%CE%9C-flash-cards/

Το παζλ του Χ (χαμόγελο)

https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=284188c72bbd

 

Το παζλ του Χ (Χριστούγεννα)

https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=1e9adba47f47

Το παζλ του Χ (χιονάνθρωπος)

https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=0cecea65ffe9

Περισσότερα online παιχνίδια στον παρακάτω σύνδεσμο του eTwinning έργου: «Μένουμε σπίτι…Μαζί!»

https://twinspace.etwinning.net/112804/pages/page/924323

 

Μένουμε σπίτι…Μαζί! – 3η δράση

 eTwinning: «Μένουμε  σπίτι …Μαζί!» 

3η δράση – Ψηφιακό Λεξικό

Η 3η αποστολή – δράση έχει στόχο να ευαισθητοποιήσει τα παιδιά για την Παγκόσμια Ημέρα Βιβλίου στις 2 Απριλίου, ημέρα γενεθλίων του Χανς Κρίστιαν Άντερσεν, του γνωστού παραμυθά. Η ημέρα αυτή, που συνήθως γιορτάζουμε στα σχολεία, έχει σκοπό να εμπνεύσει στα παιδιά την αγάπη για το διάβασμα και καλλιεργεί τη φιλαναγνωσία. Το αποτέλεσμα της δράσης θα είναι η συνεργατική δημιουργία ψηφιακού λεξικού. 

Η αποστολή του Νηπιαγωγείου μας

Μένουμε σπίτι…Μαζί! – 3η αποστολή

Τα παιδιά θα πάρουν ένα μήνυμα με το βίντεο που ακολουθεί, μέσα από μια εφαρμογή επαυξημένης πραγματικότητας, στο οποίο καλούνται να να βρουν και να φωτογραφίσουν στο σπίτι ένα αντικείμενο που ξεκινά από Χ... για εμάς. Τα συμμετέχοντα σχολεία του έργου χωρισμένα σε 24 ομάδες, από ένα γράμμα της αλφαβήτου για κάθε ομάδα.

Το βίντεο βρίσκεται στον παρακάτω σύνδεσμο:

https://www.youtube.com/watch?v=N4fh37AoHCU&feature=emb_logo

Η εφαρμογή της επαυξημένης πραγματικότητας βρίσκεται στον παρακάτω σύνδεσμο:

https://mtvrs.io/ArtisticScalyMoose?fbclid=IwAR0K2f8LzPmnAav12c3RikjvhV1hN6CWpppnhbvW2p3VvuyPVTr7H7bVS3s

Η εφαρμογή της επαυξημένης πραγματικότητας λειτουργεί μόνο σε κινητό ή τάμπλετ !

Οδηγίες: Κατεβάζετε την εφαρμογή που σας ζητείται και ακολουθείτε τις οδηγίες. Πατάτε πάνω στο εικονίδιο και ξεκινά η προβολή. Αν ακούτε, αλλά δεν βλέπετε, γυρίστε το τηλέφωνό σας δεξιά ή αριστερά μέχρι να εντοπίσετε τους ήρωες. Υπάρχουν τρεις σκηνές. Για να μεταφερθείτε στην επόμενη πατάτε ΕΠΟΜΕΝΟ ή ΒΙΝΤΕΟ.

Περιμένω τις φωτογραφίες σας! 

Καλή διασκέδαση!!!

25η Μαρτίου….Μένουμε σπίτι Μαζί!

eTwinning: «Μένουμε σπίτι…Μαζί!»

2η δράση – 25η Μαρτίου 1821

Φέτος γιορτάζουμε την εθνική γιορτή της 25ης Μαρτίου 1821 από το σπίτι!

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ !

https://www.youtube.com/watch?v=3IUXn6Obhy0

 

Μένουμε σπίτι…Μαζί! 25η Μαρτίου

ΜΕΝΟΥΜΕ ΣΠΙΤΙ…ΜΑΖΙ!  25Η ΜΑΡΤΙΟΥ

Αγαπημένα μας παιδιά!

Φέτος την εθνική γιορτή της 25ης Μαρτίου θα γιορτάσουμε με ένα διαφορετικό τρόπο, εξ’ αποστάσεως. 

«Μένουμε Σπίτι…Μαζί» – 2η δραστηριότητα

Ένα αυτοσχέδιο βίντεο από τη Γρηγορία Θεοδωρίδου, το οποίο βασίστηκε στην εικονογράφηση των βιβλίων «Η πρώτη μου Ιστορία, Θεόδωρος Κολοκοτρώνης» και «Η Πρώτη μου Ιστορία, Κωνσταντίνος Κανάρης» του Φίλιππου Μανδηλαρά, εικονογράφηση Ναταλία Καπατσούλια, εκδόσεις Παπαδόπουλος.

https://www.youtube.com/watch?v=0atccrA-_68&feature=youtu.be&fbclid=IwAR0sIyViId4ryFmsmm_vK51wZTOXlBgQos6VesO4HQcl3yxnybsWXrT5_bo

Βάλτε λοιπόν τη φαντασία σας και τη δημιουργικότητά σας και χρησιμοποιήστε ότι υλικά έχετε στο σπίτι σας!

Περιμένουμε…. τις δημιουργίες σας!

 

 

 

 

Παρακάτω υπάρχουν ιδέες και προτάσεις για εσάς… με θέμα την 25η Μαρτίου

Μπορούμε να ακούσουμε την αφήγηση από το παραμύθι της Ευγενίας Φακίνου , “Τα Ελληνάκια”.

https://www.youtube.com/watch?v=9QGdGJCfyBI&fbclid=IwAR3R4-jduCwvilMn9t6hMne8HjnlYj9LyDuT2mD8Xa5cytxLruUMhIoJ2hw

Να κάνουμε μια συζήτηση για τα γεγονότα εκείνης της εποχής……

Τι άλλο γιορτάζουμε τη μέρα της 25ης Μαρτίου; Γιορτή του Ευαγγελισμού της Θεοτόκου.

Nα ζωγραφίσουμε για την 25η Μαρτίου!

Να τραγουδήσουμε!

https://www.youtube.com/watch?v=8UHRymuhtBY

https://www.youtube.com/watch?v=P6oxQdDfYIs

https://www.youtube.com/watch?v=Vs1aN_5NC6c

Να χορέψουμε!

https://www.youtube.com/watch?v=W939JvWxoMM

Να παίξουμε παιχνίδια online!

https://matchthememory.com/25hmartiou_menoume_spiti?fbclid=IwAR0vKRQTVK4l2RIBpbpf4m9q5MSBvURKbOFo3QBvh08Yw2IEUSGVN2dvmDQ

https://learningapps.org/display?v=pdf6rkktc20&fbclid=IwAR1qa4FOHEls144WFuqUsJSV7ucarMJw8t7ahlxu4LcuCDc-jN9pETzZGig

https://learningapps.org/watch?v=px0bmqpua20&fbclid=IwAR1bDrGUq0ejk3h6TKWVUDw–3e4KmJcuzCqvFOT4s6j6FK9p793I1wZWac

https://learningapps.org/display?v=psjisf5pj20&fbclid=IwAR1s1RoN-5xxexEpC-iGv_bbBkPMvMo4DbO_idRYb0MSm0JHGT0noKNfNuM

https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=36ba001dd3c0&fbclid=IwAR1MFxOIaSdktcu304IIIl-HalDbecF47fwM0Uh1c_CxkzDuDvv3rPn_KdY

Τα online παιχνίδια είναι εκπαιδευτικών που συμμετέχουν στο eTwinning έργο «Μένουμε σπίτι…Μαζί»

Να περάσετε όμορφα και…Μένουμε σπίτι…Μαζί!

eTwinning: «Μένουμε Σπίτι…..Μαζί»

eTwinning: «Μένουμε Σπίτι…..Μαζί»

Αγαπητοί γονείς
Τα σχολεία παραμένουν σε αναστολή λειτουργίας, λόγω της πανδημίας και η καθημερινότητα μας έχει αλλάξει αυτό το χρονικό διάστημα. Από εδώ όμως μπορούμε να έχουμε μια “εξ αποστάσεως επαφή” με τους μαθητές μας και να κάνουμε κάποιες δραστηριότητες. Βέβαια τίποτα δεν μπορεί να αντικαταστήσει την προσωπική επαφή, ιδιαίτερα σε μια βαθμίδα όπως το Νηπιαγωγείο που στηρίζεται στην βιωματική μάθηση και στην ενεργή συμμετοχή των παιδιών….
Δεδομένης της πρωτόγνωρης κατάστασης που βιώνουμε όλοι μας και για τη διατήρηση της επαφής με τους μαθητές εκτός τάξης, συμμετέχουμε σε ένα έργο eTwinning μαζί με άλλα νηπιαγωγεία από όλη την Ελλάδα. Ένα συνεργατικό έργο που θα κρατήσει όσο και η παραμονή μας στο σπίτι, το οποίο δημιουργήθηκε για την παρούσα κατάσταση που βιώνουμε όλοι και από την ανάγκη των εκπαιδευτικών να στηρίξουμε τους μικρούς μαθητές μας και τις οικογένειές τους, όσο μπορούμε. Δεν απαιτείται καμία υλικοτεχνική υποδομή από τους γονείς, παρά μόνο ένα κινητό τηλέφωνο ή Η/Υ και καλή διάθεση. Οι εκπαιδευτικοί θα βάζουν μια δραστηριότητα κάθε βδομάδα, τα παιδιά θα την υλοποιούν κι οι γονείς απλώς θα βγάζετε μια φωτογραφία της δραστηριότητας και θα τη στέλνετε με email στο Νηπιαγωγείο (ή και Messenger ή Viber της νηπιαγωγού). Τα υπόλοιπα τα αναλαμβάνουμε εμείς. Όλο το υλικό θα μπορούν να το δουν όλοι κι έτσι θα κρατήσουμε μια επαφή για όσο διάστημα χρειαστεί, ελπίζουμε όχι πολύ! Η συμμετοχή των μαθητών στο έργο είναι προαιρετική αλλά εξαιρετικά χρήσιμη προκειμένου να διατηρήσουμε την επαφή! Το ιστολόγιο του Νηπιαγωγείου Μεσορόπης θα είναι ο δίαυλος της επικοινωνίας μας.

Το νέο μας έργο!

ΜΕΝΟΥΜΕ ΣΠΙΤΙ…ΜΑΖΙ!!!

Σχετικά με το έργο

Στη δύσκολη περίοδο που διανύουμε, λόγω της πανδημίας που ταλανίζει τη χώρα μας, δημιουργούνται ιδιαίτερες εκπαιδευτικές και μαθησιακές ανάγκες, με κυριότερη την ενεργοποίηση των μαθητών/τριών και εκτός σχολικής τάξης, το χρονικό διάστημα κατά το οποίο θα παραμείνουν κλειστά τα σχολεία. Με το έργο «Μένουμε σπίτι…Μαζί», εκπαιδευτικοί και μαθητές όλης της χώρας επικοινωνούν και εκφράζονται, σε μια προσπάθεια να ξεπεράσουν μαζί την κρίση που βιώνουν

Βασικοί στόχοι

Επικοινωνία και έκφραση
Υιοθέτηση πρακτικών για ψυχολογική αντιμετώπιση του εγκλεισμού στο σπίτι
Καλλιέργεια αυτοεκτίμησης και αυτοαποτελεσματικότητας. Ανάπτυξη ικανότητας θέσπισης εφικτών και πραγματοποιήσιμων στόχων. Ανάπτυξη τεχνικών για να ξεπεραστεί ο φόβος της πανδημίας. Ανάπτυξη πρωτοβουλίας και ανάληψη ενεργητικών ρόλων Συνεργασία και συμμετοχή οικογένειας στην επίτευξη των στόχων που έχουν τεθεί από την ομάδα. Ενθάρρυνση δημιουργικότητας μέσω της τέχνης. Επικοινωνία και συνεργασία μέσω νέων τεχνολογιών. Αξιοποίηση των ΤΠΕ στη μαθησιακή διαδικασία.

Διαδικασία της εργασίας

Οι εκπαιδευτικοί θα ετοιμάζουν «αποστολές-δράσεις» τις οποίες θα ανεβάζουν στην πλατφόρμα και σε συνεργασία με τους γονείς τους οι μαθητές θα τις υλοποιούν.
Οι εταίροι θα χωριστούν σε ομάδες για παραγωγή εκπαιδευτικού υλικού – μια που δεν υπάρχει αντίστοιχο προηγούμενο, και με την χρησιμοποίηση web2 εργαλείων θα το παρουσιάζουν.

Αναμενόμενα αποτελέσματα 

Το Δημόσιο Twinspace θα αποτελεί μια πηγή πληροφοριών και εκπαιδευτικού υλικού για όλους τους εκπαιδευτικούς και γονείς που θέλουν να βρουν συμβουλές και ιδέες για την απασχόληση των παιδιών τους σε αυτή τη δύσκολη συγκυρία.
Με τη δημιουργία αφισών, τραγουδιών και παραμυθιών για τις πρακτικές που τα παιδιά μπορούν να χρησιμοποιήσουν ώστε να αντιμετωπίσουν τον εγκλεισμό και την πανδημία, ευελπιστούμε να βοηθήσουμε με την σειρά μας όλους να βγουν αλώβητοι από την κρίση που βιώνουμε.

Η πρώτη δράση…

Καλή συνέχεια και καλή δύναμη!

Ενημέρωση γονέων

Επικαιροποίηση στοιχείων επικοινωνίας

σχολικού έτους 2019-2020

Αγαπητοί γονείς

για την καλύτερη δυνατή επικοινωνία του Νηπιαγωγείου με τους μαθητές και γονείς παρακαλείστε να προβείτε στην επικαιροποίηση των στοιχείων επικοινωνίας με το Νηπιαγωγείο. Αυτό μπορεί να γίνει με την αποστολή ηλεκτρονικού μηνύματος (email) του γονέα στην ηλεκτρονική διεύθυνση του Νηπιαγωγείου: mail@nip-mesor.kav.sch.gr

Η επικαιροποίηση αφορά τα εξής στοιχεία:

  • Όνοματεπώνυμο μαθητή/τριας
  • Όνοματεπώνυμο  γονέα
  • Κινητό τηλέφωνο γονέα

Η αποστολή των μηνυμάτων είναι απαραίτητη.

Στο πλαίσιο της επικοινωνίας με το Νηπιαγωγείο, για όσο διάστημα θα είναι σε αναστολή λειτουργίας,  μπορείτε να χρησιμοποιείτε και την ηλεκτρονική διεύθυνση της νηπιαγωγού  Γάκη Σοφίας: gakisofi@sch.gr   καθώς και το κινητό τηλέφωνο: 6982975368

Επίσης μπορείτε να ενημερώνεστε για το Νηπιαγωγείο μέσα από το ιστολόγιο: https://blogs.sch.gr/nipmesor/ 

Σας ευχαριστούμε πολύ!

 

Ενημέρωση……κάποιες σκέψεις

Ενημέρωση……κάποιες σκέψεις

Αγαπητοί γονείς,

τις τελευταίες μέρες, λόγω της πανδημίας του κορωνοϊού και της αναστολής λειτουργίας των σχολείων, γίνεται λόγος για την εξ αποστάσεως εκπαίδευση, σύγχρονη και ασύγχρονη. Αναφέρεται περισσότερο στο Λύκειο και λιγότερο στο Γυμνάσιο και Δημοτικό και ίσως και στο Νηπιαγωγείο.

Αυτό που αναμφισβήτητα ισχύει είναι ότι ο δάσκαλος είναι αναντικατάστατος! Σε όλες τις βαθμίδες. Καμιά πλατφόρμα, εφαρμογή, ιστοσελίδα, μέθοδος, εργαλείο δεν μπορεί να υποκαταστήσει την αλληλεπίδραση με τους μαθητές, τη συζήτηση, τη μετάδοση γνώσεων, τη διατύπωση αποριών και δυσκολιών και τη λύση τους από τον εκπαιδευτικό σε συνεργασία με τους μαθητές. Πολύ περισσότερο δεν μπορεί να υποκαταστήσει την επαφή.

Ειδικά στη δική μας βαθμίδα, το Νηπιαγωγείο, όπου η γνώση έρχεται μέσα από την «ενεργητική, βιωματική και συνεργατική μάθηση», σύμφωνα με το ΔΕΠΠΣ του Νηπιαγωγείου, με το παιχνίδι, τον πειραματισμό, την προσέγγιση των θεμάτων με διάφορους τρόπους.

Ποια τεχνολογία μπορεί να καταλάβει τα ερωτήματα που γεννιούνται στα παιδιά, τους προβληματισμούς τους; Ποια τεχνολογία μπορεί να ενθαρρύνει τον πειραματισμό, την κριτική σκέψη, το να εκφράσει ιδέες και συναισθήματα;

Καταλαβαίνω την αγωνία των γονιών για τις μέρες που χάνονται, για την ύλη που θα μείνει ακάλυπτη και κυρίως για τον αποσυντονισμό των μαθητών από το πρόγραμμά τους. Όμως το κυριότερο, αυτές τις μέρες, είναι να παραμείνουμε ασφαλείς και υγιείς! Και κυρίως να μείνουμε σπίτι!

Αυτό που ζούμε στη χώρα μας αλλά και στον υπόλοιπο κόσμο είναι κάτι πρωτόγνωρο. Κανείς δεν είχε προετοιμαστεί για να αντιμετωπίσει αυτή την πανδημία είτε σε ιατρικό επίπεδο, είτε σε κοινωνικό, επαγγελματικό και πολύ περισσότερο σε εκπαιδευτικό. Ας είμαστε αισιόδοξοι ότι καθένας μας θα συμβάλλει ώστε σύντομα να βρεθεί τρόπος.

Κι εμείς οι εκπαιδευτικοί, για να μιλήσω για εμάς, βιώνουμε την ίδια αγωνία να ανταποκριθούμε σ’ αυτά τα δεδομένα. Προσπαθούμε να βρούμε την κατάλληλη μέθοδο και τον κατάλληλο τρόπο για να καλύψουμε αυτό το κενό που δημιουργείται στην εκπαιδευτική διαδικασία.

Μην πω και για τα πρωτόγνωρα που βιώνει κι ο καθένας στο σπίτι του, που μπορεί να μην έχει δουλειά, να μην πληρώνεται, δε θέλω να πω για την υγεία, εύχομαι αυτό που είναι το κυριότερο να το έχουμε όλοι, να μην έχει τον κατάλληλο εξοπλισμό και κυρίως όρεξη και χρόνο να ασχοληθεί και με τη δική μας την αγωνία.

Παρόλα αυτά, προσπαθούμε να βρούμε εφικτές λύσεις για να συνεχίσουμε το έργο μας, έστω κι έτσι. Το πιο εύκολο θα ήταν να στέλνουμε φύλλα εργασίας, υπάρχουν άπειρα, για κάθε θέμα που θέλουμε και ν’ απασχολούνται τα νήπια. Και πιθανόν να το κάνουμε. Το πιο εύκολο θα ήταν να σας παραπέμψουμε σε εκπαιδευτικά λογισμικά, βίντεο, παιχνίδια online για να ασχοληθούν τα παιδιά. Και αυτό θα το κάνουμε.

Αλλά, αγαπητοί γονείς, μη γελιόμαστε. Καμιά τεχνολογία δε θα μπορέσει να μας φέρει κοντά με τους μαθητές μας. Δε θα μπορέσει να μας μεταφέρει όλα αυτά τα υπέροχα κι αστεία που μας λένε, αυθόρμητα κι αθώα, να μας φέρει ένα λουλούδι, να τους δώσουμε μια αγκαλιά, να γελάσουμε μαζί, να παίξουμε…..να έχουμε προσωπική επαφή. Καμιά τεχνολογία δε θα τους μάθει τους κανόνες και τα όρια που βάζουμε στην τάξη. Να κάθονται στην καρέκλα τους, να περιμένουν τη σειρά τους, να μαζεύουν τα πράγματά τους, να σέβονται τους υπόλοιπους…

Εύχομαι και ελπίζω να περάσει γρήγορα το διάστημα που χρειάζεται να είναι σε αναστολή λειτουργίας το σχολείο και να γυρίσουμε στην τάξη μας με ΥΓΕΙΑ!

Μέσα από το ιστολόγιο του Νηπιαγωγείου μας θα ανεβάζουμε προτάσεις και δραστηριότητες για τους μικρούς μας μαθητές.

Μας λείπουν πολύ!

Με εκτίμηση και αγάπη

Γάκη Σοφία / Νηπιαγωγός

Κάποιες σκέψεις…..σύμφωνες με το “Γράμμα στους γονείς” της συναδέλφου νηπιαγωγού Κατερίνας Γαστεράτου του 15ου Νηπιαγωγείου Γαλατσίου.

ΕΟΔΥ – Οδηγίες για την πρόληψη διασποράς του κορωνοϊού SARS-CoV-2

Προς ενημέρωση της εκπαιδευτικής κοινότητας και τήρηση των οδηγιών

ΕΘΝΙΚΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΥΓΕΙΑΣ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΥΓΕΙΑΣ

Σας διαβιβάζουμε Οδηγίες του Εθνικού Οργανισμού Δημόσιας Υγείας του Υπουργείου Υγείας με θέμα:
«Οδηγίες για παραμονή παιδιών και εφήβων στο σπίτι, στο πλαίσιο της Κοινής Υπουργικής Απόφασης για την πρόληψη της διασποράς του νέου κορωνοϊού SARS-CoV-2 στις σχολικές μονάδες και την κοινότητα»

ΕΟΔΥ Οδηγίες για παραμονή παιδιών και εφήβων στο σπίτι _ 11 ΜΑΡΤΙΟΥ 2020

 Αποφυγή των συναθροίσεων και του συγχρωτισμού οπουδήποτε (π.χ. καφετέριες, κινηματογράφοι)
 Αποφυγή ομαδικών εξωσχολικών δραστηριοτήτων
 Αποθάρρυνση συναντήσεων σε σπίτια φίλων, εστιατόρια ή εμπορικά κέντρα
 Ενθάρρυνση εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων εξ αποστάσεως (e-learning)
 Αποφυγή επαφής με άτομα που ανήκουν στις ευπαθείς ομάδες
 Συχνό και καλό πλύσιμο των χεριών με νερό και σαπούνι ή αλκοολούχο διάλυμα
 Κάλυψη του βήχα ή του φτερνίσματος με χαρτομάντιλο και απόρριψη στα απορρίμματα. Αν αυτό δεν είναι διαθέσιμο, με το εσωτερικό του αγκώνα
 Αποφυγή αγγίγματος ματιών, μύτης και στόματος
 Αποφυγή στενής επαφής (χειραψίες, αγκαλιές και φιλιά)
 Αποφυγή επαφής με άτομα που έχουν συμπτώματα λοίμωξης
 Σε περίπτωση εμφάνισης συμπτωμάτων, παραμονή στο σπίτι και επικοινωνία με ιατρό ή με τον ΕΟΔΥ.

 

Η παρέα των ζωγράφων – Vincent van Gogh

eTwinning: «Η παρέα των ζωγράφων – Η παλέτα των χρωμάτων»

Vincent van Gogh

Μαθαίνουμε και δημιουργούμε παρέα με το ζωγράφο Vincent van Gogh στο Νηπιαγωγείο

https://www.youtube.com/watch?v=i6I53_1duBQ

Το ζωγράφο Vincent van Gogh γνωρίσαμε παρακολουθώντας το βίντεο που επιμελήθηκε το Νηπιαγωγείο Στερνών Χανίων στον παρακάτω σύνδεσμο:

https://www.youtube.com/watch?v=M2rW-ktssL0&feature=emb_logo

 

Κανόνες υγιεινής

Κανόνες υγιεινής

Μαθαίνοντας να τηρούμε βασικούς κανόνες προσωπικής υγιεινής.

Παρακολουθούμε οδηγίες προστασίας από τους ιούς στο παρακάτω video animation

https://www.youtube.com/watch?v=C6sotDBOc1k

 

6 Μαρτίου – Ημέρα κατά της σχολικής βίας

6 Μαρτίου – Ημέρα κατά της σχολικής βίας

«ΟΧΙ ΣΤΗ ΒΙΑ – ΝΑΙ ΣΤΗ ΦΙΛΙΑ – ΜΙΛΑ ΤΩΡΑ»

«Τα μπαλόνια της φιλίας & η Μόνα σε καινούριο σχολείο» παρακολουθήσαμε στον παρακάτω σύνδεσμο: 

https://www.youtube.com/watch?v=zxWO6KkSZSI

Το μήνυμα για την ημέρα κατά της σχολικής βίας στο Νηπιαγωγείο μας.

 

«CHANGES IN SPRING» Μάρτιος 2020

eTwinning: «CHANGES IN SPRING» – Μάρτιος 2020

Συζήτηση και ζωγραφική για την Άνοιξη

Παρατηρούμε μια φωλιά….

Άνοιξη και μαθηματικά

Δημιουργία αφίσας για το έργο.

Η κυρία Άνοιξη!

Καλωσορίζουμε την Άνοιξη με την ανθισμένη αμυγδαλιά

Η παρέα των ζωγράφων – online παιχνίδια

«Η παρέα των ζωγράφων – Η παλέτα των χρωμάτων»

Online παιχνίδια για τους ζωγράφους και τα έργα τους

Μαθαίνω τους ζωγράφους και τα έργα τους 1

https://quizlet.com/496336568/flashcards

Μαθαίνω τους ζωγράφους και τα έργα τους 2

https://learningapps.org/watch?v=pxcvcwiaj20

Online puzzles Vincent van Gogh

https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=034b96df6840

https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=1a9ee88a1d7b

 

Η παρέα των ζωγράφων – συνεργατική ιστορία

«Η παρέα των ζωγράφων-Η παλέτα των χρωμάτων» 

Συνεργατική ιστορία

Το Νηπιαγωγείο μας συνεργάστηκε με το Νηπιαγωγείο Παραλίας Οφρυνίου για τη δημιουργία και εικονογράφηση της ιστορίας «Ο κήπος του Τζότζο», με αφορμή τον πίνακα «ο κήπος» του Joan Miro. Τα παιδιά πρότειναν τα ονόματα των ηρώων της ιστορίας και ζωγράφισαν συνεργατικά και online.

Η ιστορία έγινε ebook, μπορείτε να τη δείτε στον παρακάτω σύνδεσμο:

https://www.storyjumper.com/book/index/79264875/5e5e8330edd9e

 

 

 

 

 

 

 

Soil STEAM – Μάρτιος

eTwinning: Soil Steam – Μάρτιος

Online παιχνίδια

https://learningapps.org/watch?v=pigmi8p3520

 

https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=3884fc21725f

 

Παίζουμε και μαθαίνουμε με το ψηφιακό παιχνίδι «το έδαφος» που έχουμε στον υπολογιστή του Νηπιαγωγείου.

 

Πειράματα με το χώμα στην τάξη μας

Εξέταση του χώματος μέσα στην τάξη μας

Διαβάζουμε το βιβλίο «Μεγαλώνει, μεγαλώνει το φυτό» 

Βάζουμε σπόρους στο χώμα και θα παρατηρήσουμε την ανάπτυξή τους. 

Πληροφορίες για το έδαφος, τα ζώα που ζούνε μέσα σε αυτό αλλά και από τι κινδυνεύει το έδαφος, έφεραν οι ομάδες των παιδιών στο σχολείο. Οι πληροφορίες παρουσιάζονται από κάθε ομάδα στην ολομέλεια του Νηπιαγωγείου.

 

Joan Miro

eTwinning

«Η παρέα των ζωγράφων-Η παλέτα των χρωμάτων»

Γνωριμία και εικαστικές δημιουργίες με τον Joan Miro στο Νηπιαγωγείο μας 

https://www.youtube.com/watch?v=b0oNMEo20d8&feature=youtu.be

Η παρουσίαση του ζωγράφου Joan Miro από το 2ο & 8ο Νηπιαγωγείο Νεάπολης.

https://www.youtube.com/watch?v=m-OaGnZSrms&feature=emb_logo