Μετρήσεις βροχής

Μπορούμε να μετρήσουμε τη βροχή;  Ας δούμε τι απαντούν τα παιδιά.

“Όταν ψιχαλίζει μπορούμε να μην κρατάμε ομπρέλα γιατί είναι λίγες οι σταγόνες.”    “Όταν τα σύννεφα είναι πολλά πολλά είναι μεγάλη η βροχή και δεν τη μετράμε.”     “Η βροχή είναι εκατομμύρια.”    “Είναι χιλιάδες.”

Αφού συμφωνήσαμε σ` αυτό αποφασίσαμε να τη μετρήσουμε με   επιστημονικό τρόπο, με ένα  “βροχόμετρο” (Την ιδέα τη βρήκαμε εδώ ).

Αφού κόψαμε ένα μπουκάλι πλαστικό σημειώσαμε, με τη β οήθεια ενός χάρακα τις γραμμούλες και γράψαμε τους αριθμούς  μέχρι το 5.

Αφού κόψαμε ένα μπουκάλι πλαστικό σημειώσαμε, με τη βοήθεια ενός χάρακα τις γραμμούλες και γράψαμε τους αριθμούς μέχρι το 5.

Έτοιμο! Ας το βγάλουμε στη βροχή.

Έτοιμο! Ας το βγάλουμε στη βροχή.

Κι αφού μας το `παιρνε ο αέρας βρήκαμε τη λύση. Το βάλαμε μέσα στο λούκι!

Κι αφού μας το `παιρνε ο αέρας βρήκαμε τη λύση. Το βάλαμε μέσα στο λούκι!

Πολύ δυνατή βροχή!

Πολύ δυνατή βροχή!

Σε μισή ώρα είχαμε μαζέψει αρκετή βροχή. Έφτασε ως την πρώτη γραμμούλα που είχαμε γράψει το 1.

Σε μία ώρα είχαμε μαζέψει αρκετή βροχή. Έφτασε ως την πρώτη γραμμούλα που είχαμε γράψει το 1.

Μετά συμπληρώσαμε ένα "πίνακα καταγραφής βροχοπτώσεων" για το μήνα  Φεβρουάριο.

Μετά συμπληρώσαμε ένα “πίνακα καταγραφής βροχοπτώσεων” για το μήνα Φεβρουάριο.

Τελικα βγάλαμε το συμπέρασμα ότι μπορούμε να μετρήσουμε τη βροχή κιότι σήμερα 6 Φεβρουαρίου  του 2015, η βροχή δεν ήταν "χιλιάδες και εκατομμύρια" αλλά "ένα". Για να δούμε θα ξαναβρέξει το Φεβρουάριο; Μπορεί μετρώντας να μαζέψουμε  εκατομμύρια βροχές!

Τελικα βγάλαμε το συμπέρασμα ότι μπορούμε να μετρήσουμε τη βροχή κι ότι σήμερα 6 Φεβρουαρίου του 2015, η βροχή δεν ήταν “χιλιάδες και εκατομμύρια” αλλά “ένα”. Για να δούμε θα ξαναβρέξει το Φεβρουάριο; Μπορεί μετρώντας να μαζέψουμε εκατομμύρια βροχές!