1ος θεματικός κύκλος: Ζω καλύτερα – Ευ ζην
Θέμα «Αυτομέριμνα» Τίτλος: «Τον εαυτό μου αγαπώ και προσέχω»
Βασικοί στόχοι:
- καλλιέργεια των δεξιοτήτων του 21ου αιώνα.
- ανάπτυξη της κριτικής σκέψης
- Να αναγνωρίζουν τα παιδιά τις επικίνδυνες συμπεριφορές, τους τρόπους προστασίας, καθώς και κανόνες ασφαλείας.
- Να αυτορυθμίζουν τη συμπεριφορά τους.
- Να αναπτύξουν υπευθυνότητα .
Διάρκεια: περίπου 7 εβδομάδες (5 έως 7 εργαστήρια των 2 ωρών την εβδομάδα). Περίοδος υλοποίησης: Οκτώβριος – Νοέμβριος
2ος θεματικός κύκλος: Φροντίζω το περιβάλλον
Θέμα «Οικολογική Συνείδηση» / Παγκόσμια και Τοπική κληρονομιά Τίτλος: «Περνά, περνά η μέλισσα»
Βασικοί στόχοι:
- καλλιέργεια των δεξιοτήτων του 21ου αιώνα.
- ανάπτυξη της κριτικής σκέψης
- Τα νήπια να αποκτήσουν γνώσεις που αφορούν τις μέλισσες, τον τρόπο ζωής τους και τους κινδύνους που τις απειλούν
- Να γνωρίσουν τα φυσικά προϊόντα που προσφέρουν στον άνθρωπο
- Να αναπτύξουν μέσα σε κλίμα αποδοχής και σεβασμού τη συνεργατικότητά τους για την επίτευξη ενός κοινού στόχου.
Διάρκεια: περίπου 7 εβδομάδες (5 έως 7 εργαστήρια των 2 ή 3 ωρών την εβδομάδα). Περίοδος υλοποίησης: Δεκέμβριος – Ιανουάριος
3ος θεματικός κύκλος: Ενδιαφέρομαι και ενεργώ – Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη
Θέμα «Ανθρώπινα Δικαιώματα και Συμπερίληψη» Τίτλος: «Ένας ίσον κανένας»
Βασικοί στόχοι:
- Η ανάδειξη της αξίας της εθελοντικής προσφοράς, ως πρότυπο συμπεριφοράς για την νέα γενιά και την προετοιμασία των παιδιών για την ανάληψη ρόλων ενεργού μαθητή – εθελοντή – πολίτη.
- Να ευαισθητοποιήσουμε τους γονείς να συμμετέχουν εθελοντικά στις δράσεις μας.
- Να σχεδιάσουμε οργανωμένες δράσεις, προσφέροντας κατάλληλα ερεθίσματα στα παιδιά προκειμένου να διαμορφώσουν στάσεις ως ενεργοί πολίτες του μέλλοντος.
- υιοθέτηση αξιών και προτύπων σεβασμού και συνεργασίας.
Διάρκεια: περίπου 7 εβδομάδες (5 έως 7 εργαστήρια των 2 ή 3 ωρών την εβδομάδα). Περίοδος υλοποίησης: Φεβρουάριος – Μάρτιος
4ος θεματικός κύκλος: Δημιουργώ και Καινοτομώ – Δημιουργική σκέψη και πρωτοβουλία
Θέμα: STE(A)Μ Τίτλος: «STE(A)M και Εκπαιδευτική Ρομποτική μέσα από το παιχνίδι του κρυμμένου θησαυρού».
Βασικοί στόχοι:
- καλλιέργεια των δεξιοτήτων τους 21ου αιώνα.
- ανάπτυξη δεξιοτήτων ψηφιακού εγγραμματισμού.
- οργάνωση δραστηριοτήτων που θα ενισχύουν τη συνεργασία και την αλληλεπίδραση μέσα στην τάξη.
Διάρκεια: περίπου 7 εβδομάδες (5 έως 7 εργαστήρια των 2 ή 3 ωρών την εβδομάδα). Περίοδος υλοποίησης: Απρίλιος – Μάιος
Πρόσφατα Σχόλια